Projektor fra ebay?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Projektor fra ebay?

Hei. Har tenkt litt på kanskje å prøve meg med en projektor. I dag har jeg bare en 4 år gammel 37" lcd. Bruker ps3 endel til film. Har ikke noen som helst forhåpninger om noe billedmessig nirvana, men om dette kan være brukendes til vanlig filmtitting. Ingen spesifikk modell, men det vrimler av projektorer i prisklassen 170-300 $. I fra selgers side fremstilles det nærmest som grensesprengende teknologi. Kan en slik projektor gi et like bra bilde som "hvermansen-PJ" fra kanskje 5-6 år tilbake? Noen her som faktisk har prøvd noe av dette?

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,313
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det gir deg i alle fall et kostbart og potensielt sårbart produkt uten reklamasjonsrett og med tvilsom garanti.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er ikke så skremt av akkurat det, siden det jeg ellers har kjøpt på ebay opp gjennom åra har fungert lytefritt.
    Mer opptatt av om dette er regelrett "steinalderteknologi" ala diverse iphone-kloninger.

Newcomer zedarix sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Projektor til 300$ (under 1800NOK) er nok ikke veldig bra. Hverken nå eller for fem år siden. Ikke til filmbruk i allefall, men kanskje til enkle presentasjoner.

Totalt vil du jo ende på ca 4000NOK med frakt og mva og da begynner du å nærme deg ok projektorer på brukten her i Norge.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av løvstek
    Hei. Har tenkt litt på kanskje å prøve meg med en projektor. I dag har jeg bare en 4 år gammel 37" lcd. Bruker ps3 endel til film. Har ikke noen som helst forhåpninger om noe billedmessig nirvana, men om dette kan være brukendes til vanlig filmtitting. Ingen spesifikk modell, men det vrimler av projektorer i prisklassen 170-300 $. I fra selgers side fremstilles det nærmest som grensesprengende teknologi. Kan en slik projektor gi et like bra bilde som "hvermansen-PJ" fra kanskje 5-6 år tilbake? Noen her som faktisk har prøvd noe av dette?

kan garantere at det ikke blir vellykket, senere i sommer skal jeg selge min tw700 til ca 3500.- den har gått ca 1000 timer og er bare så vidt 1 år gammel, mye pære og garanti igjen, poenget mitt er ikke at du skal kjøpe denne,men kanskje se deg om på bruktmarkedet etter noe lignende.

lykke til

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Akkurat ja. Hadde vel muligens ikke ventet at det skulle være allverden selv heller, men prisene på eksempelvis flatskjerm har jo nådd nye bunnivåer siste tida. Apparater som nok er bedre enn min 4 år gamle Philips. Ellers er nok bruktmarkedet en god ide, ja.
    Men følelsen av ny vare er og blir litt god, synes nå jeg.

Intermediate Doc.G sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Sted
    Steinkjer
    Poster
    1,662
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vil også anbefale deg at du finner en brukt tw700 som fortsatt har igjen noen år på reklamasjonstiden.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da skal jeg kikke litt på brukten. Om ikke høyttalerkjøpet mitt har blakka meg helt.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •