Samsung 2010 3D Plasmaer; tilgjengelighet og pris - Side 13

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 13 av 19 FørsteFørste ... 3 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... SisteSiste
Viser resultater 241 til 260 av 373
    Active
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    351
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ble lovet at Lefdal skulle fortsette samme pris på tv'n etter nyttår, men finner den ikke i nyttårssalgsavisen. Noen som vet om det fortsatt er samme pris?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shanky
    Ble lovet at Lefdal skulle fortsette samme pris på tv'n etter nyttår, men finner den ikke i nyttårssalgsavisen. Noen som vet om det fortsatt er samme pris?
    Fått tak i nyttårssalgsavisen? Kom den i posten i dag?

Active
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    351
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nyttårsavisen kom i posten i dag ja. 63" er ikke nevnt i avisen.

Newcomer Jackant sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    143
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tiiim
    En stor kjent nettbutikk skal selge denne til 14999 nå kommende uke.
    Får ikke lov å si mer ennå, men dere som vil spare ennå litt til burde vente

PS. kompis som jobber der.

Nordisk utgave elller EU mod?

Har akkurat kjøpt en på AVSHOP.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    48
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei folkens. Et spørsmål her!

Var på Lefdal i Haugesund i går, sku egentlig bare inn og se på 63 tommeren og tenkte at di var tomme som det står øve alt på nett. Men siden eg var der spørte eg tid di fekk den på laget. Da va eg så heldig at di hadde fått levert 3 tver samme dag og eg va ikke lenge om å røska den me meg MEN , selgaren sa at det sto feil i aviså og at du bare fekk 1 par me 3d briller med Tven. Og eg måtte betalte for 3dkitet!!? Fekk heller ingen filmer med.. han sa bare at eg kom til å få tilsendt dissa. Ka sier folk om dette? Sku ikke 3dkit osv følgt med i prisen?

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wrt
    Hei folkens. Et spørsmål her!

Var på Lefdal i Haugesund i går, sku egentlig bare inn og se på 63 tommeren og tenkte at di var tomme som det står øve alt på nett. Men siden eg var der spørte eg tid di fekk den på laget. Da va eg så heldig at di hadde fått levert 3 tver samme dag og eg va ikke lenge om å røska den me meg MEN , selgaren sa at det sto feil i aviså og at du bare fekk 1 par me 3d briller med Tven. Og eg måtte betalte for 3dkitet!!? Fekk heller ingen filmer med.. han sa bare at eg kom til å få tilsendt dissa. Ka sier folk om dette? Sku ikke 3dkit osv følgt med i prisen?
    Står nada om 3D kit når jeg leser avisen på nett ihvertfall så virker som det selger har sagt til deg stemmer.

Står der at 1 stk briller føler med og 7 3D filmer i annonsen på nett. Alle butikkker har uansett forbehold om trykkfeil i alle annonse trykk er min erfaring.

Tvn er syykt lavt priset uansett å du har gjort et utrolig godt kjøp!

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    80
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tiiim
    En stor kjent nettbutikk skal selge denne til 14999 nå kommende uke.
    Får ikke lov å si mer ennå, men dere som vil spare ennå litt til burde vente

PS. kompis som jobber der.
    Veit du om dette er den nordiske versjonen, eller er dette gråimport?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fikk igjen 5000 kroner i går på tven jeg kjøpte for 23000 + forsikring på expert 09.12. Da betholdt jeg tilogmed de 3 brillene jeg fikk med

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    193
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Genial service fra expert, ikke alle som ville gjort det.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var på lefdal og kjøpte min tv den 26'e, og fikk den levert med 1 par 3d briller, ringte da så kundeservice og hørte hvor det andre paret hadde blitt av og filmene, fikk da høre at jeg visstnokk hadde kjøpt tv uten 3d pakken, Da refererte jeg til annonsen som sto noe som "Ved kjøp av samsung 3d tv får du med 2 par 3d briller og 7 3d filmer osv" ble stille en liten stund så ba han meg bare gå og si det i butikken, så vi får se på mandag hva som skjer.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tilbudet gjelder til og med 31.12 så hvis dere ikke har fått ekstrapakken med Shrekfilmene og 3D-brillene så er det bare å refere til Samsungs egne hjemmesider:

Samsung 3D LED-TV / Et trolsk tilbud!

Active
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå står den som tilgjengelig på lefdal.com igjen, MEN prisen er gått opp til 22990! Og hele tiden den sto til 17990 på nettbutikken var den utilgjengelig for kjøp. Ganske utspekulert markedsføring vis jeg påstå!

Ser ikke for meg at den koster 17990 i butikken lenger om den koster 23k på nettbutikken, og heller ikke var å finne i nyttårsavisen...?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    80
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mildt sagt utspekulert markedsføring!! Får virkelig håpe du har rett Tiiim, at denne kommer på tilbud snart. Er det mulig å røpe hvilken nettbutikk det er no?

Elkjøp har fortsatt 17995,- men der kan en ikkje kjøpe!

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    588
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ahoo
    Mildt sagt utspekulert markedsføring!! Får virkelig håpe du har rett Tiiim, at denne kommer på tilbud snart. Er det mulig å røpe hvilken nettbutikk det er no?

Elkjøp har fortsatt 17995,- men der kan en ikkje kjøpe!
    SAMSUNG 7705 63"

Jeg lurer virkrelig på om Elkøp noen gang vil få denne tven inn på lager for denne prisen de anonserer denne tven for?

Første dagen de anonserte denne tv for 17999.- så kunne jeg få forhånds betale på tven for og sikkre meg den, og den skulle komme på lager 26-1.
    Jeg gjorde ikke dette, men dagen etter vurderte jeg likevel og gjøre dette.
    Jeg ringte så tilbake, og da kunne dette ikke gjennomføres likevel da de ikke kunne si meg når denne tv kommer på lager igjen.

Når det gjelder elkøp så stoler jeg ikke på noen der.
    Jeg har dårlig erfaring med de!

Men jeg håper ting har forandret seg!

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fikk bestilt 63-tommeren til 17995,- på nett fra Lefdal den 28. desember, og skal få den levert på døra nå på mandag. Spent på om den dukker opp, pengene er trukket fra konto.. og hva med de ekstra brillene og filmene? Det blir vel et oppgjør med Samsung om jeg ikke får de.. ;o)

Har dårlig erfaring med Elkjøp selv. Før jul stakk jeg innom for å kjøpe et videokamera. Prisen på nettet var 2495,- og det stod ingen ting om at det var internettpris. I butikken kosta det 3995,- og de sa at internettprisen ikke gjaldt i butikk. Da bestilte jeg det istedet på nett med henting i butikk (en annen butikk enn den første). Møtte opp i butikken med ordrebekreftelsen og betalte for kameraet, men når jeg skulle få det utlevert fra lageret hadde de plutselig ikke noen igjen på lager. Men selvfølgelig hadde de en annen modell på lager som bare kostet litt over dobbelt så mye. Hørt det før?

I romjula bestilte jeg en Yamaha RX-V667-forsterker, og jeg sa jeg gjerne ville ha titan-utgaven, men den kostet 1500 mer - det var bare den sorte som var på tilbud, og selgeren kunne fortelle meg at innkjøpsprisen deres på titan-utgaven var mye høyere, selv om jeg fortalte at samtlige andre nettbutikker har samme pris på begge utgaver. Fikk tilbud om å kjøpe titan-utgaven for 1000 kr ekstra, men takket da nei - SÅ nøye var det jo ikke med riktig farge. Nå kom Lefdal nettopp med tilbud på samme receiver, og da på begge utgavene. Dette irriterte meg såpass at jeg leverte tilbake den sorte til Elkjøp og bestilte ny fra Lefdal :-D Så får vi se om jeg får den i posten?

Det virker som det er litt tilfeldig om man får varene man bestiller om man velger henting i butikk. Men, når det er sagt - om man er tidlig ute kan man gjøre et kupp, både Elkjøp og Lefdal legger seg ofte laaaaaaangt under andre butikker i pris. Men da må man være forberedt på at man ikke får varen likevel... og selgerne i butikkene rundlurer jo folk så fort de får sjansen, så DE stoler jeg ikke på!

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    588
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jorn-t
    Jeg fikk bestilt den til 17990,- på nett, med levering på døra mandag. Spent på om den dukker opp, pengene er trukket fra konto.. og hva med brillene? Det blir vel et oppgjør med Samsung om jeg ikke får de.. ;o)

Flott gratulerer! Var det Elkjøp eller Lefdal?

Intermediate Alastor sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hendelsesloysa
    Genial service fra expert, ikke alle som ville gjort det.
    Lefdal ville gjort det, og Elkjøp ville gjort det. Men det er uten tvil flott service .

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RBG
    Flott gratulerer! Var det Elkjøp eller Lefdal?
    Lefdal. Det var mulig å bestille på nett en kort periode på lille julaften (kanskje en glipp av dem?), jeg bestilte den 28. og da stod den som "På lager" i nettbutikken. Noen timer før stod den oppført med forventet levering 30.1.2011.

Hmm, skal TV'n komme for salg til 14999 til uka? Hvor da? Må være mulig å få tilbake noen lapper fra Lefdal i tilfelle det skulle skje? Litt sprøtt, det er ikke mer enn et par uker siden den kosta 27990-29990,- i butikk hos f.eks Expert. Syntes 17995,- var en bra pris jeg :???:

Blir litt skeptisk når jeg leser om buzzing og knuste TV'er i posten, får håpe jeg ikke får en mandagsskjerm.. nå på mandag!

Intermediate Alastor sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Haakon O
    Nå står den som tilgjengelig på lefdal.com igjen, MEN prisen er gått opp til 22990! Og hele tiden den sto til 17990 på nettbutikken var den utilgjengelig for kjøp. Ganske utspekulert markedsføring vis jeg påstå!

Ser ikke for meg at den koster 17990 i butikken lenger om den koster 23k på nettbutikken, og heller ikke var å finne i nyttårsavisen...?
    Hele tiden? Har du fulgt med? Den var åpen for bestilling mandag og tirsdag, og den var også åpen en periode på torsdag.

Du kunne også funnet fram telefonen og ringt kundesenteret og kjøpt deg et eksemplar. Eller stukket innom en butikk.

Det har de andre som har kjøpt den gjort, det er derfor den har vært utilgjengelig i perioder og nå er tilbudsprisen over. Tilbudet gjelder jo "så langt lageret rekker", og jeg kan tenke meg at de har solgt noen hundre av den tven her .

Hvordan kan det være utspekulert markedsføring, når det er dere som er treige med å bestille fordi dere skal vente og sjekke januartilbudene..?

EDIT: Til dere andre som klager på at elkjøp ikke har tilbudet sitt tilgjengelig - elkjøp har aldri annonsert denne tven i motsetning til lefdal, elkjop.no har derimot fulgt lefdalprisen for at de skal være billigst - så langt lageret har rekt der også antar jeg. Og nå er det tomt der og - altså kan man ikke bestille.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    588
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hadde hatt en slik tv fra Lefdal, hvis de hadde hatt levering hit der jeg bor.
    Men så heldig var ikke jeg.
    De kunne kjøre den til en besinstasjon 12 mil fra meg, men det går ikke i min verden!

Side 13 av 19 FørsteFørste ... 3 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •