http://www.tsnversand.de - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 42 av 42
    Active
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    401
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Formel 1
    At jeg aldri lærer :lol:

Jeg bestilte en receiver fra TSN og det hat tatt 3 uker og enda har jeg ikke fått den :evil: . Jeg vil bare si at kutt ut dette firmaet. Makan til dårlig håndtering av forsendelser. Synd, egentlig da de er greie å handle med ellers, men deres forsendelse- og betalingsrutiner er alt for gammeldagse, dessuten har svenskene nå satt ned prisene til tyskt nivå så det er ikke mye å hente. Da f.eks Fyndborsen i tillegg også leverer med DHL på døra ila 4 dager er det ikke tvil lenger. Så dette var min siste handel med disse helt klart, basta, punktum og finale
    Det er jo helt på trynet at det skal kunne ta så lang tid å sende den når de sier de har den inne på lager :shock:. Jeg føler med deg Formel 1. Å gå og glede seg til noe som aldri kommer er jo lite morro, man blir vel heller forbannet og irritert isteden. Synd at du allerede hadde bestilt da jeg fortalte deg at fyndbörsen hadde fått den inn. Får håpe receiveren oppveier for ventetiden du har hatt (noe jeg tror den helt sikkert gjør :wink: ).

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ser at mange er fornøgde og andre er mindre fornøgde med TSN. Men folk må forstå at dette er en mindre butikk og derfor kan ting ta tid!

Sparer eg tusen kroner så hadde eg gjerne venta et par ekstra uker. Eg, som en av dei aller første som bestillte derfra hadde ingen problemer med det, men siden eg posta info om butikken på ulike forum i ulike land så blei kanskje pågangen mykje større og ting tar mykje lengre tid.

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •