Hva skjer med avshop?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 25
  1. #1
    Newcomer illusion sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    100
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

    Hva skjer med avshop?

    For nøyaktig 24 dager siden bestilte jeg en Onkyo 606 Black fra avshop, hvor det stod/står 1 til 2 ukers leveringstid. Men til nå har jeg ikke hørt ett sabla ord fra dem.
    Jeg sendte en mail for 5 dager siden hvor jeg spurte når jeg kunne forvente å få recievern, men de har enda ikke klart å svare meg.

    For meg virker dette veldig useriøst, med tanke på at pengene er trekt fra konto også.

    Noen andre som har hatt problemer med avshop eller vet råd? Skal jeg bare prøve å avbestille?

  2. #2
    Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Da avshop så og si er synonymt med AVForum så tror jeg du får kjapp respons etter å ha nevnt det her....

  3. #3
    Newcomer illusion sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    100
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ja det hadde jo vært bra, men det virker litt latterlig hvis man må klage på et forum for å få kontakt.

  4. #4
    Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har du prøvd å ringe?

  5. #5
    Newcomer illusion sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    100
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Nope, de oppforder jo til e-post da. Men får vel ringe i morgen å høre.

  6. #6
    Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg har merket at noen firmaer (les: mennesker) kan være uhyre trege med mail. Det er av og til litt vanskeligere å ikke besvare en telefon.......

  7. #7
    Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Avbestille og handle andre steder hehe ;-)

  8. #8
    Intermediate uGn sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Sted
    Halden
    Poster
    1,257
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Min erfaring med de er at de surrer fryktelig mye med mailen, sender mailer til feil personer og eller glemmer å svare brått.

    Er nok best å ringe de, sånn til neste gang.

  9. #9
    Newcomer illusion sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    100
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Glemte å ringe men har fått svar nå, ser ut til at det er rimelig tomt for 606 black hos leverandørene også. Får sjekke mer rundt omkring, kanskje kjøpe noe annet. :/

  10. #10
    Intermediate Tronic sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    17 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hvis de visste at de ikke kunne levere på ubestemt tid eller først langt inn i fremtiden, men likevel omgående belastet din konto, virker det som de kanskje burde ta en gjennomgang av sine forretningsrutiner.

  11. #11
    Active
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    364
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har også hatt litt dårlig erfaring med servicen hos avshop.
    Sendte mail og klagde på at varen ikke virket 100% som den skulle (men var allikevel brukende).

    Fikk svar at de skulle ta det opp med leverandøren.
    Månedene gikk, og jeg fikk ikke noe svar.

    Etter et halvt års tid, sendte jeg på ny en mail, som svar på den forrige jeg hadde fått.
    Da beklaget de at jeg ikke hadde fått noe svar, og skulle nå ta kontakt med leverandør.

    Dette er vel bortimot ett år siden nå, men jeg har ikke brydd meg mer..

  12. #12
    Newcomer misterstatetrooper sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av illusion
    Glemte å ringe men har fått svar nå, ser ut til at det er rimelig tomt for 606 black hos leverandørene også. Får sjekke mer rundt omkring, kanskje kjøpe noe annet. :/
    Er det tomt for silver også (om aktuellt). I alle fall er det veldig bra pris på den receiveren (i underkant at 3800,-). Den nye modellen har noen forbedringer - uten at det kanskje er avgjørende for de fleste..

    Jeg ringte forresten til AVshop i forb. med en ordre jeg hadde inne..De tok raskt telefonen, og ringte tilbake etter et par timer (de kunne ikke gi svar direkte). Så god erfaring med de i så måte.

  13. #13
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    113
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    kan vel slenge meg på her..
    skrev en mail for en del mnder siden angående kjøp av en pakke jeg har satt sammen av canton høyttalere. Lurte på om jeg kunne få en pakkepris på det jeg hadde satt sammen.

    Nå er det vel et par mnder siden og fortsatt ikke noe svar... jeg krever ikke at noen skal svare meg innen 24 timer, men innen en ukes tid burde enhver nettbutikk greie å gi lyd fra seg.

  14. #14
    Intermediate uGn sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Sted
    Halden
    Poster
    1,257
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Er det da vi skal legge til at ordren min hos de, som var på rundt 8-9 tusen havnet utenfor garasjen til naboen, uten at noen signerte eller tok i mot varene.. måtte gå på skattejakt etter varene.

    Det er riktignok ikke direkte deres skyld, men fraktselskapet de bruker.. (som jeg forøvrig har hørt mye moro om fra andre også)

  15. #15
    Newcomer illusion sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    100
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av misterstatetrooper
    Er det tomt for silver også (om aktuellt). I alle fall er det veldig bra pris på den receiveren (i underkant at 3800,-). Den nye modellen har noen forbedringer - uten at det kanskje er avgjørende for de fleste..
    Er ikke så gira på silver nei, men pytt, jeg har det ikke travelt egentlig, kanskje det dukker opp noe tilbud eller bruktsalg snart.

  16. #16
    Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

    Hei

    Jeg har ikke det samme innrtykket. Kjøpe mediastoler nå, og der var den ene forsrekeren til romperistere øddelagt. Sendte mail på det klokken syv i går kveld. Da jeg slo på pc klokka syv i dag morges var det allerede kommet inn svar med hva jeg skulle gjøre. Bare å komme innom å få ny. Det kaller hvertall jeg, god kundebehandling.

  17. #17
    Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Som alle andre steder så er det nok folk som er mer uheldige med servicen enn andre.

  18. #18
    Intermediate Loffen68 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Men til dere som venter på svar og syns det tar for lang tid, Ring og følg opp, ikke vent i flere måneder på svar, hører dere ikke noe på 2-3 dager så ta kontakt igjen, det kan være flere grunner til at dere ikke hører noe, jeg vet at flere firmaer har rimelig høyt tempo til tider og mailer osv kan bli oversett.

  19. #19
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Prøvte handle fra avshop SAMSUNG Super slim veggfeste LED-TV, som fremdeles står at de har på lager men fikk nå mail tilbake fra dem :
    Mailen fra avshop :
    Hei
    Lagerstatus er feilaktig satt til positiv, men dette er ikke korrekt, da
    denne er speilet fra en leverandør som koster kr. 150.- mer enn du har
    betalt. Leverandøren som selger til din angitte pris kan ikke levere før
    31.07 dessverre.
    Skal vi kansellere ordren?
    MVH
    AVshop

    Ka e d for noke da ? Totalt idiotisk, kass butikk hadde tje gitt d feste t 150kr mer å beklaglagt seg, men ikke netshop nei, Første og siste gang jeg prøver og handle der i fra, bra at dem tar vare på kundene sine.. (ironi) =(
    Useriøst og dårlig kundebahndling til netshop fra min side !! =(

  20. #20
    Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Obee
    Prøvte handle fra avshop SAMSUNG Super slim veggfeste LED-TV, som fremdeles står at de har på lager men fikk nå mail tilbake fra dem :
    Mailen fra avshop :
    Hei
    Lagerstatus er feilaktig satt til positiv, men dette er ikke korrekt, da
    denne er speilet fra en leverandør som koster kr. 150.- mer enn du har
    betalt. Leverandøren som selger til din angitte pris kan ikke levere før
    31.07 dessverre.
    Skal vi kansellere ordren?
    MVH
    AVshop

    Ka e d for noke da ? Totalt idiotisk, kass butikk hadde tje gitt d feste t 150kr mer å beklaglagt seg, men ikke netshop nei, Første og siste gang jeg prøver og handle der i fra, bra at dem tar vare på kundene sine.. (ironi) =(
    Useriøst og dårlig kundebahndling til netshop fra min side !! =(
    Det er vanskelig å forstå hva du snakker om her. Ikke bare pga dialekta, men du blander inn både avshop og netshop her uten at jeg ser sammenhengen... ?

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •