Projektor med reklamasjonstrøbbel! - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 33 av 33
    Active
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    444
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jepp, HD750 med full kalibrering.. Regner med å få den en stund etter påske.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    [Håper ikke dette er en 1 aprilspøk. Jeg ville tatt kontakt med de som skal reparere projectoren eventuelt produsent...

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tor rasmussen
    Ja, hallo!?
    Hva med å bare skrive navnet på nettbutikken.
    Nå sitter vi mange å spekulerer på hvem det kan være, og med resultat at noen kan vegre seg for å kjøpe fra ditt og datt.

Selv har jo jeg også en mistanke i denne "påskekrimmen" på hvem som er synderen.
    Når det blir nevnt BenQ, DreamScreen,

"Møter en annen person med tilknytning til dette forumet"
    "En person som er der, men ikke har tilknytning til nettbutikken"

Så får å unngå alle mulige spekulasjoner, hvorfor ikke bare skrive hvem det er da?

Jeg sitter jo nå med mine tanker og tenker det er AVShop du sikter til.
    Det er nemlig en av de nettbutikkene jeg kjenner hvor man også kan hente på adresse, som forhandler de nevnte merker osv...
    Person med tilknytning til forumet, som er i butikken, men ikke jobber der.
    Så tenker jeg Gorm. Og dermed blir spekulasjonene igjen rettet mot nevnte butikk.

Og for all del, jeg kan jo ta feil, men i mitt tilfelle synes jeg da ikke nevnte butikk skal lide under det.

Og hvis det er nevnte butikk, så er vi nok mange hundre her inne som også har efaring med den butikk.
    Min egen er bare 110% positiv og en fantastisk service når noe gikk galt.
    Og de rettet opp på mitt problem over deres evne.
    Men som sagt, det kan jeg skrive mere om når jeg vet hvem det dreier seg om.
    +1

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    233
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Makan til vrøvl

Det som beskrives er ikke på noen måte en hyggelig historie, verken for kjøper eller selger.
    Etter forbrukerkjøpsloven har kjøper sterkere rettigheter enn etter den "gamle" kjøpsloven - som desverre fortsatt mange forholder seg til.
    Dette gjelder i første omgang krav på omlevering og krav på å avhjelpe mangelen ved langvarig reprasjon ved å "låne" tilsvarende vare.

Forbrukermakt er svært sterk.
    Det er en kjensgjerning at en misfornøyd kunde forteller i snitt dette til 15 potensielle andre kunder.
    Selger "third time looser" prinsipp er enkelt.
    a) Han selger til kunden - kunden er glad og kommer tilbake.
    b) Han selger til kunden - kunden er misfornøyd og selger avhjelper - kunden kommer tilbake.
    c) Han selger til kunden - kunden er misfornøyd og blir ikke avhjulpet - han og 15 potensielle kunder kommer ikke tilbake.

Det er legitimt å true med offentliggjøring av en butikk som ikke avhjelper kundene.
    Det er også fullt ut legitimt å opplyse andre om hvilken butikk det gjelder når trusselen ikke har ønsket effekt.

Det som iriterer meg i denne tråden er at trådstarter kjører såpass hardt ut med både sin egen side, og selgers (manglende) tilsvar uten å konkretisere noe. Det får meg til å undres over om det ligger et snev av skyldfølelse eller forståelse for hvorfor selger "oppfører seg slik".

At selger velger å avvente en eventuell forliksklage fordi han har et annet syn på saken er han i sin demokratiske rett til.
    Taper han her, blir han jo i verste fall erstatningsansvarlig. Men det er vel en kalkulert risiko.

Dersom trådstarter - eller andre i lignende situasjon - ikke kan / ønsker å konkretisere hvem klagen gjelder, synes jeg de skal holde seg for gode til å fremme denne typen innlegg.

De skaper mer forvirring enn forklaring.
    Det er ingen tjent med.

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes hele saken og måten den har snudd seg siste døgnet lukter noe fryktelig. Og har alle de ansvarlige for NN reist på fjellet. Håper de har dårlig vær :cry: .
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Lars A Monsen
    Slettet, resultat kommer tirsdag etter påske.
    Ja, hva skjer a.... Håper dette ikke var er dårlig 1 april spøk ?
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    233
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Virker som vi har gått på en gedigen Aprilspøk.
    Synes egentlig den var ufin - sikkert fordi jeg bet på ...

Expert jfinneru sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    sjelden aprilspøker begynner i mars
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,641
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Men får vi noe svar her eller?
    Merkelig at trådstarter gå ut, hisser seg opp, vil ikke si noe konkret, og feiger ut med å slette alle sine innlegg.

Man skal stå for det man har skrevet, og heller forklare seg hvis man har skrevet noe feil, eller hisset seg opp uten grunn.

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tor rasmussen
    Men får vi noe svar her eller?
    Merkelig at trådstarter gå ut, hisser seg opp, vil ikke si noe konkret, og feiger ut med å slette alle sine innlegg.

Man skal stå for det man har skrevet, og heller forklare seg hvis man har skrevet noe feil, eller hisset seg opp uten grunn.
    Eller kanskje værre : Han har fått beskjed om å slette alt og ligge lavt ellers er det ingen hjelp å få :-? - var veldig konkret mht at løsningen skulle foreligge tirsdag etter påske. Har kanskje snakket med noen som var på ferie og som skulle ordne opp hvis han bare slettet og lå lavt - ren spekulasjon men slik blir det når ingen avklaring kommer.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    198
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Jeg

har trua på den siste tråden her ja......roe ned tråden å la det gå over....skulle bestilt HW 15 av Avshop for lenge siden jeg........men ikke etter dette. Trådstarter har vel fått "munnkurv" som betingelse for å "ordne opp".

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fikk ikke lest det som var slettet her, hva dreide saken seg om?

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av antiloop
    Jeg fikk ikke lest det som var slettet her, hva dreide saken seg om?
    På husk: Trådstarter hadde kontaktet en ikke navngitt netshop får å få ny Benq prosjektør etter at hans prosjektør hadde vært på rep 5 ganger. Ble tilbudt en bytteenhet der hans lampe ble flyttet over og en komp på 50% på HDMI kable noe han ikke godtok. Hadde snakket med importør som mente dette skulle ordne seg, men netshop'n var ikke enig og så kom påsken.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •