dvdpacific is back :)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Intermediate tomsavini sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

dvdpacific is back :)

Oi, oi... Ble glad når jeg så det i går.
    Har brukt disse de siste 5 årene. Meget happy med dem.

I en mnd eller mer har dem vært nede.

DVD Pacific - Buy New DVD Movies, HD DVD and Blu-Ray discs

De sender 2 og 2 filer, eller, de pleide det.

Vet ikke om det er noe forandringer etter at de har gjort om, hvor lang tid de bruker osv. Bestilte et par filmer i dag for å sjekke.

Når det gjelder blu-ray fra USA er det de som er billigst, eller blandt de aller billigste

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er også glade de er tilbake. Måtte ty til Amazon i mellomtiden, selv om de ikke er noe dårlig alternativ, men DVD Pacific er best.

Håper de gjør som de gjorde før, selv under nye eiere. Har bestilt noen filmer, inkludert en over grensen. Håper de er som før.

De er som Tom sier billigs, spesielt også når det kommer til frakten. 3,98 dollar fra USA og hit er billig. Amazon er vel normalt 8-9 dollar for det samme.

Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Amazon er ikke ille de, men, sant som du sier at DVD Pacific var (håper og er) bedre.
    Bestiller man 2 filmer er det 3 dollar i frakt pr film.
    Ser ut at det muligens er billigere å kjøpe en og en film fra dvd pacific en å kjøpe hos feks hd movie source etc.

DVD Pacific hadde en sånn gave oppsjon og, testet den i dag, se om det er noe forskjell når man får varene.

Spent på om de kombinerer også...

Krysser fingrene, på USA import var vel DVD Pacific det beste alternativet som var.

Intermediate heanwi sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    674
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva var/er leveringstiden sånn ca? Er lei av 3 ukers leveringstid fra Play, Zavvi og Amazon.co.uk (som regel litt raskere fra Amazon, men men).

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av heanwi
    Hva var/er leveringstiden sånn ca? Er lei av 3 ukers leveringstid fra Play, Zavvi og Amazon.co.uk (som regel litt raskere fra Amazon, men men).
    De har tidvis vært veldig kjappe på leveringer, 6-9 dager har vel vært normalten. Men høsten og rundt juletider i fjor så hadde de en del problemer med de som sendte posten osv, så da tok det fryktelig lang tid.

Dette ble fikset rett før de gjorde omgjøringene nå på nyåret.

Vi får se om de bruker de nye fortsatt, noe jeg tipper.

Jeg har 2 pakker som ble sendt fra dem 2. april. Skal gi rapport når de dukker opp. Den ene er under tollgrensen, den andre er over.

Da får vi testet forendelses tid og andre ting.

Er enig i at Play bruker litt tid av og til, sjeldent at de er oppe i 3 uker egentlig. Men har gått å ventet på en pakke fra dem, en limited edition utgave av en CD.
    Denne bestilte jeg i oktober i fjor. De hadde den ikke på lager, så jeg regnet med at det tok litt tid. Så at den var sendt til pakking for noen uker siden, så jeg ventet spent.
    Den flere jeg bestilte etter den gikk til pakking kom, så jeg sjekket igjen i dag. Da stod den fortsatt til pakking, sjekket da detaljene, den hadde ligget til pakking hos Play siden 29.10.09. Dette hadde ikke systemet dems fått med deg, så når var det ikke flere igjen av den utgaven. Moro.

Heldivis så var Special Edition utgaven forstatt inne, mister da kun en bok som skulle ha fulgt med. Men kjedelig at slikt kan skje. Heldigvis så var de meget kjappe på mail. De svarte vel kjappere enn den tiden jeg brukte på å finne frem til en måte å kontakte dem på. Dette er Play og Amazon ekstremt dårlige på. Hvis noe de ikke har tenkt over skjer, så får man ikke kontaktet dem på mail. Skjønner at de ikke vi ha hauger av folk som kun svarer mail. Men alikevell så burte man kunne få kontakt utenom på telefon.

Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sukk

Fikk pakke fra DVDpacific, eller rettere sagt - hentelapp. Toll, og atter toll

Så - DVD pacific sender ikke som før, de skriver den reelle verdien utenpå pakken.

Sukk.

Når det gjelder USA Blu-Ray så er vel og hdmoviesource.com ganske billige. Skal kikke litt, men det er mulig at dvd pacific er så billig at det beste er å bruke dem, bestille en og en film (i det miste under 200 pr ordre).

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tomsavini
    Fikk pakke fra DVDpacific, eller rettere sagt - hentelapp. Toll, og atter toll

Så - DVD pacific sender ikke som før, de skriver den reelle verdien utenpå pakken.

Sukk.

Når det gjelder USA Blu-Ray så er vel og hdmoviesource.com ganske billige. Skal kikke litt, men det er mulig at dvd pacific er så billig at det beste er å bruke dem, bestille en og en film (i det miste under 200 pr ordre).
    Fikk det samme selv.

1 hentelapp og 2 i postkassen, med riktig pris. Synd, det var noe av grunnen til å bruke dem. Kan jo høre med om de fikser dette igjen.

Tiden er vel grei nok, ble sendt 2 april, og fikk dem den 14. april

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis flere vil hjelpe, så skriv til DVD Pacific her: Welcome

Og forklar problemet med tollgrensen, så kanskje vi får tilbake den gode gamle. Fikk svar på mitt innspill om dette, og de vil se på det. Men flere som klager vil jo hjelpe

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •