Lsound med nytt merke - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 12 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 ... SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 230
    Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Er ikke Swans litt oppskrytt? Jeg mener at de har fått litt for stort momentum pga. networking...

Har fått en følelse av at Swans er Yngve Hopen satt i system...fra samme fabrikantregion...

Discalimer: Kan være jeg tar feil.

Intermediate Millmaker sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Personlig så spiller det ikke den minste rolle for meg, har absolutt INGENTING imot at Roger selv fortsetter med den flotte servicen han alltid har gitt.

Swans er Roger i mitt hue, så for meg er det ingen sorg. Alltid pratet med han når det er noe, og sånn vil jeg ha det!

Kanskje det er grunnen? At for mange har gått rett på Rogern?

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Anfield
    Så kjapt? Her må jo noe ha skjært seg noe veldig, da jeg tviler på at Lsound ville lagt ned så mye jobb med å introdusere dette merket i sin butikk uten en langsiktig strategi...?

Venter spent på den offisielle grunnen.....

Ikke fått noe svar på siste epost så vil tro de har tatt kveld nå ;-) hehe

Ga hint om at det er mange avforumere som lurer på hvorfor, så får se hva en får til svar

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tiger
    Er ikke Swans litt oppskrytt? Jeg mener at de har fått litt for stort momentum pga. networking...

Har fått en følelse av at Swans er Yngve Hopen satt i system...fra samme fabrikantregion...

Med fare for å virke ufin, og å skulle "rally up the troops", så kan jeg langt på vei være enig. Store og med fin pianogloss-finish, men dette setter ikke min sjel i brann for å si det sånn.....

Disclaimer: Jeg kan jo også ta "feil".....

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Godt å se jeg ikke er alene.

Vi får nok noen hatmail nå. Men, pyttsann. Det får man tåle...fra Swanseiere som mener de har mye bedre veggbrølere enn YH...

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Swans har blitt litt som Emotiva. Får enormt med skryt og folk er utrolig godt fornøyde. Så går det noen uker så ligger de på brukten. Men det er jo kjekt for de med dårligere råd som har lyst til å prøve de.

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    ...bare for å minne om det; forhandlere/importører har ingen anledning til å kommentere denne type kommersielle saker direkte på forumet, så eventuelle forklaringer må en eventuelt få fra den aktuelle aktør og heller be om tillatelse til å gjengi her på forumet.

Når det gjelder Swans som sådan er nok "hypen" en kombinasjon av god "networking", gode priser og lekkert design. Swans er jo en stor internasjonal produsent for øvrig, og bør etter mitt syn ikke sammenstilles med andre "kinamerker" eller tilsvarende kun fordi høyttaleren er produsert i Kina. Husk at det meste av Hi-End utstyr nå produseres nettopp i Kina...

Active carradona sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    327
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Anfield
    Med fare for å virke ufin, og å skulle "rally up the troops", så kan jeg langt på vei være enig. Store og med fin pianogloss-finish, men dette setter ikke min sjel i brann for å si det sånn.....

Disclaimer: Jeg kan jo også ta "feil".....
    Hei.
    Hva angår M6 serien med ekte tre så har de ihvertfall en finish du skal lete
    lenge etter til prisen. Jeg er peronlig ikke så glad i de høyglans HT, men det er vel også en trend i tiden. Er vel ikke bare Swans som har det i sortimentet
    sitt. Saken er vel at kinaproduserte varer murrer litt i en del av hifi fiffens ører. Og til prisen Swans har på sine produkter, hva låter bedre?

Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lsound kommer til og sende ut et nyhetsbrev på mandag som forteller litt om hvorfor de valgte og si opp sammarbeidet med swans.

Men har fått lov fra Jan-Ove og om og skrive kort om det jeg har fått vite.

Usikker på i hvilken tråd det er best og skrive det.
    I å med at det har med priser og gjøre så får en sikkert ikke legge de i Swans tråden så er sikkert like greit og skrive det i denne tråden da ?

(Spørsmål til moderatorer/sjefen selv)
    Så får JEG da som IKKE har noe og gjøre med lsound eller soundwave en at jeg handler hos de lov og poste litt kort om hvorfor ??

Active carradona sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    327
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gurba
    Swans har blitt litt som Emotiva. Får enormt med skryt og folk er utrolig godt fornøyde. Så går det noen uker så ligger de på brukten. Men det er jo kjekt for de med dårligere råd som har lyst til å prøve de.
    Hei.
    Nå har det vel ikke vært noe unormalt antall swans ht til salg på brukten,
    og noen av de har jo havnet der pga. oppgradering i andre swans ht.
    Kringlyd gutta virker nå til å like desse og de har vel hørt litt forskjellig vil jeg tro.....men hva vet jeg:-?

Intermediate gubben sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    2,832
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av harman/kardon
    Lsound kommer til og sende ut et nyhetsbrev på mandag som forteller litt om hvorfor de valgte og si opp sammarbeidet med swans.

I å med at det har med priser og gjøre så får en sikkert ikke legge de i Swans tråden så er sikkert like greit og skrive det i denne tråden da ?

(Spørsmål til moderatorer/sjefen selv)
    Så får JEG da som IKKE har noe og gjøre med lsound eller soundwave en at jeg handler hos de lov og poste litt kort om hvorfor ??

Denne tråden omhandler L-Sound, en forhandler / importør av flere merker, så et slikt innlegg hører hjemme her. Det gjelder både priser og teknisk omtale, mi meining :-D

Vedr. Hyping ( Markedsføring ) Jeg har snart bare hypede komponenter i stuen, og er kjempefornøyd med ALT

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Du må kunne gjøre det her.

Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Exclamation Hvorfor lsound kuttet ut og selge swans.

Ventet en time på svar fra moderatorer eller "sjefen" nå så regner med det ikke er noe problem og skrive kort om hva som er grunnen :-)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Det er verken Lsound eller Soundwave som er skyld i at det nå ble så Lsound valgte og si opp sammarbeidet med Swans.

2 uker etter at Lsound startet og selge swans kom det et krav fra instanser innen Swans international (samt Swans International Tyskland) som tydeligvis har alt for mye og si innad i Swans systemet.

Kort fortalt gjalt kravene at Lsound måtte heve prisene på sine Swans produkter til en pris som ligger OVER hva swans koster ellers i europa.
    Så Swans da ville tvinge frem (ta kontroll over) prisene på sine produkter hos Lsound.

Dette går da meget dålig sammem med lsounds filosofi om at de ønsker og tilbyde gode produker til så gode priser som mulig :-)

Det er i korthet hva som har skjedd.
    Etter min mening er det skittent spill fra Swans Europa spessielt Swans Tyskland :-(
    --------------------------------------------------------------------------------------------

Spurte Lsound og de vil komme med et nyhetsbrev (for VIP kunder) nå på Mandag der de informerer mere om dette :-)

Men ingen grunn til og henge med hodet... Lsound har mere på gang som vil dukke opp i 2010 fikk jeg høre :-)

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    harman/kardon: selvsagt greit at du gjengir info. Foreslår at du ber Lsound sende en pressemelding til admin@avforum.no.

Swans-importør: det er ikke tillatt å legge ut kommersielt-relaterte innlegg direkte på forumet, men sender også du en pressemelding til admin@avforum.no anser vi den av almenn interesse og vil publisere den under "nyheter".

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,637
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Men er det helt tilfeldig at på 70-års dagen for okkupasjonen, 9. april, så kommer Swans Tyskland og okkuperer LSound Norge?

Jeg er nå glad jeg fikk bestilt en superbillig F2.2C fra LSound som blir sendt til meg fra Tyskland.
    Den latterlige prisen av 635 Euro skal jeg betale, mot 1.195 Euro i Tyskland.

"Godt gået LSound Norge!"

Takker!

Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking

Ha ha ha ha :-D godt mulig tyskerten prøver seg igjen :-D

Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sleng alle de mer eller mindre ukorrekte spekulasjonene i søpla - les heller dette:

Soundwave

Expert tols1 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6,026
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RoKo
    Sleng alle de mer eller mindre ukorrekte spekulasjonene i søpla - les heller dette:

Soundwave
    Ja, nå hadde jo faktisk importøren lagt inn akkurat samme informasjon som i den pressemeldingen som svar her i tråden men det ble tydeligvis fjernet...

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det ble for billig..........

ja, nå har jeg opplevd det også....

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tiger

Jeg har hatt YH501 og har bestilt Swans nå. Jeg kan med en gang utelukke noen sammenhenger her i gården. Har en kompis som har Diva 6.2F og lydmessig kan en heller ikke trekke noen sammenligninger. Swans er bedre på alt. :wink:

Side 3 av 12 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •