Takfeste til Epson TW600

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    92
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Takfeste til Epson TW600

Heisann,

Tiden har kommet for at den gamle, trofaste projektoren min skal få en plass i taket, så nå ser jeg etter et billig takfeste til den.. Jeg har sett på Vogels VPC545 (http://www.vogels.com/web/Profession...-SUPPORTB.htm), men en titt under projektoren min får meg til å lure på om det i det hele tatt vil passe den. TW600 har 4 festehull under, plassert i et rektangel med 16cm mellom på kortsiden og 30cm mellom på langsiden.
    Er det noen som kan si om festet jeg linker til vil passe? Forslag til andre alternativ i samme prisklassen?
    Bilde av projektoren:
    http://i39.tinypic.com/13zwsg4.jpg

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    92
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De fleste universalfestene vil fungere til projektoren din, men sjekk for sikkerthetsskyld kompabiliteten (står vanligvis i databladet til opphenget).

Jeg kjenner ikke til det festet du har linket til på Ebay, men det fungerer sikkert greit. Dog, til den prisen må du forvente at det kan være noe vinglete.
    Vogel, som selges mye av her i landet har helt sikkert et rimelig oppheng du kan bruke, men de er heller ikke kjent for å være veldig robuste.
    Chief er nok av det beste du kan velge, men det koster også noe mer, men er samtidig veldig solig.

Edit: Når det gjelder VPC545, så finner jeg ingen kompabilitetsliste, men jeg er enig med deg at det kanskje ser ut som det ikke er stort nok for TW600.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    92
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk!
    Jo jeg er enig. Den kontruksjonen med kuleledd virker ikke å være helt stødig. Om pengene ikke hadde vært noen hindring hadde jeg selvfølgelig kjøpt Chief, men det er de, så jeg er nødt til å se på noe billigere. Den eBay saken får jeg sendt hjem for den nette sum av 300kr, så jeg er villig til å se gjennom fingrene på den eventuelle ustabiliteten..
    Her er forresten link til produsent/importør/? med monteringsinstruksjoner. Ceiling Mount For Projector LCD DLP Swivel - Black - 1302 22R projector bracket for ceiling mounting [1302 22R] - £29.99 : Mountright, TV Bracket, LCD TV Brackets, TV Wall Brackets, TV Mounts From MountRight

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •