Denon selges nå hos Elkjøp - OK eller ikke? - Side 12

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 12 av 38 FørsteFørste ... 2 8 9 10 11 12 13 14 15 16 22 32 ... SisteSiste
Viser resultater 221 til 240 av 744
    Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Revox
    Dette er bare idiotisk av dem da det eneste de tjener på det er en misfornøyd kunde å en b-vare de må kvitte seg med til redusert pris.

Antagelig er han blitt opplært til å si dette av sin leder/varehussjef fordi det skaper såpass mye bryderi for kunden at mange antageligvis dropper å komme tilbake med produktet. Så for all del bytt varen!
    Ja dette høres rart ut. De pleier jo å løse dette raskt og med et smil. Og de sier selv at prisgarantien gjelder selv om de ikke aktivt reklamerer med det.
    Jeg synes selv at Elkjøp har levert alle gangene jeg har handlet der. Jeg fikk dem til og med til å være lager for meg (med kampanjepriser) mens jeg bygde.

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan ikke Denon ta inn BDP-2010 også? Kunne tenk meg litt priskonuranse på den også.... Kunne faktisk tatt i mot en del kjeft av kona hvis jeg fikk den til en rimlig penge

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    233
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CavaleraRules
    Da misforstår du. Bedriftseksempelt var bare et eksempel. Som jeg skrev sliter jeg personlig med varierende priser. Uansett. Det du skriver om her er prissetting i mitt hode. Det er noe annet en pruting. Selvfølgelig gjør man oppmerksom på prisforskjeller. Men at forhandlere kalkulerer opp prisen for at noen skal føle at de har gjort et godt kjøp, henger jeg ikke helt med på.
    I såfall er vi nok nærmere hverandre enn utgangspunktet syntes :-)

Intermediate fabian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    HFK Hadde for ikke lenge siden en garanti som sa at hvis prisen på en vare sank, innen 30 dager etter kjøp får man mellomlegget tilbake. Nå prøvde jeg å se etter det på hjemmesiden deres, men fant det ikke. Jeg husker godt at dette var et tema da prisen på 2310 falt fra 7998 til 6498,-

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sakset fra hifiklubbens nettsider:

Vi har faste lave priser på våre produkter (med unntak av DAGSPRIS-produkter som kan variere fra dag til dag etter laveste markedspris). Men skulle den ordinære utsalgsprisen bli satt ned innen 30 dager etter ditt kjøp, vil du som medlem få et gavekort tilsvarende differansen.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    233
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av J.Haugen
    Sakset fra hifiklubbens nettsider:
    Dette stemmer.
    Jeg fikk uoppfordret et slikt etter å ha kjøpt en blu-ray spiller der.

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Telford
    Dette stemmer.
    Jeg fikk uoppfordret et slikt etter å ha kjøpt en blu-ray spiller der.
    Hvilket merke var det du kjøpte?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    233
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av antiloop
    Hvilket merke var det du kjøpte?
    Hei,
    Jeg kjøpte en Denon 2500BT, som jeg så langt er fornøyd med.
    Da klubben satte ned prisen på den, kom et gavekort i posten.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjøpte en Denon 2500BT, som jeg så langt er fornøyd med.
    Da klubben satte ned prisen på den, kom et gavekort i posten.
    Det var meget flott service! Jeg tror ikke det er mange butikker eller el-kjeder som kan oppvise noe tilsvarende.

Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av J.Haugen
    Det var meget flott service! Jeg tror ikke det er mange butikker eller el-kjeder som kan oppvise noe tilsvarende.
    Lurer på om de som har kjøpt 3310 til den gamle prisen får et gavekort jeg.. I såfall er det snakk om en del lapper ut i fra kassen.

Intermediate fabian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lurer på om de som har kjøpt 3310 til den gamle prisen får et gavekort jeg.. I såfall er det snakk om en del lapper ut i fra kassen.
    Jeg er ganske sikker på at ledelsen i HFK ikke er idioter, selv om det er ganske mange på dette forumet som får det til å virke sånn, så hvis de har den policien at man skal få tilbake mellomlegget på et produkt som blir nedsatt, er jeg ganske sikker på at de ikke er kranglete på det.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nu selger dem den for 8498kr

DENON AVR-3310 Hjemmekinoreceiver - Receiver - Hjemmekino | Hi-Fi Klubben

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denne priskrigen betyr høyere priser på andre produkter, det som tapes må tas igjen så det er bare å vente litt prishopp igjen.

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Denne priskrigen betyr høyere priser på andre produkter, det som tapes må tas igjen så det er bare å vente litt prishopp igjen.
    Tror ikke volumene som går ut er så store...

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Msport
    Tror ikke volumene som går ut er så store...
    Det blir solgt mest av disse billige modellene som regel, men noe må bare å gå opp i pris for å dekke "tapet". Hundre lapp her og 500 der på enkelte produkter.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Oivindo
    Vannvittig billig . Det der er nå det beste kjøpet man kan gjøre på recivcere... det danker jo ut Yamaha, Onkyo og de andre store... rart dem ikke senker prisene nå. Greit at HFK ikke tjener masse på disse nå, men de får ut Denon navnet, og det på produkter som virkelig er gode. Hadde dette skjedd med xx09 modellene hadde de aldri fått like god kritikk tilbake. Jeg tror HFK kommer til å tjene på dette ved senere Denon modeller, siden folk da kommer til å gå med troa at de leverer vannvittig kvalitet til vannvittig pris, men i virkeligheten er da prisene normalisert igjen.

Men vi får se, Denon har iallefall laget produkter som har tatt "pusten" av meg denne runden... Aldri vært noe stor fan av Denon surround.. men xx10 modellene.. ah,, digg .

EDIT: Nå har Develej også bestilt et ekseplar.. spent på hans dom!

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    Vannvittig billig . Det der er nå det beste kjøpet man kan gjøre på recivcere... det danker jo ut Yamaha, Onkyo og de andre store... rart dem ikke senker prisene nå. Greit at HFK ikke tjener masse på disse nå, men de får ut Denon navnet, og det på produkter som virkelig er gode. Hadde dette skjedd med xx09 modellene hadde de aldri fått like god kritikk tilbake. Jeg tror HFK kommer til å tjene på dette ved senere Denon modeller, siden folk da kommer til å gå med troa at de leverer vannvittig kvalitet til vannvittig pris, men i virkeligheten er da prisene normalisert igjen.

Men vi får se, Denon har iallefall laget produkter som har tatt "pusten" av meg denne runden... Aldri vært noe stor fan av Denon surround.. men xx10 modellene.. ah,, digg .

EDIT: Nå har Develej også bestilt et ekseplar.. spent på hans dom!
    +1

Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det beste kjøpet i denne prisklassen er uten tvil Onkyo TX-NR807 som har vært priset helt ned i 5990,- Den fikk 6`er som beste kjøp mens Yamaha RX-V2065 fikk 6 for beste lyd. Denon 3310 kom på 3. plass i samme testen i bladet Hjemmekino med karakteren 5. Å si at det er den beste er vel å ta i litt men det begynner å hjelpe nå i forhold til prisen.

Intermediate LarsGr sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    1,947
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det beste kjøpet i denne prisklassen er uten tvil Onkyo TX-NR807 som har vært priset helt ned i 5990,- Den fikk 6`er som beste kjøp mens Yamaha RX-V2065 fikk 6 for beste lyd. Denon 3310 kom på 3. plass i samme testen i bladet Hjemmekino med karakteren 5. Å si at det er den beste er vel å ta i litt men det begynner å hjelpe nå i forhold til prisen.
    +1

Priskrigen kommer definitivt forbrukeren til gode. Er vel kun Hifi-klubbens eiere som "lider"..
    Og dette burde jo gi HFK (og Elkjøp) mulighet til mersalg.. Er det dette som kalles vinn-vinn...?

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    725
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denon er et merke som ikke omfattes av DAGSPRIS-konseptet og følgelig får du ikke tilbake penger. Det med 30 dager gjelder bare produkter som HFK ikke er importør av slik som TV,Blu-rayspiller o.l fra merker som samsung,lg,sony osv.....
    Uansett så selges nå 3310 200kr billigere enn på Elkjøp. Også 1910 faller stadig, den er nå nede i 2798,- 150 under elkjøp.....

Side 12 av 38 FørsteFørste ... 2 8 9 10 11 12 13 14 15 16 22 32 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •