Denon 3310 til 8.798,00 nok. hos hifiklubben.no.Godt kjøp?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 58
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Denon 3310 til 8.798,00 nok. hos hifiklubben.no.Godt kjøp?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har sett på den selv, men så nå at Elkjøp har denon (?)

Så de hadde den til 8695,- Bestilte en nå, gleder meg til nytt utstyr!

Elkjøp - Denon AVR-3310 Receiver

Intermediate fabian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vil si det er et meget godt kjøp! Du får mye for pengene, og god lyd!

Intermediate Ultima sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,184
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vil generelt ikke anbefale noen å handle på Hifi-klubben

De er useriøse, og kundebehandlingen er slett.

Bestill heller på nett, så får man det man bestiller.
    Sony KD 55X8509C | Denon AVR X6200W | Cambridge Azur 840W | Hegel HD11 | Cambridge Azur 751 BD | PS3| Tecnnics SL-Ma1| B&W 804 Diamond, B&W HTM4 Diamond, B&W DB3D, Dali Suite R0,8, B&W M1, Focal Dome | Apple TV |

Active carradona sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    327
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er mye for pengene,betalte 11998 for 3 mnd siden:evil:

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    135
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er en VELDIG god pris!

Jeg var selv hos hifiklubben like før jul hvor de hadde denne på tilbud. Husker desverre ikke nå hvor mye den var på da, men mener det var 12.(hvertfall IKKE under 10)

Da kunne han ikke slå av EN eneste krone siden dette var et helt sykt bra tilbud mente han. Ser jo det nå... .

Newcomer solstice sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    påtide at hfk fikk konkurranse på monopol-produktene sine!

Intermediate Gratulerer sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,784
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ultima
    Jeg vil generelt ikke anbefale noen å handle på Hifi-klubben

De er useriøse, og kundebehandlingen er slett.

Bestill heller på nett, så får man det man bestiller.
    Javel? Kan du utdype det? Jeg har aldri fått annet enn flott oppfølging og gode råd. Hvilken butikk er det snakk om? Og hva mener du med at man får det man bestiller på nett?

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Han mener at Elkkjøp er en bedre kjede enn Hifiklubben... sånn er det med den saken.. og det er hans mening . Var innom Elkjøp, var ikke mulighet for verken demo eller noe info om noen av modellene... dårlig syns nå jeg.

EDIT: Men til trådstarter... ja prisen er hinsides, og mest sannsyneligvis europas billigste på 3310 pr nå. Elkjøp går ofte for 0-10% profit, bare for å kapre kunden, samt håpe på mersalg på samme kunde. HVem har ikke opplevd at de ikke har den "superbillige" Tv'en inne, men en som er noen lapper dyrere og "mye" bedre .

3310 er nå et løp og kjøp produkt . for dem som skal ha surround . Må dog påpeke at det Elkjøp driver med er parallellimport. Hifiklubben kjører derimot gjennom rette kanaler! Og de har ikke "monopol", siden det finnes tilsvarende modeller ifra Onkyo og de andre store, og de må prise seg etter dem!

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er ganske uenig i det Ultima sier selv, men alltid noen som har dårlig erfaring med enten en butikk eller selger eller føler seg urettferdig behandlet etter en "case" så det er jo forståelig. Personlig har jeg alltid fått god service fra HFK, og har heller ikke noe problem med å handle der etter å ha fått meget god service de fleste gangene jeg har vært der. Men litt priskrig, det trenger de!

HFK er vel kanskje den eneste større kjeden Elkjøp ikke har "rota" med enda... :-P

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,184
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gratulerer
    Javel? Kan du utdype det? Jeg har aldri fått annet enn flott oppfølging og gode råd. Hvilken butikk er det snakk om? Og hva mener du med at man får det man bestiller på nett?
    Heisan!

Jeg vil egentlig ikke utdype hvilken HFK butikk det gjelder. Tror ikke det spiller så stor rolle.

Kan jo også legge til at jeg alltid har sluttet opp om faghandlere, men et sted går grensen, også for min lojalitet.

Helt konkret har jeg fått dem i vrangstrupen - fordi de ikke er leveringsdyktige, eller tar kundene på alvor.
    Bestilte for omtrent 3 måneder siden (!) et par høyttalere av type B&W CM9. Ble da forespeilet en leveringstid på maks 5 uker - siden "de var så populære".

5 uker gikk, ingen beskjed. Purret, og fikk noen unnskyldninger, ytterligere en måned forløp - ingen beskjeder. Tok igjen kontakt med dem og fikk servert bortforklaringer av typen man gjerne hører i TV program alá "TV 2 hjelper deg". Ikke noe konkret, ikke noe å forholde seg til.

Jeg ser disse høyttalerne femdeles figurerer på nettstedet deres - til salgs - ikke et ord om at de ikke har dem eller kan skaffe dem. Hvor seriøse er de da? Leveringsdyktighet og troverdige beskjeder er en forutsetning for å kalle seg en seriøs selger.

Faghandlere suter over nettbutikker og butikker der dem selger brødristere, men de greier iallefall å levere! 3 dager har det tatt fra bestilling til leveranse på mine siste kjøp hos nettbutikker. Hifiklubben og visse andre forhandlere bestiller jo ikke engang umiddelbart, men samler opp ordrer, slik at det alltid tar lang tid.

Lets face it, Hifi klubben og visse andre Hifi-kjeder hadde ikke klart seg i et fritt marked med konkurranse på pris og leveringsdyktighet. Eneste grunnen til at de fortsatt eksisterer er monopol på å forhandle endel attraktive merker. Vi, forbrukerne, er taperne.
    Sony KD 55X8509C | Denon AVR X6200W | Cambridge Azur 840W | Hegel HD11 | Cambridge Azur 751 BD | PS3| Tecnnics SL-Ma1| B&W 804 Diamond, B&W HTM4 Diamond, B&W DB3D, Dali Suite R0,8, B&W M1, Focal Dome | Apple TV |

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,184
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MaW
    Er ganske uenig i det Ultima sier selv, men alltid noen som har dårlig erfaring med enten en butikk eller selger eller føler seg urettferdig behandlet etter en "case" så det er jo forståelig.
    HFK er vel kanskje den eneste større kjeden Elkjøp ikke har "rota" med enda... :-P
    Riktig, til slutt renner begeret over.

Å føle seg holdt for narr, eller enda verre - nedprioritert, er et dårlig utgangspunkt for hederlig omtale.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    182
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei, det er helt sikkert at man kan ikke kalle HFK`s distribusjon av Denon, eller noe annet merke for monopol i praksis.
    De må til enver tid konkurrere med Onkyo, Yamaha, Pioneer osv. Ofte aggressivt priset sådane. (Se på Onkyo for 2 år siden med nye eiere og nye modeller.) Men så var det jo HFK som oppfant aggressiv prising...
    HFK sørger for at oss nordmenn ikke betaler mer enn engelskmenn, for Denon i butikk. Noe sier meg at vi tjener litt mer enn dem...
    Det elkjøp driver med har ingenting med seriøs butikkdrift å gjøre.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    182
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Forresten, noen av prisene hos elkjøp på Onkyo er bare tøys, og hører hjemme på oppryddingssalg etter konkurs...

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det elkjøp driver med har ingenting med seriøs butikkdrift å gjøre.
    Jaså? Da får du vise dem hvordan det skal gjøres. Jeg har drevet med Hifi i over 20 år, og har stadig gode erfaringer med Elkjøp.

Forresten, noen av prisene hos elkjøp på Onkyo er bare tøys, og hører hjemme på oppryddingssalg etter konkurs...
    Maken til sludder. En kunne tro at du arbeidet hos mono AS.......

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,184
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av roytarzan
    HFK sørger for at oss nordmenn ikke betaler mer enn engelskmenn, for Denon i butikk. .
    Hifi-klubben ønsker selvsagt å tjene best mulig, og prisene på Denon har i årevis vært unaturlig høye i forhold til konkurrenter som Pioneer, Yamaha og Onkyo.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    182
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    arbeider ikke i nærheten av brunevarer. Har aldri gjort det heller. Men er fan av skikkelig kompetanse i butikker. Dette gjelder også et område som sportsutstyr, hvor seriøse butikker, med kompetent stab sliter med obs, xxl og folk som kommer å prøver sko, for så å gå hjem å bestille fra nett.

Jeg tror ikke det går an å lære elkjøp å drive butikk. Hordene lokkes av tilbud.

Istedet for å fortelle meg at det jeg mener er sprøyt; Si meg heller hva vi gjør når nisje-butikkene er en saga blott? Jeg er lutter øre...

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    725
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ultima
    Hifi-klubben ønsker selvsagt å tjene best mulig, og prisene på Denon har i årevis vært unaturlig høye i forhold til konkurrenter som Pioneer, Yamaha og Onkyo.
    Hvis du følger med på det som er av tester i diverse magasiner og nettsteder så vil du se at Denon så og si ALLTID er helt i toppen i sammenligningstester i SAMME PRISKLASSE.Uansett produkt!! Derfor er det bare vås det du skriver.
    Siste nytt på AVR 1910 er den nå koster 2998 i HFK,mens den koster 3195 i nettbutikken til elkjøp.....
    AVR 3310 må jo være et røverkjøp nå i allefall uansett om man kjøper den på HFK eller elkjøp. Selv velger jeg min lokale HFK-butikk i Kristiansand. Kjempeservice der.

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av roytarzan
    Jeg tror ikke det går an å lære elkjøp å drive butikk. Hordene lokkes av tilbud.
    Tullprat! Elkjøp kan drive butikk. Uten teft for det, hadde det vel ikke vært så mange butikker i norge. Elkjøp Norge gikk til din info med kr 79 mill i overskudd i 09.... Og det er jammen ikke værst for noen som ikke kan drive butikk!

Når det gjelder side/gråimport - det farligste der, er at den som har importer til norge konker. Hvem konker først - HFK eller Elkjøp?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    182
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    -som sagt: elkjøp kan nok ikke "læres" i hvordan drive butikk. Som du så presist påpeker, så tjener de penger som gress. Altså, de KAN drive butikk.

Og resultatet i hvor vellykket de driver, regner jeg med vi måler i overskudd?

Det er nå du forteller meg hva vi gjør, når det er bare hyenene igjen...?
    Jeg har nemlig allerede hørt at det jeg mener er tullprat.

Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •