Denon selges nå hos Elkjøp - OK eller ikke? - Side 29

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 29 av 38 FørsteFørste ... 9 19 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... SisteSiste
Viser resultater 561 til 580 av 744
    Intermediate Private Ryan sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    609
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av bonkers
    Problemet er jo at det er det motsatte som fort kan bli tilfellet. Elkjøp er jo ikke interesert i å bli gode på hifi, de skal være litt gode på alt fra fotbad og krølltang til bærbare pc'r. Resultatet blir jo bare en haug med volumprodukter i det lavere prissegmentet solgt av noen med liten eller ingen kunnskap fordi mindre hifi butikker/kjeder ikke ser seg tjent med å konkurere mot paralellimport hos gedigne varehus
    Som om HFK er mindre opptatt av å fylle opp kontoen, det er jo de som har hatt markedsmakt med denon og bevisst hatt svært høye priser på de produktene.
    Nok engang så vil jeg minne om at elkjøp har toppmodellen til onkyo og yamaha i sitt sortiment, yamaha fikk ikke noen prisreduksjon av det.
    Onkyo var litt i samme situasjon som denon og fikk kraftig reduserte priser.

Hva er forskjellen på parallellimport og direkteimport, enkelte får det til å høres ut som om det er "dirty" "narkotika" det er snakk om, saken er vel at HFK har blokkert andre for å importere denon, noe som virkelig er flott!!!
    Så har HFK sine samarbeidverksteder bestemt at de bare reparerer denon kjøpt via HFK, det er vel kartell virksomhet og strengt ulovlig( I scratch your back and you mine)

Det hadde vært artig å se hvilke interesser enkelte debattanter har i HFK siden de forsvarer monopolisme og kartellvirksomhet for at 1 aktør skal få mele sin egen kake først, størst og best!

Sitat Opprinnelig postet av asvaberg
    Tør minne folket om at det høyst sannsynlig ligger incentiver og andre typer markedsstøtter i systemet mellom HFK><Denon.
    Alt annet ville overraske meg stort siden HFK><Denon har så lang historie sammen.

Det er derfor helt feil å prøve å finne kostpris ut fra utsalgspris her eller der.

Kun ansatte (les: butikkeiere i HFK kjeden eller franchisebutikkene) vet til syvende og sist hva bunnlinjen på et Denon produkt virkelig er.

Og egentlig: MÅ vi virkleig vite det? neppe....

Og: hva HFK eller Elkjøp sier til DN er ikke nødvendigvis hele sannheten. Dessuten kan DN journalisten godt ha tatt feil/skrevet litt annerledes enn det som ble sagt - det er ikke første gang i så fall...

La oss holde debatten til fakta vi kjenner

Jepp, det blir vanskelig å finne innprisen på sukker på Coop fordi om vi vet utprisen på rema..........

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,668
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er derfor helt feil å prøve å finne kostpris ut fra utsalgspris her eller der.
    Jeg er egentlig helt enig, debatten bærer preg av KUN synsing på alle mulige rare måter. Så til ettertanke ble "sitatet til HFK" brukt til å regne ut kostpris, det er det nærmeste vi har som vi kan antyde som "fakta". Utregningene bør stemme ganske bra, men vi må selvføgelig ta sitat med en (stor?) klype salt.

Kun ansatte (les: butikkeiere i HFK kjeden eller franchisebutikkene) vet til syvende og sist hva bunnlinjen på et Denon produkt virkelig er.

Og egentlig: MÅ vi virkleig vite det? neppe....
    Jeg kan bare svare for meg selv. Nei, jeg trenger ikke vite det, for meg kan dem ta 100% avanse så lenge dem ikke lurer kundene til å kjøpe et produkt som ikke er konkurransedyktig sammenlignet med et tilsvarende produkter til samme pris.

La oss holde debatten til fakta vi kjenner
    Har vi noen fakta? Jeg ser ingen grunn til stoppe debatten selv om vi ikke har fakta, debatten er sunn. MEN skal debatten ha noen som helst troverdighet så må vi passe på å ikke presentere påstandene som fakta eller bevis.

Selv er jeg i den oppfattning til at HFK ikke gjør noe galt, det kan selvfølgelig være feil, men da bør dem som legger dette frem som fakta bevise dette. Jeg er også av den oppfattning at Elkjøp heller ikke gjør noe galt. Dem har vel all rett til å selge til den prisen dem har lyst, men hvis dem selger med tap av en eneste grunn for å presse HFK så synes jeg det er "dirty tricks". På sikt så er ikke dette gunstig for forbrukeren.

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    609
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av zatz

Har vi noen fakta? Jeg ser ingen grunn til stoppe debatten selv om vi ikke har fakta, debatten er sunn. MEN skal debatten ha noen som helst troverdighet så må vi passe på å ikke presentere påstandene som fakta eller bevis.

Selv er jeg i den oppfattning til at HFK ikke gjør noe galt, det kan selvfølgelig være feil, men da bør den som legger dette frem som fakta bevise dette. Jeg er også av den oppfattning at Elkjøp heller ikke gjør noe galt. Dem har vel all rett til å selge til å selge til den prisen dem har lyst, men hvis den selger med tap av en eneste grunn for å presse HFK så synes jeg det er "dirty tricks". På sikt så er ikke dette gunstig for forbrukeren.

Hva gjør deg så sikker på at elkjøp selger med tap?

Onkyo og Pioneer har vært på samme slankekur uten at det ble jamret så mye!

Yamaha har ca samme priser på Lsound, elkjøp og andre og når elkjøp tok inn de største modellene så forble prisene tilnærmet lik eksisterende priser.

Den eneste som har hatt "dirty tricks" her er jo de som hadde begge endene i taukampen, til reglene ble omgjort og de måtte gi fra seg en taustomp.
    HFK har i alle år hevdet at de selger til en lavere pris pga direkteimport, nå ser vi at det ikke var sant på 5 modeller og da kan man anta at det gjelder hele sortimentet, men det kan være vanskelig for elkjøp å få inn resten av sortimentet fordi de ikke kan direkteimportere og velge "alle" produktene, de må ta det som er tilgjengelig via andre kanaler.

Det blir litt artig å høre om noen spør hvorfor gapet mellom 3310 og 4310 er så stort, har nesten lyst til å dra å spørre selv, løgnene vil vel komme rennenede ut av munnen på selgeren, om ikke han må trøstes.......

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,668
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Private Ryan
    Hva gjør deg så sikker på at elkjøp selger med tap?
    Ehh? Hva får deg til tro at jeg er sikker på det?

Mulig jeg ikke har ordlagt meg klart nok, og uansett så spiller det ingen rolle om det er med tap, eller fortjenesten er liten eller lik null ..... ellers så er vi over på synsing igjen?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kartellvirksomhet? er du full eller?
    HFK har et agentur på en vare som de selger selv gjennom egeneide butikker og videreselger til sine franchise butikker. Er da helt normalt å ha agenturer på produkter i et land hvor produsenter selv ikke har avdeling.
    Hvis Elkjøp vil importere egne produkter å gå utenom agenturhaver så får de jaggu bygge opp sitt eget serviceapparat.

Blir forøvrig også klønete å sammenligne med f.eks yamaha og pioneer da produsenten har egne avdelinger i Norge og større kontroll på produktene og dets opphav.

Ja elkjøp har produkter i det øvre prissegment i sitt sortiment, men f.eks pioneer z7 er stort sett bare tilgjengelig på nett og ikke noen sentrale butikker.

Forøvrig så skjønner jeg ikke hvorfor du ikke gidder å forholde det til regnskapene som kan fortelle deg at de store butikkene ikke har noe mer enn en sunn økonomi og de mindre butikkene knapt har overskudd.

Forskjellen på paralellimport og det å bygge opp en merkevare burde til og med du forstå.

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    609
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bonkers
    Kartellvirksomhet? er du full eller?
    HFK har et agentur på en vare som de selger selv gjennom egeneide butikker og videreselger til sine franchise butikker. Er da helt normalt å ha agenturer på produkter i et land hvor produsenter selv ikke har avdeling.
    Hvis Elkjøp vil importere egne produkter å gå utenom agenturhaver så får de jaggu bygge opp sitt eget serviceapparat.

Blir forøvrig også klønete å sammenligne med f.eks yamaha og pioneer da produsenten har egne avdelinger i Norge og større kontroll på produktene og dets opphav.

Ja elkjøp har produkter i det øvre prissegment i sitt sortiment, men f.eks pioneer z7 er stort sett bare tilgjengelig på nett og ikke noen sentrale butikker.

Forøvrig så skjønner jeg ikke hvorfor du ikke gidder å forholde det til regnskapene som kan fortelle deg at de store butikkene ikke har noe mer enn en sunn økonomi og de mindre butikkene knapt har overskudd.

Forskjellen på paralellimport og det å bygge opp en merkevare burde til og med du forstå.
    Forbudsbestemmelsen i konkurranseloven § 10 rammer først og fremst såkalt kartellsamarbeid. Dette innebærer at to eller flere markedsaktører innenfor en bransje samarbeider og derved begrenser konkurransen. I stedet for å konkurrere om kontrakter og leveranser

I dette eksemplet HFK og servicepartnere, de hindrer konkurranse iom at de nekter å reparere produkter kjøpt via andre kanaler.

Nå vil dette hullet bli tilnærmet lukket av elkjøp.

Dette så i bilbransjen for noen år siden, autoriserte merkeforhandlere nektet å reparere egen-importerte biler, eller biler som kom inn via andre kanaler.

Men som sagt dette kan slå tilbake på nisjeprodukter!

Intermediate pegpisk sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    901
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig, men HFK har jo gått ut og sagt i alle år at de importerer varer selv for Skandinavia, får store kvantum/volums-rabatter for å gi oss forbrukerne lavere priser.....
    Nå har en aktør kommet på banene og solgte denon vesentlig lavere én HFK, HFK var faktist 41-50% dyrere, da betyr jo det at alt HFK har sagt om rimeligere priser til oss er usant, og at det kun har gitt mer kling i kassa.
    Det er den uærligheten jeg reagerer på så tar jeg imot elkjøp med åpne hender, de ville ikke tatt inn denon om de så at marginene i forhold til HFK var store.
    Det er rett og slett helt ubegripelig hvordan du resonerer.
    Vi vet jo fortsatt ikke noe som helst om hvor Elkjøp har kjøpt sine Denon ennå, og hva som er deres innkjøpspris.
    Og vi har jo allerede sett at HFK ikke har en urimlig resultatgrad.

Likevel messer du om løgner og konspirasjoner.

At du som finansmanns legger vekt på utbytte i NOK, både undergraver din troverdighet som økonom, i tillegg betyr det vel at Elkjøp kunne satt ned receiverne ytterligere noe tusenlapper, for deres utbytte er jo 10x så høyt i NOK, og "det er jo dumt å betale for mye".

At du så ikke vil kommentere hva som er en rimelig deknigsgrad for receiverne, etter at du helt tydelig har store formeninger om hva som er akseptabel pris og hvem som har positive marginer, er nok et eksempel på at din troverdighet som debattant er tynnslitt.
    Og som du selvsagt vet har ikke dekningsgrad "noe med marked, faste kostnader, etc" som du tidligere hevdet.
    Det har kun med variabel kost (innkjøpspris for butikker som HFK) og salgspris.

Din egne synspunkter, følelser og fantasi blir presentert som sannhet, men alt annet er feil, løgn eller svada, fremsatt av HFK sine ansatte og venner.

Og du vet jo selvsagt hva økonomisk teori sier når et produkt blir utsolgt pga høy etterspørsel?? Prisen er for lav...

Edit: leif

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    609
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pegpisk
    Det er rett og slett helt ubegripelig hvordan du resonerer.
    Vi vet jo fortsatt ikke noe som helst om hvor Elkjøp og kjøpt sine Denon ennå, og hva som er deres innkjøpspris.
    Og vi har jo allerede sett at HFK ikke har en urimlig resulatatgrad.

Likevel messer du om løgner og konspirasjoner.

At du som finansmanns legger vekt på utbytte i NOK, både undergraver din troverdighet som økonom, i tillegg betyr det vel at Elkjøp kunne satt ned receiverne ytterligere noe tusenlapper, for deres utbytte er jo 10x så høyt i NOK, og "det er jo dumt å betale for mye".

At du så ikke vil kommentere hva som er en rimelig deknigsgrad for receiverne, etter at du helt tydelig har store formeninger om hva som er akseptabel pris og hvem som har positive marginer, er nok et eksempel på at din troverdighet som debattant er tynnslitt.
    Og som du selvsagt vet har ikke dekningsgrad "noe med marked, faste kostnader, etc" som du tidligere hevdet.
    Det har kun med variabel kost (innkjøpspris for butikker som HFK) og salgspris.

Din egne synspunkter, følelser og fantsi blir presentert som sannhet, men alt annet er feil, løgn eller svada, fremsatt av HFK sine ansatte og venner.

Og du vet jo selvsagt hva økonomisk teori sier når et produkt blir utsolgt pga høy etterspørsel?? Prisen er for lav...

Fantastisk, jeg har aldri skrevet at dg er basert på det du sier, jeg skrev generelt om kostnadsberegning, da er det normalt å legge på noe iforhold til FK pr produkt om det gjøres i prosentvis, eller som et generelt påslag gitt volum eller andre måter er uvesentlig, men ftk må dekkes inn.

Er det utsolgt overalt, eller vil kanskje ikke enkelte selge, det har blitt skrevet at HFK har det inne, jeg vet ikke. Har heller ikke sjekket Elkjøp om de er tomme.
    Kanskje 100 stk satt på gjerdet og så en forsterker som var utenfor rekkevidde kom innefor rekkevidde og handlet i full fart.

Hvilken dekningsgrad man bør ha kommer an på flere ting, men før vi sier noe om det bør vi vite med sikkerhet hva prisen er fra produsent til HFK, det vet vi ikke.

Dekningsgraden på lave volume bør være høye, men på høye volume trenger den ikke være det, 1000*1000 er mye mer én 2000*100.

Jeg synes prisene idag på de 3 AVR modellene fra Denon står i stil med det andre produsenter leverer, men de har blitt et stor gap opp til 4310, når blir det gapet lukket!

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    901
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dekningsgrad? det kommer an på produkt, etterspørsel, markedet mm, faste kostnader, variable kostnader osv.
    Saken er at Denon har blitt solgt med svært god profit(ikke noe galt i det, men om du "lurer" kundene til å tro at du er svært billig pga direkteimport som vil gi deg en bedre pris så er søkt)
    Det hadde vært artigt å vite eksakt hva HFK betaler pr stk av 3310 ved normal bestilling. Jeg gjetter ca 4-5K+mva så kommer andre kostnader inn selvfølgelig, men er det et intern salg i HFK gruppen først så er jo det en annen bløff

Ut fra den påstanden så solgte HFK receiverne ca til kostpris før de senket prisene.

Men de tjener fremdeles på de, men mindre.........
    I rest my case, Private Ryan.

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    609
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pegpisk
    I rest my case, Private Ryan.
    Dekningsgrad? her spør jeg om dg er dekningsgrad, så ramser jeg opp ting som er med i kostnadberegningen.

Du må ikke lese bibelen som fanden selv.............

I end this case

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    960
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Exclamation

Dekningsgrad? her spør jeg om dg er dekningsgrad, så ramser jeg opp ting som er med i kostnadberegningen.

Du må ikke lese bibelen som fanden selv.............

I end this case
    Fanden har altid svar..

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    901
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fantastisk, jeg har aldri skrevet at dg er basert på det du sier, jeg skrev generelt om kostnadsberegning, da er det normalt å legge på noe iforhold til FK pr produkt om det gjøres i prosentvis, eller som et generelt påslag gitt volum eller andre måter er uvesentlig, men ftk må dekkes inn.

Er det utsolgt overalt, eller vil kanskje ikke enkelte selge, det har blitt skrevet at HFK har det inne, jeg vet ikke. Har heller ikke sjekket Elkjøp om de er tomme.
    Kanskje 100 stk satt på gjerdet og så en forsterker som var utenfor rekkevidde kom innefor rekkevidde og handlet i full fart.

Hvilken dekningsgrad man bør ha kommer an på flere ting, men før vi sier noe om det bør vi vite med sikkerhet hva prisen er fra produsent til HFK, det vet vi ikke.

Dekningsgraden på lave volume bør være høye, men på høye volume trenger den ikke være det, 1000*1000 er mye mer én 2000*100.

Jeg synes prisene idag på de 3 AVR modellene fra Denon står i stil med det andre produsenter leverer, men de har blitt et stor gap opp til 4310, når blir det gapet lukket!
    Øh, nei nei, HFK er ikke en produksjonsbedrift, men en butikk. Altså bruker man dekningsgrad eller bruttofortjeneste.
    Men dette blir en digresjon.

Se det som er uthevet. Mener du det andre produsenter leverer hos Elkjøp og expert, eller andre produsenter som føres (gjerne eksklusivt) gjennom Soundgarden, BMH, Resonans. Altså, alle Hififorretninger som ikke selger kjøleskap?
    Tror litt av problemet er at du sidestiller HFK med Elkjøp (som forretning og konsept), mens jeg (og sikkert flere) ikke gjør det.

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    901
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I end this case
    Ok

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,668
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Private Ryan: Du kommer med bare hypotetiske spekuasjoner uten noe hold, og en god posjon synsing på bransjen og en god posjon synsing om hva debattantene her mener. Vi har skjønt budskapet ditt, og du repeterer hele tiden synsingen, hvis du ikke har noe mer som underbygger uttalelsene dine så er debatten død for min del.

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    609
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av zatz
    Private Ryan: Du kommer med bare hypotetiske spekuasjoner uten noe hold, og god posjon synsing på bransjen og en god posjon synsing om hva debattantene her mener. Vi har skjønt budskapet ditt, og du repeterer hele tiden synsingen, hvis du ikke har noe mer som underbygger uttalelsene dine så er debatten død for min del.
    Jeg er faktisk den eneste som har sett innkost(ingen andre sier det) på noen produkter som vi diskuterer her og marginene var svært gode, derfor kom den største el-aktøren inn på banen, han ble invitert i sengen.........

Du påstår hardnakket uten 1 eneste sum, kvittering eller noe som kan underbygge mine påstander, er det noen som synser så er det du, og kun for at jeg utrykker kritikk overfor en kjede du har mye følelser for.

Når det gjelder kvaliteten på selgerne så skal ikke HFK banke seg for mye på brystkassen(de ungene guttene har ikke kjøtt på kassa)

Synes du det er bra salgsargumentasjon fra daglig leder i 1 av Norges største HFK butikker å påstå at det er tull å lytte på høyttalere i lytterom fordi det blir ulikt ditt eget hjem og at"butikkstøyen med 3 anlegg og 20 kunder er mer korrekt"

Du bare angriper mine argument uten å komme med noe som begrunner hvorfor HFK skal ha de prisene de hadde før og hvorfor det er bra, fordi du og noen mener jo at HFK kommer til å dø pga elkjøp.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    960
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er faktisk den eneste som har sett innkost(ingen andre sier det) på noen produkter som vi diskuterer her og marginene var svært gode, derfor kom den største el-aktøren inn på banen, han ble invitert i sengen.........

Du påstår hardnakket uten 1 eneste sum, kvittering eller noe som kan underbygge mine påstander, er det noen som synser så er det du, og kun for at jeg utrykker kritikk overfor en kjede du har mye følelser for.

Når det gjelder kvaliteten på selgerne så skal ikke HFK banke seg for mye på brystkassen(de ungene guttene har ikke kjøtt på kassa)

Synes du det er bra salgsargumentasjon fra daglig leder i 1 av Norges største HFK butikker å påstå at det er tull å lytte på høyttalere i lytterom fordi det blir ulikt ditt eget hjem og at"butikkstøyen med 3 anlegg og 20 kunder er mer korrekt"

Du bare angriper mine argument uten å komme med noe som begrunner hvorfor HFK skal ha de prisene de hadde før og hvorfor det er bra, fordi du og noen mener jo at HFK kommer til å dø pga elkjøp.
    Hva vet du egentlig om andres innsikt i kostpriser hos de gjeldende aktørene? Du vet absolutt ingenting selv, da du baserer deg på en kvittering som ikke er ifra noen av de gjeldende aktørene..

Og svar meg på denne ene tingen: HVORFOR selger elkjøp denon til de prisene hi-fi klubben hadde før priskrigen, og det kun fysisk i sine butikker?

Ang uttalelsen fra dansken, så kan man lett vri det til sin fordel også- For meg virker det mer som at han ville at du skulle deponere det med deg hjem for å få ett bedre inntrykk av varen... .. Men der ser du jo hvordan du vrir det over til noe negativt og jeg positivt- Alt utifra den samme saken..
    Om det er ett bra salgsargument er individuelt, om det er sant at å lytte i butikk ikke blir det samme som å lytte hjemme- det er helt korrekt

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har snakket litt med HFK:

-Kan bekrefte at hvis noen kjøper denon fra Elkjøp, så gjelder ikke garantien på HFK, så da må elkjøp reparere produktet.
    -At HFK har stengt værksteder for elkjøp er tull.
    -Ja, elkjøp driver med gråimport av denon, og derfor har de begrensett utvalg.
    -HFK har fortsatt agentur på Denon
    -Etter priskrigen nå er det lang-lang ventetid på disse denon produktene på HFK siden de har vært billigst hele tiden, MEN, man kan bestille produktet og få det til dagens pris!

Selvfølgelig er er det bra med konkurranse for oss, skulle selv ønske at det ikke var noe som het vinmonopol! :wink: Men realiteten er jo at å drive en butikk må man jo ha inntekter..!
    Tror de fleste av dere på dette formuet hadde blitt ganske sur hvis alle de "små" hifi butikkene måtte stenge fordi de mistet sitt agentur, og alle måtte handle A/V på elkjøp...

Hvis folk mener at noen overpriser produkter er det bare å sammenligne med andre land!(husk å trekke fra/legge til moms)

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du skal ha bra med baller hvis du går til f.eks duet audio og hører på jungson utstyr og går hjem og bestiller det fra cattylink for så dra ned til duet når det blir feil på utstyret

Intermediate Esp1 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    992
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gizmobear
    Har snakket litt med HFK:

-Kan bekrefte at hvis noen kjøper denon fra Elkjøp, så gjelder ikke garantien på HFK, så da må elkjøp reparere produktet.
    I Norge er det forbrukerkjøpsloven som gjelder ved kjøp fra norske butikker.

Dette maset om garantier som ikke gjelder er bare tøv. Det er sånn at du skal levere produktet der du kjøpte det uansett om det er Elkjøp eller HiFi Klubben.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Virker som om Ryan virkelig driver å glir på glattisen . Bambi er jo rene kunstløperen iforhold til han der nå . Noen vil bare ikke gi seg .

Side 29 av 38 FørsteFørste ... 9 19 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •