Denon selges nå hos Elkjøp - OK eller ikke? - Side 31

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 31 av 38 FørsteFørste ... 11 21 27 28 29 30 31 32 33 34 35 ... SisteSiste
Viser resultater 601 til 620 av 744
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Og den industrigrisen og kua fra nortura som er frakta land og strand rundt som du kjøper fersk på nevnte butikker er ikke metervare sier du?
    For ikke snakke om fisk som er enten fra oppdrett og/eller fra en fabrikk i kina(findus)

Intermediate Private Ryan sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    609
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bonkers
    Og den industrigrisen og kua fra nortura som er frakta land og strand rundt som du kjøper fersk på nevnte butikker er ikke metervare sier du?
    For ikke snakke om fisk som er enten fra oppdrett og/eller fra en fabrikk i kina(findus)
    Grisebønder i Norge har vel typisk 300-500 griser, industrigris får du med EU og USA, farmer med 500.000 griser, så en grisefarm i North Carolina hvor aføringsinnsjøen ble så stor at dikene sprakk/revnet og mange millioner liter grisebæsj rant til en småby, tenker det luktet noe for jævelig om det var varmt med fin luftfuktighet!

På ultra hadde de pinnekjøtt fra minst 10 forskjellige leverandører, gilde samt mange lokale slakteri, jeg kjøpte Jacobs utvalgte jacobs : Jacobs utvalgte samt juleribba, tenk å spare 100kr på julemiddagen. Jacobs anbefales.........

Så hadde jeg en reinstek på 1,5kg til 500kr++ og fersk kveite fra havet, helt nydelig...........

Du må ta deg en tur på ultra............ikke bli sint om du blir feit

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du får kalle det hva du vil men et gårdsprodukt er det lenge siden det var, men det er jo klart de ultrabutikkene som nå blir omgjort til meny i stor skal og snart kan telles på ti brukkne fingre er jo representativt for daglivarekjedene.

Forøvrig så blir nok ikke jacobs produktene foredlet på bakrommet.

Men pinnekjøttet skal du få, det er et unntak og etablert nisjeprodukt selv om mesteparten slaktes ved nortura på samlebånd.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    233
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Private Ryan
    For guds skyld ikke si at du kjøpte tuborg og carlsberg i de dagene, det smaker for jævlig.

Carlsberg gold og tuborg gold derimot det er godt øl.........

Veldig OT, men viktig.......
    Helt klart.
    Dette er viktige poeng man ikke skal glemme i hverdagstummelen..
    Sørpå er der noe godt som heter CB..

Active
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan noen si OT ????

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvorfor er det eventuelt OT ved å trekke en paralell til en annen bransje som er kjededominerende?

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prisjakttråd og gårdsprodukter? Kanon. Hvor får jeg billigst indrefilet av svin?

OT: La nå HFKs og Elkjops advokater diskutere "lovligheten" med å selge billige Denonprodukter. Resten av oss kan gi f... og fokusere på å kjøpe prisreduserte Denonprodukter.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tiger
    Prisjakttråd og gårdsprodukter? Kanon. Hvor får jeg billigst indrefilet av svin?

OT: La nå HFKs og Elkjops advokater diskutere "lovligheten" med å selge billige Denonprodukter. Resten av oss kan gi f... og fokusere på å kjøpe prisreduserte Denonprodukter.
    Er du litt evneveik eller?

Intermediate Roger sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    780
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Thumbs up

-100

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Definitivt; eller.

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tiger
    Definitivt; eller.
    :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    252
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Aldri opplevd så store mengder lav-mælt hobbysynsing som denne tråden etterhvert vitner til.

Skjerpings! Og tilbake til topic..

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel, dere mener jo absolutt ingenting om tema så hvorfor dere utnevner dere selv til topic politi skjønner ikke jeg, er vel helt valgfritt å lese tråden

Intermediate Roger sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    780
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel, dere mener jo absolutt ingenting om tema så hvorfor dere utnevner dere selv til topic politi skjønner ikke jeg, er vel helt valgfritt å lese tråden
    Kjære deg. Synes du nå skal ta deg litt sammen. Større sytk.. skal man lete lenge etter.

Intermediate kfh74 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    1,001
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I guess it takes one to know one8)

Seriøst, så må folk bare roe seg ned. Et lite innspill til debatten kan jo være at for min egen del har AV-forum tatt over den rollen HFK hadde for meg før. Er det noe jeg lurer på om produkter leser jeg meg opp her på forumet eller jeg lager en tråd og spør.

Så for min del er gjør det ingenting om jeg handler med en vaskemaskinfyr på elkjøp, har uansett lest meg opp og vet hva jeg skal ha. Dette har også vært tilfelle på besøk hos HFK.

Om dette forumet skulle bli borte hadde det vært verre

Active RimJob sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    389
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Private Ryan
    1 som jobber på et hifiasyl i Trondheim(skal ikke si hvilken butikk) han er så "slow" og sløv at jeg kan ikke forstå at han jobber med salg. Man må dra ordene ut av han som en utlending som ikke kan norsk.
    Han burde vært medisinert med amfetamin slik at blodet ble pumpet rundt, men han er flink og hyggelig(jobben kunne vært gjort på halve tiden)
    HAHA! Vet akkurat hvem du tenker på. Utrolig at den mannen fortsatt har jobb. *beklager OT*
    Skjønner ikke helt hvor relevant der for debatten at ansatte i HFK (ja, det er vel flere av dere i debatten?) angriper Elkjøp for å ta fra de levebrødet. Så lenge det er snakk om et lite utvalg av Denon receivere er det vel fortsatt muligheter for ledelsen i HFK til å kjøpe smør til brødskiva? Må innrømme at jeg ikke helt skjønner hvorfor folk hisser seg sånn opp over dette. Er det ikke bare bra at hvermansen også får muligheten til å få god lyd i stua da??

Active
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvorfor er det eventuelt OT ved å trekke en paralell til en annen bransje som er kjededominerende?
    fordi det ikke diskuteres ferskvare og pinnekjøtt , og jeg vet ikke hvordan det er med 30 dagers full returrett og garanti på kylling fillet hos ultra ??? og hva det har med hfk og elkjøp å gjøre .

Har forøvrig snakket med butikksjefen hos en HFK butikk og de har fått beskjed om å følge elkjøp til bunns "vi selger gjerne 1610 for 1kr hvis elkjøp gjør det, vi skal uansett være konkuransedyktige " var uttalelsen .

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du leser innleggene på forrige side så ser du at jeg trakk en paralell i forhold til hva jeg mener er storkjedenes ensidige fokus på pris og lite på moral og produkt, ja det sporet av i ett innlegg da private ryan ikke ville være med på i at vi for få år siden hadde flere frittstående slaktere/butikker med produkter av betraktelig høyere kvalitet (som nå selvsagt ikke eksisterer lenger pga forretningsmodell/pris. Men er vel selvfølgelig mye værre med et slikt oppfølgings innlegg enn alle de.. +1, smiley og topic politi innleggene av personer som ikke har vært noe som helst aktiv i debatten..

Active
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du leser innleggene på forrige side så ser du at jeg trakk en paralell i forhold til hva jeg mener er storkjedenes ensidige fokus på pris og lite på moral og produkt, ja det sporet av i ett innlegg da private ryan ikke ville være med på i at vi for få år siden hadde flere frittstående slaktere/butikker med produkter av betraktelig høyere kvalitet (som nå selvsagt ikke eksisterer lenger pga forretningsmodell/pris. Men er vel selvfølgelig mye værre med et slikt oppfølgings innlegg enn alle de.. +1, smiley og topic politi innleggene av personer som ikke har vært noe som helst aktiv i debatten..
    når er det for sent å bli med i en debatt ???

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du leser innleggene på forrige side så ser du at jeg trakk en paralell i forhold til hva jeg mener er storkjedenes ensidige fokus på pris og lite på moral og produkt,
    Moral? Jeg tror ikke mange er særlig opptatt av etikk og moral mellom kjedene når de handler. Lommeboka derimot.....

Om HFK skulle gå dukken (hvilket det er ingeting som tyder på nå - de slet kanskje vel så mye på tidlig 2000-tallet), så vil mange produkter kunne kjøpes fra utlandet i framtiden. Fysiske butikker og landgrenser blir mindre viktige etter som tiden går.

Kanskje må vi i framtiden kjøpe B&W direkte fra UK?

Side 31 av 38 FørsteFørste ... 11 21 27 28 29 30 31 32 33 34 35 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •