Prisantydning på Denon AVC 3800

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Prisantydning på Denon AVC 3800

Jeg har en over 10 år gammel Denon AVC 3800 som jeg lurer på å bytte ut. Forsterkeren er i topp stand bortsett fra at powerknappen på fjernkontrollen ikke virker, av en eller annen grunn o.0

betalte vel 14 eller 15k for den da jeg kjøpte den på tampen av 90tallet. hva tror dere jeg kan få for den i dag?

Denon AVC-3800

min er i sort finish

Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,240
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Arbeidshest denne ja. Har en oppe i stua, og den gjør jobben helt greit. Aldri maglet på krefter ihvertfall.
    Tror 5x90w 8 ohm var korrekt ikke 5x110w som i linken din. Betalte og 13998,-.

Dette var vel første komponent med 'dolby digital' logo på mener jeg, hadde ikke 'dolby surround ac-3' som den rene prosessoren hadde.
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg har elsket denne forsterkeren i årevis, men er nå på utkikk etter noe som støtter dts og har massemasse hdmi

bruker den forøvrig på pc'n nå, med spdif ut. får ekstremt bra lyd på alt jeg har prøvd å spille av.

Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,240
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vil tro du har mer igjen for å beholde den på ting du evt. kan bruke den til. I verste fall som ren effekt 1-5x90w ved bruk av analog inngang e.l.
    Men lykke til med salget.
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •