Ny tv 46-55" ifra siba.no

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate Kekka sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ny tv 46-55" ifra siba.no

Hei godt folk!

Jeg fikk tvn min knust her omdagen og heldigvis hadde jeg forsikring på denne. Dvs. at jeg får hente meg ut en ny tv for ca 8k tipper jeg om vi skal gå etter et verditap på ca. 20% / år. Utover dette har jeg MULIGHET om jeg BØR legge i mer penger i potten. Men max prisen er 14.000.-. "Mannen i kassen" anbefalte meg og se på den nye serien LED tv ifra Samsung, er dette det beste valget for 46"? Denne koster igrun litt mer en hva jeg kunne tenkt og legge i dette, men kan sikkert prute litt på denne prisen.

MEN jeg var stor fornøyd med min gamle LCD Sony tv. det har nå kommet en ny 46" fra Sony som heter Sony KDL46 denne koster ikke stort mer enn hva jeg får tilbake på forsikringen. Så har jeg jo sett litt på "storebror" Sony KDL52. Er som sagt veldig fornøyd med Sony, men mener dere som har peil jeg bør gå for noe annet så lytter jeg gjerne til hva dere har å si.

Setter pris på om noen kunne tatt seg tid å svare på mine spørsmøl å hjelpe meg litt på veien.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ny tv ja! hehe sliter i samme kategori:???:

Etter å ha lest side opp og side ned her på forumet er min konklusjon klar om hva som er best nå. kjøp deg Panasonic G20, evt V20 i 46" hvis de har det. Best bildekvalitet.
    G20 i 50" koster ca 12500,- avhengig av butikk.

Skulle jeg kjøpt LED tv ville jeg gått for Philips LED, har lest litt om det her, men er sikkert noen som kan be- eller avkrefte det.

Selv kommer jeg nok til å gå for LG plasma, men kun pga pris på en 60".

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tdynna
    Ny tv ja! hehe sliter i samme kategori:???:

Etter å ha lest side opp og side ned her på forumet er min konklusjon klar om hva som er best nå. kjøp deg Panasonic G20, evt V20 i 46" hvis de har det. Best bildekvalitet.
    G20 i 50" koster ca 12500,- avhengig av butikk.

Skulle jeg kjøpt LED tv ville jeg gått for Philips LED, har lest litt om det her, men er sikkert noen som kan be- eller avkrefte det.

Selv kommer jeg nok til å gå for LG plasma, men kun pga pris på en 60".

Ser ikke ut som om siba har Panasonic, så den faller bort med engang gitt :S

Og over 52" er ikke noe tema her hjemme da jeg ikke sitter så langt ifra tv:n, megger da heller pengene i en "bedre" liten tv Kunne godt tenkt meg en Plasma også, altså LED, LCD eller Plasma er egentli litt likgyldig, spørsmålet er bare hva som gir mest for pengene i denne prisklassen. Jeg ser mye på film, men fruen ser mye på tv... Bruker ikke pcn lengere for å se filmer. Da jeg synes det er SÅ mye bedre med bluray.

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med en Samsung UE55B7050 denne er litt over hva jeg kunne tenke meg.. men er det en god tv, som jeg kan ha en stund uten å måtte tenke på å bytte? 3D er ikke noe tema hjemme hos meg.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •