Samsung 2010 3D Plasmaer; tilgjengelighet og pris - Side 18

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 18 av 19 FørsteFørste ... 8 14 15 16 17 18 19 SisteSiste
Viser resultater 341 til 360 av 373
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

3DKit tilgjendelig hos Lefdal

Lefdal.com selger fremdeles tv'n inkl 3Dkittet. Ble litt skeptisk etter å ha lest på denne tråden, så jeg ringte kundeservic. Damen(svensk selvsagt) var veldig hyggelig og bekreftet at de hadde fått tak i flere kit. Så blir det spennende å se om pakken inneholder noe ekstra når den kommer i starten av februar.
    Hun ga meg også navnet sitt og lovte å fikse det om det mot formodning ikke lå med i eska.

Expert Tiller har tv'n på lager og selger den til 17.995, men uten 3dkittet.

Intermediate Roger sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    780
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Larsan78
    Lefdal.com selger fremdeles tv'n inkl 3Dkittet. Ble litt skeptisk etter å ha lest på denne tråden, så jeg ringte kundeservic. Damen(svensk selvsagt) var veldig hyggelig og bekreftet at de hadde fått tak i flere kit. Så blir det spennende å se om pakken inneholder noe ekstra når den kommer i starten av februar.
    Hun ga meg også navnet sitt og lovte å fikse det om det mot formodning ikke lå med i eska.

Expert Tiller har tv'n på lager og selger den til 17.995, men uten 3dkittet.
    De har igjen fjernet den fra nettbutikken

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    219
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er denne bestilt fra Lefdal. 18290 inkludert frakt til trappa, det er ikke så galt

Levering fredag 21. Dette er egentlig litt merkelig da det står fra 30. januar på nettet. Men kundeservice bekreftet datoen - så da så.

Observerer at Komplett og MPX fortsatt ligger rundt 23000,- men Expert har satt den OPP til 23999,- (men den er jo ikke tilgjengelig, så det spiller liten rolle.)

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har komplett igjen tilbud på C685 3D-plasmaen (50"), inkludert Samsung 3D blu-ray spiller, 3stk 3D-briller, 7 stk 3D filmer og 8 stk blu-ray filmer for 9995.

Rimelig fett tilbud det!

Active
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    351
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Liddell
    Da har komplett igjen tilbud på C685 3D-plasmaen (50"), inkludert Samsung 3D blu-ray spiller, 3stk 3D-briller, 7 stk 3D filmer og 8 stk blu-ray filmer for 9995.

Rimelig fett tilbud det!
    Skal ha meg 50" plasma nå. Er dette en god tv? Hvordan er den sammenlignet med samsung sine plasma (ikke 3D) som ligger på rundt 8-9000? Skal sies at jeg allerede har kjøpt 63" med 3D-kit, så vil plutselig ha unødvendig mange briller og dobbelt opp med 3D filmer.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Laaang leveringstid på Lefdal

Bestilte i utgangspunktet tv'n på Lefdal, men fikk i går mail om at det var ubekreftet levering 20.februar. Så da avbestilte jeg og dro sporenstreks til Expert Tiller. De hadde den inne til 17.995(uten 3D-kit da men)
    Så nå er jeg en fornøyd eier av en 63"8)

Intermediate Mozze sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som tilfeldigvis sitter med screenshot av Experts nettannonse fra forrige uke hvor det tydelig fremkommer at 3D-kit fulgte med?

Intermediate Roger sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    780
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mozze
    Noen som tilfeldigvis sitter med screenshot av Experts nettannonse fra forrige uke hvor det tydelig fremkommer at 3D-kit fulgte med?
    Trodde jeg kunne hjelpe deg der men ser at akuratt denne informasjonen har blitt borte. Jeg la denne i handlekurven da de hadde tilbud men gjennomførte ikke handelen. Er 1000% sikker på at de hadde 3D-kittet da jeg "kjøpte" den.

Intermediate Mozze sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fått PM så det ordner seg.
    Det er nemlig avvik fra annonsebilaget på papir og hva som ble tilbudt på nett. 3D-kittet var nemlig ikke nevnt i papirutgaven..
    Jeg kikket på nett og handlet i butikk, men antar det ordner seg.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    238
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk tv'en som jeg bestillte på expert sine nettsider. Fulgte ikke med noe 3d kit, kun den ene brillen som lå i pakken. Fikk dere andre to kolli eller en ved leveranse?

Tenkte jeg skulle høre her før jeg maste på expert

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    588
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Opsahle
    Fikk tv'en som jeg bestillte på expert sine nettsider. Fulgte ikke med noe 3d kit, kun den ene brillen som lå i pakken. Fikk dere andre to kolli eller en ved leveranse?

Tenkte jeg skulle høre her før jeg maste på expert
    Det samme var med meg fra expert, jeg fikk tven mandag og 3d starter kitet i dag med 2 briller og en blu ray demo med 3 naturfilmer i 3d, samt bonuskoden på en blå lapp som lå under lokket i esken.
    Jeg sendte en e-mail til de mandag etter utpakking av tven.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    238
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RBG
    Det samme var med meg fra expert, jeg fikk tven mandag og 3d starter kitet i dag med 2 briller og en blu ray demo med 3 naturfilmer i 3d, samt bonuskoden på en blå lapp som lå under lokket i esken.
    Jeg sendte en e-mail til de mandag etter utpakking av tven.
    ok.. da skal jeg sjekke posten i dag.. og sende en mail om det ikke har kommet noe.

Takker for svar

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    588
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Opsahle
    ok.. da skal jeg sjekke posten i dag.. og sende en mail om det ikke har kommet noe.

Takker for svar
    Jeg fikk både tven og starter kitet sendt med schenker, tv mandag og stater kit onsdag! Posten ble ikke brukt!

Intermediate Trond B sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,548
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bestilte TV'n hos Expert for henting i butikk og 3D kitet kom i Posten.
    ​Hi-Fi: Accuphase E-460 | LINN Akurate DS/1 | PMC twenty.26/22/C | REL R-528
    Head-Fi: SONY TA-ZH1ES | SONY MDR-Z1R | AudioQuest DragonFly Red | Bowers & Wikins P7 Wireless | Bowers & Wikins P9 Signature
    AV: SONY KD-65A1 | DENON AVC-A1HDA | SONY UBP-X800

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

For sent ute?

Ser ut til at jeg var for sent ute med kjøpet! Nå er det ingen butikker som tar mindre enn 22.000,- for tv'en ref Samsung PS63C7705 - Finn laveste pris, omtaler og informasjon omPlasma TV ...

Vil den bli satt ned til 17.900,- igjen? Hva tror dere?

Active
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den har hoppet opp og ned som en jojo mellom 18 og 23 tusen på en nær daglig basis fra de forskjellige kjedene i snart 1mnd nå, så jeg vil tro den nok vil fortsette med det selv om den akkurat idag ligger til 23k hos de 3 store som har sjonglert med prisene hele tiden.

Selv bestilte jeg en i butikk på expert til 17999 med 3 sett briller, men venter på levering ennå. Ser at den nå står oppført som lagervare på nettbutikken deres, så da dukker den kanskje opp snart. Skulle man tro i det minste.

Newcomer Arulv sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte tven fra Expert Haugesund.
    Var utsolgt på butikken, den 14 Januar, når eg skulle kjøpe den.
    Men fikk den på onsdag 19 Januar.

Fikk med 3D-kittet, sjølv om annonsa sa ingenting om den, og ikkje spørte eg etter den.

Betalte 17999,-

Liten minus til nå, er at prøvte og bestille shreak 3d filmane ( eg har krav på i følge 3d kit pakken )
    Får ikkje fullført skjema får filmene, siden serie nr på tven er feil.
    Sendt mail til Samsung, men ikkje hørt noe på 4-5 dagar nå.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    219
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mikke_mus
    1Vil den bli satt ned til 17.900,- igjen? Hva tror dere?
    Selvsagt vil den det, på vårparten er den sikkert til salgs for femten eller under. Det er din tålmodighet som avgjør hva du vil betale.

Intermediate hygen sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    3,330
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mikke_mus
    Ser ut til at jeg var for sent ute med kjøpet! Nå er det ingen butikker som tar mindre enn 22.000,- for tv'en ref Samsung PS63C7705 - Finn laveste pris, omtaler og informasjon omPlasma TV ...

Vil den bli satt ned til 17.900,- igjen? Hva tror dere?
    Ble holdt av endel tv*r i butikker (feks expert bonus) men noen kunder har ikke kjøpt dem alikevel.
    Kanskje du får en til kampanjepris + 3d kit (om du ringer dem)
    (feks økern eller alna)
    Expert.no -
    (ser expert har satt opp prisen ved nettkjøp men er jo fullt mulig å høre med en butikk )

Ellers kommer Samsung med ny 64 tommer som skal erstatte 63 tommeren snart
    Da kan det være at det kommer tilbud for å få ut 63 tommer fra lagrene (sluttselges)

Intermediate Trond B sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,548
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Question

Hvis det er noen som vil komme å hente en stk. PS63C7705 på Gjøvik til kr. 17 999 inkl. 3D kitet så har de muligheten denne uka. Ellers så vurderer jeg å benytte meg av 30 dager åpent kjøp muligheten hos Expert. Greier ikke helt å bestemme meg om jeg skal beholde skjermen eller ikke.
    ​Hi-Fi: Accuphase E-460 | LINN Akurate DS/1 | PMC twenty.26/22/C | REL R-528
    Head-Fi: SONY TA-ZH1ES | SONY MDR-Z1R | AudioQuest DragonFly Red | Bowers & Wikins P7 Wireless | Bowers & Wikins P9 Signature
    AV: SONY KD-65A1 | DENON AVC-A1HDA | SONY UBP-X800

Side 18 av 19 FørsteFørste ... 8 14 15 16 17 18 19 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •