Kalibrere TV-en/prosjektoren din? Ta en prat med Gøran!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    251
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kalibrere TV-en/prosjektoren din? Ta en prat med Gøran!

For rundt én måned siden hadde jeg Gøran på besøk hos meg for å få kalibrert min Samsung PS50B855, og jeg må si at jeg er veldig fornøyd med resultatet!

Gøran troppet opp fullpakket med utstyr, og etter et par timer var TV'en kalibrert etter alle kunstens regler. Veldig hyggelig person som absolutt kan anbefales.

Så bor du i Oslo-området og trenger en kalibrering, hør med Gøran. Han gir det nok helt sikkert en fair pris.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Er det noen som kan kalibrere i Kristiansand?

Trenger kalibrering av prosjektor i Kristiansand. Noen som kan hjelpe meg med det?

Intermediate JAMES HOWLET sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

gøran

Sitat Opprinnelig postet av Loooogical
    For rundt én måned siden hadde jeg Gøran på besøk hos meg for å få kalibrert min Samsung PS50B855, og jeg må si at jeg er veldig fornøyd med resultatet!

Gøran troppet opp fullpakket med utstyr, og etter et par timer var TV'en kalibrert etter alle kunstens regler. Veldig hyggelig person som absolutt kan anbefales.

Så bor du i Oslo-området og trenger en kalibrering, hør med Gøran. Han gir det nok helt sikkert en fair pris.

er han medlem her inne?

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Han er medlem av forumet.
    http://avforum.no/forum/members/goran.html

Active
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    354
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Loooogical
    Trivelig at du er fornøyd med resultatet:wink: Noe av det artige med å kalibrere TV og projektorer er å oppleve å få mer ut av det utstyret som allerede finnes.
    Sitat Opprinnelig postet av kenneth andersen
    Når det gjelder å finne meg her på forumet så er det et eller annet som skjer når det forsøkes å linke til profilen min. Det ser ut som om det finnes en bruker her på forumet med brukernavn "goran", og det er man havner om man forsøker å linke til profilen min.

Det er ikke noe problem å sende meldinger til mitt brukernavn "Gøran", de kommer frem som de skal. Men noen profil nytter det tydeligvis ikke å linke til dersom man skal forsøke å finne meg.

Hvorfor det er slik har jeg ingen ide om, men PM til "Gøran" fungerer i alle fall.

Gøran

Active
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    391
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gøran
    Trivelig at du er fornøyd med resultatet:wink: Noe av det artige med å kalibrere TV og projektorer er å oppleve å få mer ut av det utstyret som allerede finnes.

Når det gjelder å finne meg her på forumet så er det et eller annet som skjer når det forsøkes å linke til profilen min. Det ser ut som om det finnes en bruker her på forumet med brukernavn "goran", og det er man havner om man forsøker å linke til profilen min.

Det er ikke noe problem å sende meldinger til mitt brukernavn "Gøran", de kommer frem som de skal. Men noen profil nytter det tydeligvis ikke å linke til dersom man skal forsøke å finne meg.

Hvorfor det er slik har jeg ingen ide om, men PM til "Gøran" fungerer i alle fall.

Gøran

Heisan! "Noen" som har et ok svar på hvorfor det er slik? -At en må ha experthjelp for å få ok bilde? Jeg har selv Pioneer kuro 4280xa og fant en god oppskrift på Avforum.no vedr kalibrering/innstilling av tvèn etter anbefalig fra selger

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bytt ut ø'en med %F8 når du linker - slik: http://avforum.no/forum/members/g%F8ran.html

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Gøran
    Er vist ikke det lureste å ha et brukernavn med særnorske karagterer nei. Er en del som ikke funker som det skal for meg heller og men jeg overlever :-D.

Fint det er noen som kan kal på denne siden av landet og !
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Greven
    Heisan! "Noen" som har et ok svar på hvorfor det er slik? -At en må ha experthjelp for å få ok bilde? Jeg har selv Pioneer kuro 4280xa og fant en god oppskrift på Avforum.no vedr kalibrering/innstilling av tvèn etter anbefalig fra selger
    For man klarer ikke å justere Hvitbalanse(også kalt gråskala, fargetemperatur), Gamma og fargerom uten å ha måleutstyr. Kalibrerings diskene man får kjøpt duger bare til å justere brightness og kontrast.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •