Panasonic TX-P42G20

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Panasonic TX-P42G20

Hei,

Noen som har noe formening om videre prisutvikling på denne? Netshop skal ha fått noen på lager i dag til 8995,- men det er jo alltid kjedelig å kjøpe nå, hvis man venter at denne skal falle mye i pris fremover. Hvis vi tar utgangspunkt i prisutviklingen for G10, så gikk denne ned med ca 1.000 fra midten av april til midten av juni, og falt med ytterligere 1.000 frem til slutten av august. Noen som venter noen særlig annen profil på prisutviklingen på G20?

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    725
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Superprice
    Hei,

Noen som har noe formening om videre prisutvikling på denne? Netshop skal ha fått noen på lager i dag til 8995,- men det er jo alltid kjedelig å kjøpe nå, hvis man venter at denne skal falle mye i pris fremover. Hvis vi tar utgangspunkt i prisutviklingen for G10, så gikk denne ned med ca 1.000 fra midten av april til midten av juni, og falt med ytterligere 1.000 frem til slutten av august. Noen som venter noen særlig annen profil på prisutviklingen på G20?
    Det finnes allerede en tråd eller 2 om panasonics nye skjermer så jeg foreslår at du sletter denne og heller legger spørsmålet in der det hører hjemme. Spiller det egentlig noen rolle om prisen faller i august hvis du trenger tv nå? Hvis man hele tiden skal vente på at ting blir billigere så vil man jo aldri få seg en tv...

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gikk akkurat igjennom prisjakt trådene, og slik jeg ser det er det en som er knyttet til 50V20 selv om noen blingset og nevnte G20 i den, ellers er det tidligere modeller. Jeg mener det er feil å blande G20 inn i tråd om V20 da det er to forskjellige modeller selv om begge er av årets generasjon. Det blir meget uoversiktlig hvis man skal samle prisjakt diskusjoner pr merke. Tekniske diskusjoner er enklere å ha samlet for flere modeller av samme generasjon men disse skal forholdes teknisk.

Videre snakker jeg ikke om å vente til august, men mer profil på prisutviklingen over tid, og om vi bør vente at prisutviklingen på årets modell blir tilsvarende.

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    511
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Siden netshop allerede ligger 1000 under de andre - så er det ikke sikkert den faller så fort.

spørsmålet er vel for lenge vil du vente ;-)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •