Samsung 2010 3D Plasmaer; tilgjengelighet og pris - Side 16

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 16 av 19 FørsteFørste ... 6 12 13 14 15 16 17 18 19 SisteSiste
Viser resultater 301 til 320 av 373
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    AcidRain: Du kjøpte kanskje TV'n i den butikken der du fikk utlevert 3D kit etterpå? Jeg kjøpte jo min på internett.. :-S Litt vanskeligere å stikke innom der.

Active pølsemaker sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    345
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jorn-t
    Som jeg skrev i går, fikk jeg en Samsung 63" levert på døra, som jeg bestilte fra Lefdal 28. desember. Det skulle følge med 3D starter kit med 2 par ekstra 3D-briller og 7 filmer, og også et gratis veggfeste på kjøpet, men det gjorde det IKKE.

I dag har jeg brukt flere timer på telefon med Lefdal kundeservice og Samsung Norge, og må bare si at jeg ble dypt sjokkert over hvor dårlig Lefdal behandler kundene sine.

Ringte først én gang, forklarte problemet og at jeg hadde dokumentasjon (screenshots fra Lefdal.com) på at jeg skulle ha 2 sett ekstra 3D-briller, 7 filmer og veggfeste i følge tilbudet deres. Den svensje tjejen på kundebehandlingen var ikke spesielt samarbeidsvillig, men etter at jeg sa at jeg visste om flere andre som hadde fått dette, begynte det å løse seg og etter ca 2 x 10 minutter med "Venta lite granne, jag ska kolla det upp her", gikk hun med på å sende både 3D-kit og veggfeste, hun skulle bare "kolla" om noen varehus i nærheten hadde på lager sånn at jeg eventuelt kunne hente det selv.

To timer senere blir jeg oppringt fra skjult nummer, og får en annen kundebehandler fra Lefdal på tråden. Hun begynner å spørre meg ut om jeg har fått med 3D-briller og jeg kan bekrefte at det var med ETT par, men de to ekstra parene og filmene, veggfeste etc var ikke med.

Kundebehandleren prøver seg da på flere varianter, noe av det jeg vil karakterisere som ren løgn.

1) Hun påstår at de ikke har noe sånt tilbud. Hun sier at hun ikke ser noe om det på websiden. Jeg sier jeg har dokumentasjon på at de hadde dette tilbudet da TV'n ble bestilt.

2) Hun sier så at dette tilbudet har gått ut. Men jeg kjøpte jo TV'en mens tilbudet var gyldig!

3) Hun kan da fortelle meg at de ikke lenger har 3D-briller på lager. (Men det har de jo, både på internettbutikken og i vanlige butikker). Men hvorfor kan de ikke da bestille opp flere?

4) Hun påstår det står med liten skrift at tilbudet om ekstra 3D-briller bare gjelder så lenge lageret rekker, og nå er det tomt, så da gjelder ikke tilbudet lenger. Dette er jo bare tull! Riktignok stemmer det vel at man ikke får kjøpt TV når lageret er tomt, men om man kjøper TV så SKAL jo tilbehøret følge TV'en.

5) Hun kommer da tilbake til 2) Tilbudet gjelder ikke lenger. Og vi går en ny runde med punkt 3) og 4). Ikke lenger på lager. Står med liten skrift osv..

6) Hun sier så at det er Samsung som har kjørt denne kampanjen og at det er DERES ansvar å utlevere kitet med briller og filmer. Dette vet jeg ikke stemmer etter det jeg har lest på forumet, de som har fått briller har jo fått de ved siden av TV'n.

7) Hun sier det er bare å fylle ut et skjema som fulgte med TV'n. Dette skjemaet fulgte jo ikke med, det er jo en del av 3D-kitet. Og alle her vet jo at det skjemaet bare gjelder de fire Shrek-filmene.
    Jeg går likevel med på å ringe Samsung angående dette.

Men før jeg ringer Samsung vil jeg forsikre meg om at jeg får med veggfestet som Lefdal lovte ut.

8.) Hun påstår da at de ikke har noe slikt tilbud om gratis veggfeste. Jeg forteller at jeg har dokumentasjon på at de hadde dette tilbudet da jeg kjøpte TV'en (bl.a. screenshot fra Lefdal.com der det står "VERDIPAPIR. Kjøp TV på Lefdal.com og få veggfeste MED PÅ KJØPET!").

9) Hun gir seg fortsatt ikke, sier de ikke har hatt noe slikt tilbud og ber meg sende mail med dokumentasjonen. Jeg begynner å bli rimelig forbanna da hun hele tiden prøver seg med unnvikende svar eller ren løgn, og spør om det virkelig er nødvendig å sende dokumentasjonen, hun eller kollegaene hennes vet jo jævlig godt at de har kjørt et slikt tilbud.

10) Hun setter meg på vent og skal sjekke det opp med noen andre. 10 venteminutter senere kan hun fortelle meg at tilbudet kun gjaldt TV'er med et spesielt varenummer, med en bokstav bak ????XXE og at jeg hadde bestilt en TV med vanlig varenummer og uten tilbudskoden. Hva i alle dager?? Alle her på forumet fikk vel med seg at de ikke hadde dobbelt opp med varekoder mens kampanjen pågikk.

Jeg begynner å fyre meg opp og sier jeg ikke finner meg i å bli behandlet på denne måten - de har kjørt et tilbud som jeg slo til på, og om de ikke leverer det de har lovt er det ren svindel fra deres side. Til slutt sier hun at jeg skal få veggfestet. Jøss! Det koster vel Lefdal 100 kroner i innkjøpspris, så det skulle bare mangle.

Ringer så opp Samsung angående 3D-kitet, og etter rundt 20 minutter i telefonkø møter jeg en hjernedød og halvt stum svensk tjej som såvidt klarer å fortelle meg at det er Lefdal sitt ansvar å levere kitet. Samsung har ikke noe ansvar her kan hun fortelle meg.

Ringer tilbake til Lefdal og snakker med enda en ny kundebehandler, enda en svenske. Jeg gjentar hele greia for tredje gang, jeg har fått en TV fra Lefdal og NEI det fulgte ikke med 3D-briller og filmer, og NEI det fulgte ikke med veggfeste. Etter mye fram og tilbake sier han at okei, det skal de fikse. "ska bare kolla det upp så ringer jag tilbaks."

Og han ringte selvfølgelig ikke tilbake... har heller ikke fått noen bekreftelse på at de skulle sende veggfestet som ble lovt både av kundebehandler 1, 2 og 3.

Enden på historien blir at jeg, nærmest i sinne, kjører til Expert Lade i Trondheim, hvor jeg uten å prute får kjøpt Samsung 63" Plasma MED 3D-kit til 18000,- Og de har fortsatt 3 igjen på lager, også de til 18000,- og MED 3D-kit i følge selgeren.

Lefdal skal få tilbake sin TV, og med angreretten får jeg også tilbake 595,- i fraktkostnader. :-(

Tommel ned til Lefdal og tommel opp til Expert :-)

Lenge leve Expert

man kan vel si mye rart om Expert å, men de fleste som jobber der har iallefall peiling på hva de selger og du slipper å trekke kø lapp for å få hjelp...

Intermediate Roger sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    780
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tiiim
    En stor kjent nettbutikk skal selge denne til 14999 nå kommende uke.
    Får ikke lov å si mer ennå, men dere som vil spare ennå litt til burde vente

PS. kompis som jobber der.
    Får du lov å si noe snart?

Active Jamez sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    472
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er Expert i Trheim tomme for den til 18k.
    Jeg tok nest siste, og en kompis den siste.
    Dem skulle plutselig ha 19k med 3D kit nå da, men jeg hadde blitt fortalt på telefon at 3D kit var med for 18, så da ringte dem hun som hadde sagt det og hun kunne bekrefte. Da fikk jeg den for 18...
    Kjempebra service

Tar ikke sjansen på å vente på at den dukker på nett til 14999...
    selv om den helt sikkert før eller senere blir å få til den prisen ja.

Newcomer nataz sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hoi, jeg kjøpte min på Expert lade i dag jeg også De hadde 4 igjen, men det var rundt kl 13.00

Jeg fikk med 3D kit, men har ikke fått med Shrek filmene.. Må vel innom å mase i morgen

Active Jamez sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    472
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nataz
    Hoi, jeg kjøpte min på Expert lade i dag jeg også De hadde 4 igjen, men det var rundt kl 13.00

Jeg fikk med 3D kit, men har ikke fått med Shrek filmene.. Må vel innom å mase i morgen
    Shrek filmene skulle det være med en kode så du kan bestille på nett og få i posten gratis forsto jeg...
    Min blir levert på døra imorgen...

Mulig det var 1 igjen etter kompisen min kjøpte sin eller om det var siste. Vet ikke hvordan timingen ble der.

De har jo iallefall solgt minst sånne tv'er idag inkl din nataz

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    154
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Info

Fikk beskjed av selger på Expert at de skulle få dette inn igjen til 18000 på Forus ganske snart (Muligens allerede i morgen). Vet dog ikke om det er med noen "ekstra" pakke som tilbudene fra Samsung i romjula.

Men jeg fikk bestillt en "liten" Panasonic 50"
    Sony VPL-HW30ES - Yamaha RX-A3030 - Panasonic dmp-bdt500 - B&W 640i - B&W 600 - LCR600S3 - DM600 -4xCWM 362 - 2x SVS 12ND

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ligger en blå lapp nede i 3D pakken, der står det internet adresse og en kode på, registrerer du kjøpet der så blir de sendt fra samsung.

Og Jorn ring samsung norge da, er jo de som reklamerer om gratis 3d pakke på alle tv'er større en 46".

Active
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Expert.no - / Lyd & Bilde/Flat-TV/Plasma TV/Over 50"/SAMSUNG PS63C7705YSX 63" PLASMA TV

Står lenger oppe i tråden her også, men nå koster 63" 17999,- på expert, den er tilgjengelig i nettbutikken, er på lager og det følger med 3D pakke med 2 ekstra briller og 7 filmer.

Jeg var nettopp ute på den lokale expertbutikken og bestilte en, den kommer i morgen og 3D pakken lå klar under disken der, klar til utlevering. Så da blir det utprøving i helgen om alt går som det skal

Intermediate Mozze sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Haakon O
    ..det følger med 3D pakke med 2 ekstra briller og 7 filmer.
    På nettet står det faktisk tre -3- briller!
    Sjukt lyst på denne selv, men uansett førpris så har jeg ikke 18lapper bare liggende til TV kjøp i januar.. ;(
    40kg krever vel også litt festeanordning på veggen utover 4 gipsplugger.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    237
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    oops.. bestillte meg denne jeg..

Var fristet av lefdal sitt tilbud men de hadde så sen levering. Håper Expert kan levere raskere (3-5 dager) påstår de så vi får se. Blir artig

Active
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mozze
    Sjukt lyst på denne selv, men uansett førpris så har jeg ikke 18lapper bare liggende til TV kjøp i januar.. ;(
    Jepp, følger vel 1 sett briller med selve tv'en, og 2 i pakken utenom.

Intermediate Rotja sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Herlig TV, men jeg er partisk...for jeg har jo denne tv selv 8) :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Klarte selv å knuse min PS63C7705 idag :cry:
    Var kun 3 mnd gammel.

Fikk 20 000 igjen på forsikringen.

Noen som vet om den kan komme under prisen expert har nå, de neste mnd??
    Altså 17.999

Sitter å vurderer disse 3 nå:

Ny PS63C7705
    UE65C8705
    Panasonic TX-P65VT20

Er de 2 siste verdt pengene?

Setter pris på alle svar

Intermediate Mozze sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Visakortet til KASH.no gir 5% på elektronikk i januar også, det er ytterligere 900,- spenn ned på Samsungen. Jævligste er at de har den på lager på Hønefoss, altså 10min fra stua mi. På toppen av alt er kona dritlei av den 'lille' 42" som henger på veggen, så alt ligger til rette for TV-kjøp. Bortsett fra penga ffs! Til sommeren kommer det pudding også, så ferien ryker. Mao har jeg feriepenger som ikke blir forløst til sommeren. Aner en liten mulighet for forskuttering av de nå. Pleier å få igjen på skatten også. Merker argumentasjoen for IKKE å kjøpe begynner å bli tynn for min egen del her..

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    80
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mozze
    Molly plugger kan ta 45kg pr plugg!

Kjøpte sjølv denne i dag, gidder ikkje vente på noe 14995,- som "noen" snakket om.

Newcomer Zed sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    123
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sondremj
    Klarte selv å knuse min PS63C7705 idag :cry:
    Var kun 3 mnd gammel.

Fikk 20 000 igjen på forsikringen.

Noen som vet om den kan komme under prisen expert har nå, de neste mnd??
    Altså 17.999

Sitter å vurderer disse 3 nå:

Ny PS63C7705
    UE65C8705
    Panasonic TX-P65VT20

Er de 2 siste verdt pengene?

Setter pris på alle svar
    Den siste er utstilt på Elkjøp på Tiller i Trondheim,....og jeg tror at den er ikke verdt penger så lenge det finnes Samsung 63" for halv pris.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uff, leverte inn min PS63C7705 rett før jul grunnet buzz, da hverken Samsung eller Lefdal hadde hørt om problemet, og ikke kunne tilby noe annet enn service. Lefdal bruker Infocare som sendte et bud til å hente TVen. Jeg hadde fått en kompis til å hjelpe meg med å pakke den inn i orginalembalasje, men da plastikken på den ene festeanordningen hadde knekt, brukte jeg egne festeanordninger kjøpt på bensinstasjon.

Ringte Infocare i dag, da dette var uken TVen ville bli returnert med bud. Ble litt sjokkert. TVen var sendt til Lefdal Sandvika grunnet knust panel med kommentar "vanskelig å se, kan skyldes transportskader". Infocare kunne ikke svare på hva som hadde skjedd med festeanordningene som jeg ba om at ble returnert med TVen. Lefdal Kundeservice kunne ikke gi meg noe info bortsett fra hva som stod i saken. Jeg måtte vente til jeg ble kontaktet av Lefdal Sandvika, eller ringe tilbake på mandag dersom jeg ikke hadde hørt noe.

Tok heldigvis bilder av TVen rett før jeg pakket den ned (det må være en veldig vanskelig sprekk å se), men frykter nå at jeg får et sabla kjør videre i denne saken. Reiser vekk i flere uker neste helg også. Dette var skikkelig surt.

Jeg sa tidligere at service så langt var bra tidligere i tråden, men etter dette føler jeg at det er svært vanskelig å få noen svar. Jeg må selv ringe rundt å sjekke status, jeg kan ikke forholde meg til ett henvendelsespunkt. Til og med til Samsung var det jeg som måtte ta kontakt. Jeg ba Infocare om å bli kontaktet når tekniker sjekket TVen, for jeg fryktet han ikke ville merke buzz'en. Ikke bare tar de ikke kontakt. De sender TVen til et annet varehus enn det jeg har oppgitt som nærmeste varehus uten å en gang informere meg. Lefdal Kundeservice kan jo ikke svare på noe som helst.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Buzz

Angående buzzing på Samsung 63" plasma. Er det ikke bare en liten kjølevifte som står og snurrer i midten øverst på skjermen? Hørtes sånn ut på min, hørte den såvidt da jeg la hodet inntil, men vifta/harddisken i Canal Digital-boksen overdøver den 100 ganger.

Kan det tenkes at vifta er temperaturstyrt og øker turtallet ved høyere temperaturer? Skjermen blir vel varmere om den er veggmontert eller temperaturen i stua generelt er høy, eller den står innestengt med høyttalere og varme effektforsterkere rundt? Bare en tanke.. Kanskje det hjelper med litt ventilasjon.. Skal sjekke det ut litt nøyere når jeg får hentet TV'n min på Expert, den andre pakka jeg ned igjen, den skal jo Lefdal få tilbake.. selv om den var gulle god :-(

Newcomer Zed sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    123
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hører ingen buzzzzing.