Bra priser på Onkyo TX-SR707 og TX-SR807 hos Elkjøp. Kjøpe? - Side 8

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 8 av 19 FørsteFørste ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 18 ... SisteSiste
Viser resultater 141 til 160 av 377
    Newcomer heba1 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    236
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Dreamer
    Ja dette er kjipt, men håper nå at vi begge to får varene denne uken - krysser fingrene
    Vi får IKKE varene denne uken,de kommer ikke på lager før 11/9 så det går nok mere en 2 uker til.Det kommer sikkert flere forsinkelser også:evil:

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av heba1
    Vi får IKKE varene denne uken,de kommer ikke på lager før 11/9 så det går nok mere en 2 uker til.Det kommer sikkert flere forsinkelser også:evil:
    Dette stemmer IKKE heba1 !!
    Har akkurat fått bekreftet fra Elkjøp (som dobbeltsjekket) at det er 2 stk som får tilsendt sin 707 denne uken, og senest fredag.
    Det var undertegnede og en til uten å nevne navn her

Newcomer Vågen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    129
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får virkelig håpe dette tilbude kommer en gang til!
    Disse to helgene tilbudene var,har jeg ikke hatt tilgang på data!
    Har så ekstremt lyst på denne, og til den prisen!

Newcomer CISCOwned sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fortell fortell...hvilket oppsett har du, og har du fått testet den litt i stereo og surround?
    Jeg har Audio Pro Black Diamond V2 som front, Infinty Reference Mk 2 som center, og gulvstående Infinty Ref. Mk 2 surround, og Tannoy Mercury Mx2 som surround back + en sub, Audio Pro Avantek.
    En herlig blanding.. men funker meget bra! Skal oppgradere høytalere senere. Har ikke hatt så mye tid enda, men utrolig kraftig og fin lyd fra det jeg har testet. Har før hatt en Onkyo Tx-Ds595, men min 707 er en meget merkbar forbedring! Alt er så mye klarere og detaljert. Har ikke den beste CD-spiller enda, bruker PS3 og den er vel ikke kjent for å spille så bra på CD. (Ny Blu-rayspiller skal anskaffes)

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CISCOwned
    Jeg har Audio Pro Black Diamond V2 som front, Infinty Reference Mk 2 som center, og gulvstående Infinty Ref. Mk 2 surround, og Tannoy Mercury Mx2 som surround back + en sub, Audio Pro Avantek.
    En herlig blanding.. men funker meget bra! Skal oppgradere høytalere senere. Har ikke hatt så mye tid enda, men utrolig kraftig og fin lyd fra det jeg har testet. Har før hatt en Onkyo Tx-Ds595, men min 707 er en meget merkbar forbedring! Alt er så mye klarere og detaljert. Har ikke den beste CD-spiller enda, bruker PS3 og den er vel ikke kjent for å spille så bra på CD. (Ny Blu-rayspiller skal anskaffes)
    Takk for updaten...høres ut som et bra oppsett og positivt at du opplever en merkbar forbedring i lyden
    Gleder meg stooort...

Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    236
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette stemmer IKKE heba1 !!
    Har akkurat fått bekreftet fra Elkjøp (som dobbeltsjekket) at det er 2 stk som får tilsendt sin 707 denne uken, og senest fredag.
    Det var undertegnede og en til uten å nevne navn her
    Jeg har bestillt 807,den fikk jeg beskjed om at kommer på lager 11/9.

Newcomer Oyfinn sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    268
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor sannsynlig er det at Elkjøp kjører en ny runde med de samme prisene? Mistet akkurat helgens runde (var ikke klar over at de tok en ny runde)

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av heba1
    Jeg har bestillt 807,den fikk jeg beskjed om at kommer på lager 11/9.
    Noen andre av oss 5 som ikke fikk sist at det nå har blitt forandret til 11/9?
    Fikk telefon torsdag hvor de sa den skulle bli sendt denne uka.. begynner å bli lei av å vente, men har ikke så mange alternativer.....

Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    236
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tlang
    Noen andre av oss 5 som ikke fikk sist at det nå har blitt forandret til 11/9?
    Fikk telefon torsdag hvor de sa den skulle bli sendt denne uka.. begynner å bli lei av å vente, men har ikke så mange alternativer.....
    Jeg er like frustrert som deg,men det er et for godt kjøp til å avbestille.På meldingen jeg fikk virker det desverre som at de er helt tomme for 807 nå,og neste levering til lageret er TIDLIGST 11/9.Synes servicen har vært veldig dårlig,lite informasjon,og at de hadde nytt tillbud på 807 i helgen er rimelig merkelig siden vi som bestillte 807,den 7/8 ikke har fått vår ennå.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ringte Elkjøp og det var noen forsinkelser men den var på vei inn til distrubusjonen og ville antagelig bli sendt ut til meg i begynelsen av neste uke...
    Hørtes litt tynt ut måten hun sa det på, trur jeg må bare slutte å vente så kommer den når den kommer. Som Heba1 sier for godt tilbud til å takke nei til så jeg skal vel klare å vente..

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ser at Norek også er tomme nå. Norek er sentral lageret for de fleste nettbutikker i Norge. Er glad for at jeg ikke bestilte hos Elkjøp denne gangen. Men den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves heter det vel..8)

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    238
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bestillte hos datakjeden for halvannen uke siden, men har enda ikke hørt noe om sendingen. Har også sendt mail uten å få svar. Synst det er dårlig av de aktuelle kjedene og ikke gi noe skikkelige svar.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    238
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Driver datakjeden med svindel?

Jeg bestillte 807, 24/08. Til 7800,- inkl mva.

Lurte på hva som skjedde med sendingen og fikk svar:

"
    Hei,

Nei ser her dessverre at produktet er nå utgått hos vår leverandører. EOL

Vil du bytte til noe annet eller skal jeg bare refundere pengene tilbake til deg?"

Hva er dette for noe tull? Her har jeg ventet i god tro mens elkjøp har kjørt ny rundte med 807 til 7K.

Hva skal jeg gjøre?

Rimlig forbannet nå.......

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bad_ip

"
    Hei,

Vil du bytte til noe annet eller skal jeg bare refundere pengene tilbake til deg?"

Hva er dette for noe tull? Her har jeg ventet i god tro mens elkjøp har kjørt ny rundte med 807 til 7K.

Hva skal jeg gjøre?

Merkelig! Jeg bestilte 15/8 og fikk den hjem 27/8 fra Datakjeden. At produktet er utgått er jo bare bullshit. Tror ikke personen du har vært i kontakt med er helt på "nett" jeg.. Ta en telefon i stedet.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tlang
    Ringte Elkjøp og det var noen forsinkelser men den var på vei inn til distrubusjonen og ville antagelig bli sendt ut til meg i begynelsen av neste uke...
    Hørtes litt tynt ut måten hun sa det på, trur jeg må bare slutte å vente så kommer den når den kommer. Som Heba1 sier for godt tilbud til å takke nei til så jeg skal vel klare å vente..
    Snakket også med Elkjøp i dag. Fikk beskjed om at de regnet med å sende 807 på fredag, seinest mandag... :neutral:

Time will show...

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bad_ip

"
    Hei,

Hva skal jeg gjøre?

Du har krav på at de dekker et dekningskjøp. Det har du anledning til iflg forbrukerkjøploven sålenge produktet fortsatt finnes på markedet. Om de kommer til å godta det spørs vel, og da havner saken i forbrukertvistutvalget. Lang vei å gå...

Newcomer CISCOwned sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Oyfinn
    Hvor sannsynlig er det at Elkjøp kjører en ny runde med de samme prisene? Mistet akkurat helgens runde (var ikke klar over at de tok en ny runde)
    Du får bare følge med hver fredag fremover! Jeg bestillte en 707 den første helgen da Elkjøp hadde disse godprisene, men angret senere på at jeg ikke valgte 807. Ringte og hørte med Elkjøp om jeg kunne bytte til 807 uken etter, men var seff ikke mulig. Spurte også om de visste om det kom et nytt tilsvarende tilbud på 807, men visste seff ikke det.
    Gleden var overdådig da jeg sist fredag så de hadde tilbud på nettopp 807!:-D Så smør deg med tålmodighet, kan like gjerne komme fler av de tilbudene.

Newcomer TheTitan sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BBS
    Snakket også med Elkjøp i dag. Fikk beskjed om at de regnet med å sende 807 på fredag, seinest mandag... :neutral:

Time will show...
    Den har vel jeg og hørt et par ganger nå... Hmmm, men som det skrives over her, for godt tilbud til at jeg avbestiller. Har receiver fra før, så er ikke livet om å gjøre. Men kjipt å vente på noe man har så lyst på!

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eg bestilte min 807 på fredag, og i dag fekk eg dette svaret på leveransetidspunkt frå Elkjøp:

Ankommer vårt lager uke 37 eller 38. så tar det ca 5 dager før du mottar den.

Med andre ord reknar eg med at eg får den i veke 39 (har blitt ein realist etter ein del skuffelsar gjennom åra ).

Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    236
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BBS

Time will show...
    Fredag 4 sept? jeg fikk nemmelig beskjed av elkjøp at de kommer på hovedlageret i sverige tidligst 11 sept,så går det noen dager til den kommer i posten.

Side 8 av 19 FørsteFørste ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 18 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •