Denon selges nå hos Elkjøp - OK eller ikke? - Side 35

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 35 av 38 FørsteFørste ... 5 15 25 31 32 33 34 35 36 37 38 SisteSiste
Viser resultater 681 til 700 av 744
    Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    1,196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg forventer ikke at alle skal kunne alt hvis jeg går inn i en butikk. Greit nok at hvis jeg går til for eksempel hifiklubben så forventer jeg jo selvfølgelig at de skal kunne mer enn for eksempel på elkjøp. Uansett så forventer jeg ikke at alle der skal kunne alt, men hvertfall at de kan finne ut av det hvis det er noe spesielt man lurer på(noe jeg er ganske sikker på at de gjør).

Derimot er det noe jeg forventer (spesielt av steder som HFK) så er det god service, som gjør at man føler at man får den hjelpen man trenger. Noe jeg må si jeg absolutt har fått på HFK i sarpsborg, bare så det er sagt.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,668
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Private Ryan
    Det er svært mange her på forumet som er kritiske til HFK med tanke på kunnskap, priser og service, du må gjerne gjøre det til at jeg er den eneste.
    Nei, du konkluderer (for) fort med det ene eller det andre. Jeg mener ikke og har heller ikke skrevet at du er den eneste, som jeg skrev for et par innlegg siden at det er ingen av kjedene som er perfekte, det er umulig å gjøre alle kundene fornøyde. Ja, det er folk som er kritiske til HFK, men det er folk som også er kristiske til elkjøp, expert, MacDonalds, Mercedes, Statoil.... you name it... det er alltid en eller en annen som er kritisk til uansett hvilken bransje eller selskaper det gjelder, men forhåpentligvis når dem stigmatiserer og går hardt ut verbalt så har dem faktisk dekning for det dem sier.

Spørreundersøkelser er umulig når media gir elkjøp og andre kjeder negativ oppmerksomhet pga aktivt salg, de fleste har fått med seg det.
    Oki...? Og derfor kan du konkludere og presenter din stigmatisering som fakta og bevis? Jeg som sitter og leser kan iallefall ta det med en stor klype salt det du skriver.....

Om du drar på et gate-kjøkken kontra en bedre restaurant forventer du ikke noe bedre? Kjøper jeg kjøtt på ultra så vet jeg at det er bedre én rema.
    Jeg skal være så høflig å svare på ditt spørsmål, ja. Men det kan alikevell være et jeg liker gatekjøkken bedre, forventninger og personlig perferanser er jo stikkordet her, og dem endrer seg i forhold til hvor du spiser. At du liker å gå "spise" hos Soundgarden i stedet for HFK har jeg stor respeket for, for deg er det jo ikke annet enn din subjektive mening som gjelder. Jeg kan jo ha en helt annen oppfattning, men jeg vil ikke stigmatisere å hevde at Soundgarden ER det ene eller det andre, iallefall ikke uten at jeg har dekning for det....

Jeg sier ikke at du tar feil, men så lenge det du baser alt på synsing så presentere det som din subjektive mening og ikke som fakta og bevis. Det kan også være greit å pakke inn stigmatiseringen og dem harde verbale uttalelesene litt for å unngå unødvendig debatt som ikke har noe med sak å gjøre.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    1,209
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Med andre ord så er HFK, Soundgarden og andre hifiasyl unødvendige?
    Hvis det ikke er behov for slike så er det trist, men du har et poeng.

Jeg har ikke gitt opp helt, men Soundgarden får mitt neste besøk..........
    Jeg håper at de alle overlever:-D Det ville vært utrolig kjedelig om vi bare skulle kjøpe alt usett på nettet. El Kjøp kan kanskje være billig (men de er faktisk ikke alltid billigst), men det er ofte dårlig service der og lange køer når en skal betale. Jeg har sjelden stått i kø på HFK. Det er mulig at de burde vært mer kunnskapsrike på HFK, men jeg tror definitivt sannsynligheten er større for å finne en person på HFK eller Soundgarden som vet mer om Hi Fi enn ansatte på El Kjøp.

Personlig liker jeg meg best på Musikkmagazinet i Bergen. Der har de god service i tillegg til at de er ydmyke. De later ikke som om de kan alt om alle produkter, og er de usikre, så opplever jeg at de sier at de skal sjekke med leverandøren.

Butikkene er vel egentlig ikke til for oss "nerder" som bruker altfor mye tid på forumet (ehh, bare nesten). Hvorfor skal vi henvende oss til butikken når vi har fått svaret på forumet allerede? Det som ikke kan besvares her vet neppe verken HFK eller El Kjøp svaret på. Vi skal egentlig være glad for de butikkene vi har, fordi det er vel en kjennsgjerning at mange her, inklusiv meg selv, ofte bruker butikkene som et utstillingsvindu for produktene vi kjøper billigere på nettet. Og om alle skulle tenkt slik, så ville butikkene til slutt bli lagt ned eller slukt av de store kjedene. De små kan aldri kunne konkurrere med pris mot de store kjedene, og derfor må de spille på noe annet. El Kjøp trenger kanskje ikke å ha avanse på Denon produktene sine, og iallefall ikke hvis de bare har kjøpt et parti de skal selge som "lokkemat", men HFK har høyere enhetskostnader og trenger en høyere avanse.

Spør du meg meg, så betyr det mindre hvilken avanse de ulike selskapene har, men utsalgsprisen på Denon vs andre merker. De fleste leser etterhvert tester, og hvis ikke Denon hadde levert i forhold til pris, ja da hadde mange heller kjøpt Onkyo, Yamaha, Pioneer etc (noe de ofte gjør).

Spørsmålet er hvor mange år det går før nesten alt vi kjøper av El Produkter finnes på El Kjøp eller Expert og alle de små "ekspertbutikkene" har dødd ut. Denne trenden har jo vært i mange år, og når man går i sentrum eller på kjøpesenter, så er det jo stort sett bare kjedebutikker man finner. De få nisjebutikkene som har overlevd har funnet et segment som er villig til å betale dyrt for å få "spesielle varer" som ikke finnes hos kjedene.

Det store spørsmålet er om vi liker denne utviklingen og om den er uunngåelig også for Hi Fi produkter? Jeg må si at den blekka fra El Kjøp var veldig bra laget i mine øyne, og må føles som en stor trussel for HFK, Soundgarden og andre spesialbutikker.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,668
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Alex F
    Spørsmålet er hvor mange år det går før nesten alt vi kjøper av El Produkter finnes på El Kjøp eller Expert og alle de små "ekspertbutikkene" har dødd ut. Denne trenden har jo vært i mange år, og når man går i sentrum eller på kjøpesenter, så er det jo stort sett bare kjedebutikker man finner. De få nisjebutikkene som har overlevd har funnet et segment som er villig til å betale dyrt for å få "spesielle varer" som ikke finnes hos kjedene.

Det store spørsmålet er om vi liker denne utviklingen og om den er uunngåelig også for Hi Fi produkter? Jeg må si at den blekka fra El Kjøp var veldig bra laget i mine øyne, og må føles som en stor trussel for HFK, Soundgarden og andre spesialbutikker.
    Ja, du har noen gode poeng, og det er kansje spørsmål om tid så har disse to kjedene nesten tatt over alt? Hvis dette skulle skje så tilsier alt at prisene vil gå opp pga dette da anses å være et monopol, noe som ikke er en fordel for oss forbrukere. Altså jo flere kjeder og nisje butikker vi har jo bedre .

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    1,209
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av zatz
    Ja, du har noen gode poeng, og det er kansje spørsmål om tid så har disse to kjedene nesten tatt over alt? Hvis dette skulle skje så tilsier alt at prisene vil gå opp pga dette da anses å være et monopol, noe som ikke er en fordel for oss forbrukere. Altså jo flere kjeder og nisje butikker vi har jo bedre .
    Nåja, det kalles vel duopol, siden de er to

Teori sier at prisen skal opp, men jeg tror ikke vi bare vil ha 1 El gigant i Norge. Markedet har en tendens til å komme opp med alternativer til monopolister. Men det som evt kommer til å skje (og som har skjedd), er at nettbutikkene tar over rollen til de små butikkene, fordi de har mulighet til å kjempe mot kjedene på pris, grunnet lavere kostnader til lokaler, ansatte etc. El Kjøpt og Lefdal m.fl har prøvd å demme opp med å også selge på nett. Problemet er at de møter seg selv i døren når jeg kommer inn i butikken og sier at jeg skal ha varen til nettpris, og de aksepterer (heldigvis). Jeg har enda aldri fått nei på dette verken hos El Kjøp eller Lefdal. Lefdal har faktisk en regel om at du kan bestille på nett og hente i butikk, uten å betale frakt. Hvorfor kan de heller ikke bare selge varen i butikken til samme pris? Jo, fordi at de som ikke er så opplyst som meg skal kjøpe varen til en dyrere pris, fordi de ikke vet bedre.

Og prisene kan ikke gå så mye opp, fordi da er det noen smarte som finner ut at man kan kjøpe mye billigere fra Sverige, og momsen er den samme som i Norge. En kamerat av meg kjøpte for noen år siden fullt anlegg fra Fyndbørsen og sparte ca 7-8 tusen. Men mange har enda en sperre mot å kjøpe på internett eller fra utlandet, selv om internettsalget har eksplodert de senere årene.

Hadde bare myndighetene økt grensen for tollfritt beløp fra kr 200 og et stykke oppover så hadde handel fra fjerne land blitt mye kjekkere

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Alex: er du ikke litt "schizofren" her?

Først skriver du dette:
    "Jeg håper at de alle overlever Det ville vært utrolig kjedelig om vi bare skulle kjøpe alt usett på nettet."

Så dette:
    "Hadde bare myndighetene økt grensen for tollfritt beløp fra kr 200 og et stykke oppover så hadde handel fra fjerne land blitt mye kjekkere."

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    1,209
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av asvaberg
    Alex: er du ikke litt "schizofren" her?

Først skriver du dette:
    "Jeg håper at de alle overlever Det ville vært utrolig kjedelig om vi bare skulle kjøpe alt usett på nettet."

Så dette:
    "Hadde bare myndighetene økt grensen for tollfritt beløp fra kr 200 og et stykke oppover så hadde handel fra fjerne land blitt mye kjekkere."
    :lol: :lol: :lol:
    Ja, det er jeg sikkert. Men sannheten er vel at jeg, sammen med mange andre, ønsker i pose og sekk. Jeg ønsker å kjøpe varen billig på nettet, men å sjekke den i butikk førstops: Jeg skjemmes til tider, og burde "sponse" spesialbutikkene hvis jeg egentlig ønsker at de skal være der. Men for å ta kjøp av Sony HW10 projektor, da ble det for drøy kost at Sony Centeret skulle ha mellom 25-30K (husker ikke) mens samme projektor kunne man kjøpe på AVShop til kr 18 990.

Men jeg kjøpte Onkyo 875 på Musikkmagazinet til kr 15 000, selv om jeg nok kunne spart et par lapper ved å kjøpe på nettet, for å ikke snakke om hadde jeg ventet noen måneder:twisted:

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,668
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og prisene kan ikke gå så mye opp, fordi da er det noen smarte som finner ut at man kan kjøpe mye billigere fra Sverige, og momsen er den samme som i Norge. En kamerat av meg kjøpte for noen år siden fullt anlegg fra Fyndbørsen og sparte ca 7-8 tusen. Men mange har enda en sperre mot å kjøpe på internett eller fra utlandet, selv om internettsalget har eksplodert de senere årene.
    Ja ja, duopol eller monopol, dem vil muligens ha samme effekten...

Hvor mye dem kan sette opp prisene kan nok diskuteres, at noen vil kjøpe fra andre land tror jeg ikke betyr så mye. Som du er inne på så tror jeg mange vil, også i fremtiden, ha lyst til å gå i butikken og se, kjenne og prøve varen før dem kjøper. Dette vil gjøre at en eller to av disse gigantene trolig har livetsrett i fremtiden, og det er da naturlig å kjøre så høye priser som dem kan i et marked som dem nesten er alene om.

Intermediate Private Ryan sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    609
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei, du konkluderer (for) fort med det ene eller det andre. Jeg mener ikke og har heller ikke skrevet at du er den eneste, som jeg skrev for et par innlegg siden at det er ingen av kjedene som er perfekte, det er umulig å gjøre alle kundene fornøyde. Ja, det er folk som er kritiske til HFK, men det er folk som også er kristiske til elkjøp, expert, MacDonalds, Mercedes, Statoil.... you name it... det er alltid en eller en annen som er kritisk til uansett hvilken bransje eller selskaper det gjelder, men forhåpentligvis når dem stigmatiserer og går hardt ut verbalt så har dem faktisk dekning for det dem sier.

Oki...? Og derfor kan du konkludere og presenter din stigmatisering som fakta og bevis? Jeg som sitter og leser kan iallefall ta det med en stor klype salt det du skriver.....

Jeg skal være så høflig å svare på ditt spørsmål, ja. Men det kan alikevell være et jeg liker gatekjøkken bedre, forventninger og personlig perferanser er jo stikkordet her, og dem endrer seg i forhold til hvor du spiser. At du liker å gå "spise" hos Soundgarden i stedet for HFK har jeg stor respeket for, for deg er det jo ikke annet enn din subjektive mening som gjelder. Jeg kan jo ha en helt annen oppfattning, men jeg vil ikke stigmatisere å hevde at Soundgarden ER det ene eller det andre, iallefall ikke uten at jeg har dekning for det....

Jeg sier ikke at du tar feil, men så lenge det du baser alt på synsing så presentere det som din subjektive mening og ikke som fakta og bevis. Det kan også være greit å pakke inn stigmatiseringen og dem harde verbale uttalelesene litt for å unngå unødvendig debatt som ikke har noe med sak å gjøre.
    For du løper ikke rundt med blinde-stokken..........
    Du har ikke dekning for noe du sier du heller, alt du skriver er dine subjektive meninger........

Jeg har aldri handlet på Neby-Hificenterkjeden-Soundgarden, men det blir muligens første gang.

HFK har yppet til kamp mot elkjøp og nå ble hansken kastet tilbake..........

En markedsundersøkelse av 2 motstridende butikker som HFK og elkjøp vil aldri kunne bli bra, da elkjøp er riksdekkende, svært godt kjent og får negativ kritikk i landsdekkende media.
    HFK blir oppfattet av svært mange som en seriøs aktør som virkelig brenner for det de holder på med, det var kanskje sant for 20 år siden, men den jevne man vet ikke bedre og ser på HFK som en lege og elkjøp som en alternativ behandling, spesielt på hifi/av og derav mye skepsis.

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    609
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg håper at de alle overlever:-D Det ville vært utrolig kjedelig om vi bare skulle kjøpe alt usett på nettet. El Kjøp kan kanskje være billig (men de er faktisk ikke alltid billigst), men det er ofte dårlig service der og lange køer når en skal betale. Jeg har sjelden stått i kø på HFK. Det er mulig at de burde vært mer kunnskapsrike på HFK, men jeg tror definitivt sannsynligheten er større for å finne en person på HFK eller Soundgarden som vet mer om Hi Fi enn ansatte på El Kjøp.

Personlig liker jeg meg best på Musikkmagazinet i Bergen. Der har de god service i tillegg til at de er ydmyke. De later ikke som om de kan alt om alle produkter, og er de usikre, så opplever jeg at de sier at de skal sjekke med leverandøren.

Butikkene er vel egentlig ikke til for oss "nerder" som bruker altfor mye tid på forumet (ehh, bare nesten). Hvorfor skal vi henvende oss til butikken når vi har fått svaret på forumet allerede? Det som ikke kan besvares her vet neppe verken HFK eller El Kjøp svaret på. Vi skal egentlig være glad for de butikkene vi har, fordi det er vel en kjennsgjerning at mange her, inklusiv meg selv, ofte bruker butikkene som et utstillingsvindu for produktene vi kjøper billigere på nettet. Og om alle skulle tenkt slik, så ville butikkene til slutt bli lagt ned eller slukt av de store kjedene. De små kan aldri kunne konkurrere med pris mot de store kjedene, og derfor må de spille på noe annet. El Kjøp trenger kanskje ikke å ha avanse på Denon produktene sine, og iallefall ikke hvis de bare har kjøpt et parti de skal selge som "lokkemat", men HFK har høyere enhetskostnader og trenger en høyere avanse.

Spør du meg meg, så betyr det mindre hvilken avanse de ulike selskapene har, men utsalgsprisen på Denon vs andre merker. De fleste leser etterhvert tester, og hvis ikke Denon hadde levert i forhold til pris, ja da hadde mange heller kjøpt Onkyo, Yamaha, Pioneer etc (noe de ofte gjør).

Pga parkeringsavgifter, bomavgift, høye leiepriser vil vi oppleve en økt grad av kjøpesenter slik som i USA(har allerede pågått en stund) gater og veier blir regulert til enveiskjøring, parkering forbudt etc, det dreper handelstanden i midtbyene.

Det hadde vært artig å se hvilken prosent andel de 5-6 store receivermerkene har. Jeg lager en undersøkelse straks......

Jeg og mange er villige til å betale extra for kvalitetsservice og detaljist-kvalitet, men da bør de ta seg selv i nakkeskinnet.......

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,668
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For du løper ikke rundt med blinde-stokken..........
    Du har ikke dekning for noe du sier du heller, alt du skriver er dine subjektive meninger........
    Jeg løper ikke rundt med noen ting, men selv med blindestokk skulle jeg funnet et bedre svar enn deg ;-).

Kan du direkte quote meg på mine påstand som jeg ikke har dekning for?? Så kan jeg eventuelt forklare meg.... ;-) ... ellers ville det være urimelig å hevde noe slik.

Bortsett fra det så er det ikke urimelig at jeg danner meg subjektiv oppfattelse av deg og dine hypoteser. Jeg sier ikke du tar feil, men du klarer på ingen måte å overbevise meg om at du er i nærheten med dine stigmatiseringer.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    73
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    609
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg løper ikke rundt med noen ting, men selv med blindestokk skulle jeg funnet et bedre svar enn deg ;-).

Kan du direkte quote meg på mine påstand som jeg ikke har dekning for?? Så kan jeg eventuelt forklare meg.... ;-) ... ellers ville det være urimelig å hevde noe slik.

Bortsett fra det så er det ikke urimelig at jeg danner meg subjektiv oppfattelse av deg og dine hypoteser. Jeg sier ikke du tar feil, men du klarer på ingen måte å overbevise meg om at du er i nærheten med dine stigmatiseringer.
    Du får korrigere feilene istedenfor å komme med stigmatisering av mine innlegg som du vurderer å være unike og enkeltstående. Du klarer ikke å holde flere baller i luften på en gang.

1: Jeg foretrekker detaljbutikker.
    2. Det jeg betaler er for summen av service, produkt og evnene til å sette kunden i fokus, når jeg betaler mer til butikk A forventer jeg en del mer én til butikk B, jeg ser meg ikke blind på pris. Kvalitet koster, men er kvaliteten på Butikk A og B det samme så er det lett å belønne den som river ned monopolet.......
    3. Jeg har enda ikke kjøpt hifi/av på el-XXXXXXX eller noe lignende, men jeg prater med de el-xxxxx har skolert mange av sine selgere vel så bra som asylene.........

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    609
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Danmark neste......................................

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,668
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du får korrigere feilene istedenfor å komme med stigmatisering av mine innlegg som du vurderer å være unike og enkeltstående. Du klarer ikke å holde flere baller i luften på en gang.

1: Jeg foretrekker detaljbutikker.
    2. Det jeg betaler er for summen av service, produkt og evnene til å sette kunden i fokus, når jeg betaler mer til butikk A forventer jeg en del mer én til butikk B, jeg ser meg ikke blind på pris. Kvalitet koster, men er kvaliteten på Butikk A og B det samme så er det lett å belønne den som river ned monopolet.......
    3. Jeg har enda ikke kjøpt hifi/av på el-XXXXXXX eller noe lignende, men jeg prater med de el-xxxxx har skolert mange av sine selgere vel så bra som asylene.........
    Nei, jeg har ingen interesse av å korrigere dine feil, du som kommer med påstandene bør heller prøve å overbevise meg på en troverdig måte. Jeg stigmatiserer heller ikke innleggene dine, det klarer du å gjøre helt på egen hånd ;-). Og gang på gang forteller du meg hva jeg skal mene, noe som er direkte feil, så hva er det jeg vurderer som er unike og enkeltstående?

Hvilken baller? Og hvorfor svar du aldri på spørsmål? Og hvorfor quoter du når du ikke kommenterer eller stiller spørsmål til det som står der?

Hvis jeg påstår at du tar feil, noe jeg ikke gjør, så bør jeg selvfølgelig prøve å motbevise deg. Men jeg skjønner ikke helt punktene dine, men for å være helt sikker så legger jeg inn en stikkord på hva som ligger tilgrunne for meg:

1.Detaljbutikken er: Kvalmende, grovt misbrukene, løgn, uærlig, høyt overpris, oppkastsyken....
    2.Jeg har ikke hevdet det ene eller det andre på dette punket.
    3.Dem ansatte er: guttevalper, konfirmanter, fjortiser, underbetalte.

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    HFK har vist nå 2 måneders ventetid på 3310. En kompis er ute for å handle nå når vi kom over dette tilbudet. De venter vel med å bestille inn i forhåpning at Elkjøp blir kvitt varene sine.

Fikk faktisk vite om at Elkjøp selger dem fra selgeren på HFK, det er i hvertfall realt.

Personlig så syntes jeg det er synd at de ekstremst store kjedene alltid skal ødelegge for de mindre. HFK er kanskje stor den også, men ikke sammenlignet med Elkjøpt og Expert.

Gir de små og mellomstore opp, så får vi aldri det store spredningen av mindre merker, kun det kjedene tar inn. Eventuelt lang bestillingstid på ting som kanskje har litt mer kvalitet.

Men slutter Elkjøp å selge ekte hjemmekino anlegg til 1.995,- og heller pusher kvalitet så hadde det vært mer morsomt. Men det kommer ALDRI til å skje.

Intermediate Alastor sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke for å være vrien, men på elkjop.n finnes det nå 6 ulike hjemmekinoanlegg til under 2000,-. Det finnes ca 40 til over 2000,-. Der jeg jobber har jeg 1 til 1295,-, 1 til 1995,- og resten er dyrere, opptil bose-anleggene til rundt 30-40 000,-.

Ta gjerne en titt på lydkatalogen vår om du vil se hva vi selger og ikke selger, og hvilke prisklasser vi har det i.

Men det er vel off topic..

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    609
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Alastor
    Ikke for å være vrien, men på elkjop.n finnes det nå 6 ulike hjemmekinoanlegg til under 2000,-. Det finnes ca 40 til over 2000,-. Der jeg jobber har jeg 1 til 1295,-, 1 til 1995,- og resten er dyrere, opptil bose-anleggene til rundt 30-40 000,-.

Ta gjerne en titt på lydkatalogen vår om du vil se hva vi selger og ikke selger, og hvilke prisklasser vi har det i.

Men det er vel off topic..
    Du kan vel finne ut inn prisen på denon receiverne, så får du en stjerne i boken av alle oss om du krypter den inn her!

Intermediate pirium sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1,449
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan vel finne ut inn prisen på denon receiverne, så får du en stjerne i boken av alle oss om du krypter den inn her!

Og FØR du evt. poster kostprisen her, så tenk deg GODT om om du synes det å opplyse nysgjerrige sjeler på avforum er verdt avskjedigelse fra jobben..

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    609
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pirium
    Og FØR du evt. poster kostprisen her, så tenk deg GODT om om du synes det å opplyse nysgjerrige sjeler på avforum er verdt avskjedigelse fra jobben..
    Hysj hysj, don't tell, don't ask.........

Ingen får vite, sjefen på elkjøp har vel annet å drive med........

Side 35 av 38 FørsteFørste ... 5 15 25 31 32 33 34 35 36 37 38 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •