Bestille 5.1 pakke fra Fynda

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer vidareje sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Sted
    Rasta
    Poster
    187
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Bestille 5.1 pakke fra Fynda

Jeg vurderer å bestille en Dynavoice Magic EX 5.1-pakke + Yamaha RX-V465 fra Fynda.se og er litt usikker på hvordan dette kan gjennomføres.
    Hvis jeg henter det på posten i sverige skal dette koste meg 5973,- (NOK)
    Dette er under 6.000,- grensen hvis jeg er borte i mer enn 24 timer, men hvis jeg bare drar å henter er grensen 3.000,-
    Er det noen som vet om en 5.1 pakke med receiver blir sett på som en enhet eller kan jeg og kona dele pakkene mellom oss sånn at det blir 3.000,- på hver?

Noen som vet om det blir levert på pall eller som enkelt pakker?

Dette er ca 2.500,- billigere en hos feks Surround.no

Vidar

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er ikke hva hver del du har med deg koster som er kluet. Det er summen på alt du har med deg. Men er de veldig ivrige på grensa der du kjører da? Hvis ja så kan du jo overnatte på hotell for å få 24t. Det setter sikkert kona di pris på og det blir fortsatt billigere. Vet ikke hvem som har bevisbyrden i en sånn sak. Må du bevise at du har vært der i 24t eller må tollvesenet bevise at du ikke har vært der i 24t?

Har blitt stoppa på grensen bare én gang og de var i forbindelse med en HV-øvelse. Det stod en grønn mann der og skulle se varseltrekanten min. Jeg pekte baki lasterommet og fortalte at den ligger under ørten bager og kofferter og sa at da måtte han i tilfellet plukke ut alt og sette det tilbake selv. Vi fikk kjøre. I ettertid så viste det seg at trekanten lå i garasjen hjemme.

Newcomer vidareje sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Sted
    Rasta
    Poster
    187
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svar.
    Leste på tollvesenets side at det ikke gikk for to personer å dele feks en tv til 10.000,- , men man kan dele en kartong med vin på to kvoter.

Jeg tenkte charlottenborg var et bra sted å sende til siden jeg bor i lørenskog. Ingen ide om hvor ivrige tollerene er der.

Vidar

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sats på den dagen med mest trafikk så øker du oddsen til din fordel.

Du kan jo dele anlegget på flere. Én høyttaler hver f.eks. Men jeg tror du må ha flere kvitteringer da.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •