Hjemmekinoprojektor 15-20k

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hjemmekinoprojektor 15-20k

Skal endelig bytte ut min Panasonic PT-AX 500E etter lang og tro tjeneste. Hva er det beste kjøpet mellom 15 og 20000?
    Foreløpig heller jeg mot Sonys HW15 pga redusert screen-dooreffekt som jeg forstår er mer utbredt på LCD-projektorer(og som er det eneste som virkelig har plaget meg med Panasonic-projektoren). DLP har jeg lite erfaring med.
    På forhånd; takk for alle innspill!:-D

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av stalei
    Skal endelig bytte ut min Panasonic PT-AX 500E etter lang og tro tjeneste. Hva er det beste kjøpet mellom 15 og 20000?
    Foreløpig heller jeg mot Sonys HW15 pga redusert screen-dooreffekt som jeg forstår er mer utbredt på LCD-projektorer(og som er det eneste som virkelig har plaget meg med Panasonic-projektoren). DLP har jeg lite erfaring med.
    På forhånd; takk for alle innspill!:-D
    Det finnes flere gode valg, men i din prisklasse er det hovedsaklig to projektorer som peker seg ut: Sony VPL-HW15 og Epson EMP-TW4400. Vil du bruke noe mindre penger er BenQ W5000 et soleklart valg.

Hvilken som er "best" av HW15 og TW4400 kommer nok an på hvem du spør. Personlig ville jeg valgt Sonyen, blant annet på grunn av høyere pikseltetthet, men andre ville kanskje ikke vurdere det som like viktig.

Jeg har svart på et tilsvarende spørsmål her: http://avforum.no/forum/produkt-pris...dla-hd950.html

Her er det HW15 og TW5500 det er snakk om, men TW4400 er stort sett identisk med storebroren.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •