Klipsch RF63 - oslo - hvilken butikk ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Klipsch RF63 - oslo - hvilken butikk ?

Tenkte jeg skulle innover til oslo på nyåret, og vurderer å anskaffe meg 1 par Klipsch RF-63.

Lurer da på hvilken butikk jeg burde gå til med tanke på pris og kundeservice ?

Er det forøvrig noen andre høytalere jeg burde vurdere i maks Rf63 prisklassen (overhode ikke over 17k, tok prisen fra stereofil.no), som skal brukes absolutt mest til film ?

Føler meg ganske sikker på Klipsch Rf63 og skal inn og høre på dem først, men alltid alright med noen tips

Funker det fint å kjøre en Yamaha Receiver på Klipsch forøvrig ? tenkte rundt prisklassen til V1900.

Har vurdert integrert forsterker, men trur jeg vil få lyst til å bygge ut med Center,bakhøytalere og sub etterhvert.

Intermediate fordfiesta sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    1,071
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei

Ikke for å være uforskammet, men det kryr av tråder om Klipsch her på AVforum (Klipschforum?) søk i en av dem og jeg tror du finner svar :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sant nok, er bare trøtt av å lese.. hehe

Men sveier litt utover også, da jeg gjerne tar imot tips angående andre høytalere også

Men skal i tillegg til at jeg håper på noen litt mer konkrete svar her, lese meg igjennom klipsh trådene

Intermediate fordfiesta sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    1,071
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe, en kompis har Klipsch med rørforsterker, det spiller meget bra:-)
    sjekk Bowers & Wilkins Cm serie eller 600 serie.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    534
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du svarer nesten på sdet første pørsmålet selv Ta deg en tur til Stereofil ved Grensen, god kundeservice der.

Du trår nok ikke feil ved å velge Klipsch når hovedbruken er til film.

Har ikke hørt Yamaha på Klipsch selv men har lest et par hundre sider om at det skal være en god match. For å bli virkelig fornøyd så burde du nok også kjøre på med en effektforsterker og da kan jo Emotiva være et godt alternativ.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg får håpe stereofil har Yamaha der da?, slik at jeg kan høre den comboen der, da den er mest aktuell per nå.

edit: ser de har Yamaha RX-V1065 som skal være arvtakeren til V1900. Får vel prøve å spille klipsch RF 63 med den

edit: Har forøvrig også Marantz receiver på blokka, da jeg har god erfaring med marantz tidligere og ser at klipsch skal være en god combo med marantz.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •