Strømbryter forterker - hvor kan det kjøpes?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer Terrawa sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Strømbryter forterker - hvor kan det kjøpes?

Heisann!
    Jeg har en eldre acurus effekt forsterker som jeg holder på fikse opp. Skal sette på ny frontplate i aluminium og lakkere kabinettet. Nå har det seg sånn at dioden i strømbryteren blunker og det er jo smått irriterende spesielt om kvelden. Den har gjort det nå de siste 6-7 årene så jeg kunne tenkt meg og byttet denne nå som jeg skal shine opp det gamle effektrinnet, og gjøre den fin igjen.

Har lett litt på nett men det jeg finner som ligner er 12 eller 24v. Sikkert mulig å få kjøpt noe billig greier hos beiltema og chalas ohlsson men jeg vil ha noe skikkelig greier som ikke står imot det som i "flomlys i høstmørket" og vil heller betale litt for det. Den bryteren som sitter der i dag har 6 stk sick bak.

Men hvor verden får man kjøpt sånt?

Håper på gode svar.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei

Det første jeg kommer på er Elfa.se også mulig at du kan finne noe på Ebay. Men tror du mest sannsynlig vil finne det du leter etter hos Elfa

Newcomer Terrawa sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av don
    Hei

Det første jeg kommer på er Elfa.se også mulig at du kan finne noe på Ebay. Men tror du mest sannsynlig vil finne det du leter etter hos Elfa
    elfa hadde bare 1 og 2 pols, men jeg er vel ute etter 3 pols. Noen flere forslag kanskje:-?

Newcomer Musashi sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    109
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du vurdert byggbare industribrytere? Med disse kan du bygge på så mange poler du vil ha. Ta en titt på denne linken https://www1.elfa.se/data1/wwwroot/w...A/03387024.pdf
    Selve knappen finner du f.eks. på side 90, brytere på side 101 og lys på side 104.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •