Beste Sony LED-TV på NetOnNet

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer Peer sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Beste Sony LED-TV på NetOnNet

Hei !

Det er tid for meg å kjøpe ny TV og jeg er ganske blank i hva jeg skal velge av LED, LCD og Plastma, samt hvilken størrelse - men vurderer en LED-TV enten 40 eller 46 tommer... Det jeg setter høyt er bildekvaliteten, og jeg ser en god del på film, så det blir primærbruken på den nye TVen jeg ønsker å skaffe meg, i tillegg til TV titting, og kanskje litt spill (selv om det med spill ikke er så viktig). Prisklassen jeg kunne tenkt å holde meg på er maks kr.15.000.

Jeg ser at det er en del skryt av 46EX500 modellen til Sony, og Sony er i grunn det merket på den nye TVen jeg kunne tenkt meg... Men er noen av Sony LED-TVene som NetOnNet selger (med unntak av 60 tommer modellen) bedre enn denne 46EX500 ? NetOnNet selger en del EX modeller og NX modeller innenfor min prisklasse...

Søk: NetOnNet Sony LED-TV

Er det noe merkbar forskjell på bildet mellom 100 og 200 MHz ?

Kan vel også nevne at jeg har en Denon 2930 DVD spiller.

Jeg setter veldig pris på tilbakemelding

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    121
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei
    Du får Sony 52"-ex700 led til rett over 14000 på en nettbutikk nå, eller til 14995 på lefdal/elkjøp.

Den er slank og fin, den er iallefall ikke noe dårligere enn ex500 (jeg vurderte den først selv, men pga plassering så ville jeg ha en slank tv)

Den ser iallefall bra ut på veggen hjemme hos meg, den har innebygget game mode som visstnok skal gi input lag på 38ms. Det er i overkant hvis man er en hardcore gamer iflg noen, selv merker jeg ikke noe spes, synes det fungerer utmerket til spilling.

Den er relatvit matt i skjermen kontra samsung led, og VELDIG matt i forhold til LG led. Jeg har min i stua rett ved 2 vinduer, så det var også ett viktig punkt.

Alt i alt fornøyd med skjermen, men har enda ikke fått somlet meg til å kalibrere den. Kona og ungene tar seg en liten ferie snart, så da kan jeg leke litt i fred og ro

Newcomer Peer sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei Olakjerre !

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive !

Jeg tror nok at en 52 tommers TV blir litt i største laget for meg da jeg tror jeg satser på en maks 46 tommer, men jeg skal ha det i minne å sjekke ut TVen du anbefaler

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •