Samsung 2010 3D Plasmaer; tilgjengelighet og pris - Side 14

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 14 av 19 FørsteFørste ... 4 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... SisteSiste
Viser resultater 261 til 280 av 373
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    80
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Alastor
    Hele tiden? Har du fulgt med? Den var åpen for bestilling mandag og tirsdag, og den var også åpen en periode på torsdag.

Du kunne også funnet fram telefonen og ringt kundesenteret og kjøpt deg et eksemplar. Eller stukket innom en butikk.

Det har de andre som har kjøpt den gjort, det er derfor den har vært utilgjengelig i perioder og nå er tilbudsprisen over. Tilbudet gjelder jo "så langt lageret rekker", og jeg kan tenke meg at de har solgt noen hundre av den tven her .

Hvordan kan det være utspekulert markedsføring, når det er dere som er treige med å bestille fordi dere skal vente og sjekke januartilbudene..?

EDIT: Til dere andre som klager på at elkjøp ikke har tilbudet sitt tilgjengelig - elkjøp har aldri annonsert denne tven i motsetning til lefdal, elkjop.no har derimot fulgt lefdalprisen for at de skal være billigst - så langt lageret har rekt der også antar jeg. Og nå er det tomt der og - altså kan man ikke bestille.
    Hehe, jobber du "elkjip" eller? ;-)

Active
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den må gjerne koste 995kr på nettbutikken for den saks skyld når den ikke er tilgjengelig/går ann å bestille der uansett, og er satt opp igjen til 23k når den er tigjengelig igjen. Ser at det er omtrent 1 mnd til den kan leveres uansett. Så da er det jo ikke noe stress å vente på neste tilbud fra en eller annen kjede. På elkjøp har den heller ikke vært mulig å kjøpe til den lave prisen den står til. Så ja, den koster 17995, MEN du kan ikke få kjøpe en. Vi får se hva den koster der når den igjen blir tilgjengelig da.

Er det spekulativt å annonsere den til en lav pris, men gjøre den utilgjengelig for bestilling? Tja, vil man da gå til en konkurrende kjede og kjøpe den for mange tusen mer så lenge den står til en lav pris på nettet? Eller se det ann og vente på at den blir tilgjengelig på den billige plassen?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    588
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Haakon O
    Den må gjerne koste 995kr på nettbutikken for den saks skyld når den ikke er tilgjengelig/går ann å bestille der uansett, og er satt opp igjen til 23k når den er tigjengelig igjen. Ser at det er omtrent 1 mnd til den kan leveres uansett. Så da er det jo ikke noe stress å vente på neste tilbud fra en eller annen kjede. På elkjøp har den heller ikke vært mulig å kjøpe til den lave prisen den står til. Så ja, den koster 17995, MEN du kan ikke få kjøpe en. Vi får se hva den koster der når den igjen blir tilgjengelig da.

Er det spekulativt å annonsere den til en lav pris, men gjøre den utilgjengelig for bestilling? Tja, vil man da gå til en konkurrende kjede og kjøpe den for mange tusen mer så lenge den står til en lav pris på nettet? Eller se det ann og vente på at den blir tilgjengelig på den billige plassen?
    Hehe, ja da jeg ikke fikk bestillt fra Lefdal pga. levering, så tengte jeg at ok la gå jeg bestiller fra avshop, da var prisen der 19999.- 2K mere enn Lefdal.
    Jeg gikk inn på siden for og bestille, men da hadde de i mellomtiden klart og sette opp tven til 20999.-

Nå skal jeg kjøpe denne tven hvis jeg får den for 17999.- eller lavere. Hvis ikke så gir jeg beng i hele tven, og venter på ny modell.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    588
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tiiim
    En stor kjent nettbutikk skal selge denne til 14999 nå kommende uke.
    Får ikke lov å si mer ennå, men dere som vil spare ennå litt til burde vente

PS. kompis som jobber der.

Hvor blir det av dette tilbudet?
    Kommer det i morgen eller i løpet av uken?
    Jeg synes det er litt merkelig da nesten ingen har denne tv på lager nå, og har de den så er det ikke mange de har!

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    80
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, no må det være mulig å avsløre hvilken nettbutikk dette er..

Og dersom der bare var ein dårlig spøk, så hadde det vert fint om du gav beskjed. Så hadde eg sluppet å bruke mye tid på å leite etter det.

Sitat fra Kundeservice hos elkjøp når eg ville bestille tven til 17995,-:
    "Da har jeg undersøkt videre og må beklage at jeg ikke får gitt deg denne TV'n til denne prisen.
    Den vil bli mulig å få kjøpt igjen når den blir tilgjengelig på vår nettside og prisen vil da justeres."

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    533
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RBG
    Hvor blir det av dette tilbudet?
    Kommer det i morgen eller i løpet av uken?
    Jeg synes det er litt merkelig da nesten ingen har denne tv på lager nå, og har de den så er det ikke mange de har!
    Fant det ikke selv da jeg tok en titt nå. tiim forum troller vel litt kanskje? Kanskje han jobber for en elkjøp/lefdal konkurrent?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    588
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja og nå er vel et "Trolsk tilbud" ute også?
    Så da er vel den goden ikke tilgengelig lengre heller, noen som vet?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den kampanjen gikk ut ved nyttår, ja, men det kan sikkert tenkes at enkelte forhandlere sitter med slike pakker som er øremerket å følge med tv'ene. Jeg ville hørt med forhandler i så tilfelle.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    80
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja det var bare dersom en kjøpte i desember.
    Samsung 3D LED-TV / Et trolsk tilbud!

Active
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    351
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ahoo
    Ja det var bare dersom en kjøpte i desember.
    Samsung 3D LED-TV / Et trolsk tilbud!

Jeg kjøpte tv'n i dag og fikk med pakken med briller og 7 filmer. Prisen var 17995,- fra Lefdal. De hadde 2 stykk tv'er inne på lager.

Active pølsemaker sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    345
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg kjøpt den selv på fredagen til 17.999kr å fikk med 3stk briller og 7 filmer...

no skal d sies at jeg kjenner en kar hos Expert, som ga meg samme pris som Lefdal reklamerte med...

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pølsemaker
    jeg kjøpt den selv på fredagen til 17.999kr å fikk med 3stk briller og 7 filmer...

no skal d sies at jeg kjenner en kar hos Expert, som ga meg samme pris som Lefdal reklamerte med...
    Trodde filmene kom fra Samsung, men brillene fulgte tv'n?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk akkurat TV'n jeg bestilte i romjula levert på døra. Det var hverken med ekstra 3D-briller, filmer eller veggfeste.. Det blir nok en telefon til Lefdal i morgen!

Active
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    351
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av speedfreak
    En pakke med 2 briller og 3 filmer fulgte med i 3D-kittet som var med. I tillegg lå det med en lapp for å bestille 4 stykk filmer av Shrek. På kupongen sto det at den var gyldig til mars, så det trolske tilbudet er neppe helt borte.

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    345
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av speedfreak

er nok rett som si... det var med ett par briller i eska på TVen og 2par briller og 3stk demo filmer i et "kit" jeg fikk med. Hvor jeg også må registrer tv hos samsung, å vil da få tilsendt alle Shrek filmene i 3D (4stk)

rett skal være rett

Active
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    351
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    er nok rett som si... det var med ett par briller i eska på TVen og 2par briller og 3stk demo filmer i et "kit" jeg fikk med. Hvor jeg også må registrer tv hos samsung, å vil da få tilsendt alle Shrek filmene i 3D (4stk)

rett skal være rett

Har du prøvd 3D med PS3? Med meg mister tv'n kontakt med PS3 når jeg skal spille av demo-filmene.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    .

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    345
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shanky
    Har du prøvd 3D med PS3? Med meg mister tv'n kontakt med PS3 når jeg skal spille av demo-filmene.

funker greit til meg...men du har oppdatert PS3 til rett software?

Active
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    351
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    funker greit til meg...men du har oppdatert PS3 til rett software?
    Jess! Kjører du bildet gjennom receiver? Testet med PS3 direkte i TV, og da funker det. Det som irriterer meg er at jeg har Pioneer lx71 som skal være 3D-kompatibel.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jorn-t
    Fikk akkurat TV'n jeg bestilte i romjula levert på døra. Det var hverken med ekstra 3D-briller, filmer eller veggfeste.. Det blir nok en telefon til Lefdal i morgen!
    Samme her! Fikk tv'n for 15 minutter siden.
    Bestillte i romjula jeg også, og det fulgte hverken med ekstra briller eller filmer. Veggfeste fulgte med, men jeg har betalt for det foreløpig, men skulle få tilbakebetalt på konto. Får testet kundeservicen nå tenker jeg....

Side 14 av 19 FørsteFørste ... 4 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •