Seriøst? - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 42 av 42

Tråd: Seriøst?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg kjøpte den S20'en fra Amentio. TV'en står i stua nå men får ikke testet før etter jobb. Betalte 6372,- + 100 i frakt så jeg synes totalprisen på dette ble veldig bra. På en annen 42" Panasonic tok de 543,- i frakt så jeg

Et lite obs ang frakt er at hvis du velger å betale med faktura så må man betale den FAKTISKE fraktprisen, det Amentio oppgir blir da bare å regne som veiledende. Jeg betalte med kort og de holdt seg da til oppgitt pris.

Intermediate BjrnrB sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    824
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av sruben
    Jeg kjøpte den S20'en fra Amentio. TV'en står i stua nå men får ikke testet før etter jobb. Betalte 6372,- + 100 i frakt så jeg synes totalprisen på dette ble veldig bra. På en annen 42" Panasonic tok de 543,- i frakt så jeg

Et lite obs ang frakt er at hvis du velger å betale med faktura så må man betale den FAKTISKE fraktprisen, det Amentio oppgir blir da bare å regne som veiledende. Jeg betalte med kort og de holdt seg da til oppgitt pris.
    Det var jo en veldig bra deal det da Fikk svar med de at de jobbet med oppdatering av samtlige priser på siden sin.

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •