Denon selges nå hos Elkjøp - OK eller ikke? - Side 38

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 38 av 38 FørsteFørste ... 8 18 28 34 35 36 37 38
Viser resultater 741 til 744 av 744
    Intermediate pegpisk sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    901
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Men fortsatt en mulighet for at Elkjøp sine ikke er rammet problemet?
    Ligger nemlig ingen informasjon på 'kunngjøringer' om denne feilen.

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For å klaregjøre dette for 234 gang, selv om jeg har meldt meg ut av denne diskusjonen som har tatt helt av. Du leverer inn din Denon reciever du har kjøpt hos Elkjøp til Elkjøp. Elkjøp sender denne videre til Infocare, og sørger for at denne blir fikset, om det blir noe mer mikkmakk så går dette på Elkjøp sin regning. Hvis ikke Infocare kan fikse denne blir den kreditert og du får evt. et nytt produkt. En garanti sak er en garanti sak... Ingenting er begrenset i forhold til HFK sin service avtale. I verstefall får du et nytt produkt....og det er jo ikke så ille. Men forvent at det kan ta noe mere tid enn 1 uke...

HFK sin avtale er allerede beskrevet tidligere i tråden, dvs. via Dalens som er har ypperlig service på HFK sine produkter..

StrandRoar gjør dette klinkende klart... Men jeg tror ikke HFK og Elkjøp samarbeider om service da det ryka i pipa hos "Klubben" pga Elkjøp sin import... :-P

Og ja, jeg handler både på HFK og Elkjøp...

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser at Denon AVR 1610 ligger til 1998,- både hos Elkjøp og Hi-Fiklubben.
    Ble litt overrasket da det sto en stabel slike hos den lokale Elkjøpbsjappa til den nette sum av 3200,-
    Var ingen av personalet i nærheten da jeg gikk forbi, men lurer på om jeg ikke ville ymtet frampå om et eller annet ...
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    På nettsidene til Elkjøp så står prisen nå i 1895,-

Normalt så står det internett pris, men her står det spesifikt at den kun er tilgjenglig i enkelte av butikkene.

Da er det bare å skrive ut denne og ta med til sjappa og kreve denne prisen.

Elkjøp har av og til billigere pris via nettet, men har faktisk lest flere ganger at folk har sakt at den koster så å så mye på nettsidene deres så har de fått den til den prisen i butikken også. Normalt så gjelder vel ikke prisgarantien disse store aktørene sier de har på varer bestilt via nettbutikker. Men mange har nok ikke god nok opplæring i det, så da får man det til den prisen også.

Side 38 av 38 FørsteFørste ... 8 18 28 34 35 36 37 38

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •