3 rør prosjektor på finn

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Intermediate dwdbard sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Sted
    Mysen
    Poster
    594
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

3 rør prosjektor på finn

Dette må da være ett godt kjøp? 3 rørs prosjektor
    hadde vært artig og prøvd noe sånt men er vell en dum førstegangs pj... :?

Intermediate xanakor sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,305
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    selgeren har vell profil her inne såvidt jeg husker, dra kjennsel på rommet.

mvh
    stian

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du ikke har vært borti CRT pj'er før så styr unna for det krever enormt med kunnskap for å få ett bra bilde ut av en sånn. Det er vel derfor han kun selger den til entusiaster også.

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    ...en skam at slike objekter skal gå til denne prisen og selv da ikke selge... Han hadde jo en annonse ute på AVtorget en stund også. Har en tid og interesse er det etter mitt syn svært lite som kan matche bildet fra en slik sak, selv moderne, nye digitale projektorer... Den støyer imidlertid en del, og ryktes å være litt vanskelig å få til gråskala på helt i bånn, men kostet altså rundt en halv million for 10 år siden... Hadde jeg hatt plassen til noe slikt selv hadde jeg glatt kjøpt den, men det blir liksom for drøyt selv om jeg får skikkelig skikkelig lyst!

Husk også at disse CRT-sakene går i stykker hele tiden, og når de gjør det er det veldig dyrt å reparere. Er helt klart en entusiastmaskin vi snakker om her, og i motsetning til Barco har en heller ikke noe etablert miljø her i Norge som kan hjelpe en, så da må en bestille deler fra USA, og det er ikke alltid like lett å vite hva som feiler disse sakene heller. Samtidig; vi snakker 4000 kroner her da.....

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er jo klart har man interessen og tar seg god tid til å sette seg inn i alt så er en crt en meget bra maskin. Men man må vite hva man gjør når man begynner å justerer magnetene inne i projektoren for man kan fort få seg ett elektro sjokk som man ikke glemmer med det første.

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    ...ja, jeg har selv fått en skikkelig karamell fra en ECP4500 i sin tid, er faktisk dødelig om en virkelig er uheldig... Heldigvis finnes det et hav av informasjon rundt disse modellene på nettet da, så har en tid og interessen, er etter mitt syn dette et veldig spennende kjøp!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •