Hva skjer med avshop? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 25 av 25
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    113
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Obee
    Prøvte handle fra avshop SAMSUNG Super slim veggfeste LED-TV, som fremdeles står at de har på lager men fikk nå mail tilbake fra dem :
    Mailen fra avshop :
    Hei
    Lagerstatus er feilaktig satt til positiv, men dette er ikke korrekt, da
    denne er speilet fra en leverandør som koster kr. 150.- mer enn du har
    betalt. Leverandøren som selger til din angitte pris kan ikke levere før
    31.07 dessverre.
    Skal vi kansellere ordren?
    MVH
    AVshop

Ka e d for noke da ? Totalt idiotisk, kass butikk hadde tje gitt d feste t 150kr mer å beklaglagt seg, men ikke netshop nei, Første og siste gang jeg prøver og handle der i fra, bra at dem tar vare på kundene sine.. (ironi) =(
    Useriøst og dårlig kundebahndling til netshop fra min side !! =(

er vel bare å skrive tilbake om at du kan ta den til 150kr ekstra. Ser ikke det helt store problemet.
    De har svart og forklart problemet. Nå har de lagt ballen hos deg så kan du velge hva du vil gjøre videre.

Og synes du skal slutte å gi "netshop" dårlig kundebehandling fra din side!

Mvh
    Rune

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Cobalt: De prøver da tydeligvis at tage ham bagi. Man kan da ikke annoncere en vare som værende på lager til en bestemt pris, når kunden så har betalt fortælle at det har man ikke alligevel, kun hvis han betaler 150kr mere. Det er bondefangeri i min verden. Nu skal kunden til at foretage sig noget aktivt(igen) for enten at købe til den ene eller den anden pris, eller om han overhovedet vil have den.
    Nuy kender jeg logisk nok ikke jeres love på området så godt so jeg kender de danske, men i DK ville du have krav på varen til den pris du har sagt ja. Så længe det ikke var en urealistisk lav pris så du kunne have sagt dig selv at det var en fejl.
    Hvis ikke det er et problem for kunden at betale 150kr ekstra kan det vel heller ikke være et problem for butikken at æde de 150kr(som helt sikkert kan trækkes fra i skat) og så være sikker på at kunden kun har en positiv oplevelse med sin handel hos dem.

Dette er min mening, og ikke nødvendigvis udtryk for virkeligheden for alle.

Mvh. l´Blundt

Newcomer MgrBuddha sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    218
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lakmustesten på kundeservice er hvordan du blir fulgt opp hvis du har en reel reklamasjon. Nok av bedrfter som er greie nok så lenge det bare er snakk om salg, men som blir lite festlige å ha med å gjøre så fort man har et (legitimt) krav. Har ikke hørt noe om at AVShop har gjort seg negativt bemerket på det området?

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av l`Blundt
    Nuy kender jeg logisk nok ikke jeres love på området så godt so jeg kender de danske, men i DK ville du have krav på varen til den pris du har sagt ja.
    Dette gjelder i Norge også. Nettbutikken har ikke lov til å kreve mer av kjøper enn den pris som er oppgitt. Det samme gjelder i en vanlig butikk. Den prisen som står på hylla er den prisen som gjelder, selv om det skulle vise seg at varen er dyrere når man kommer til kassa for å betale. Du har da krav på å få varen til prisen som står på hylla.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Cobalt
    er vel bare å skrive tilbake om at du kan ta den til 150kr ekstra. Ser ikke det helt store problemet.
    De har svart og forklart problemet. Nå har de lagt ballen hos deg så kan du velge hva du vil gjøre videre.

Og synes du skal slutte å gi "netshop" dårlig kundebehandling fra din side!

Mvh
    Rune
    Va faktsikt i tvil om eg gidda svara deg.. off, D seie seg sjøl at når de sier de har nevnt veggfeste på lager, sendte mail med dem før jeg bestillte, så plustseligt helomvending me forslag heving av kjøp. itje at de foreslår eg kan betala 150kr mer, elle sånn så e normalt sendt varen t samme pris. Sånn har det nå vore alti.. Dama kjøpte tv til 10k, hadde den ikke inne fikk tilsvarende tiil 13k pga de sa de hadde dem men det stemte ikke. Er jo butikken sitt problem å ikke du så kunde.. Så faktiskt har eg rett t egen meining ang kundebehandlig, ikke kom å fortell meg ka eg ska syns å meina .. Fett d, sikkert mongen bra å gode kundeforhold der og, men nå seie nå eg MIn meining.. Men itte eg skreiv her kom der plutseligt mail fra dem,ca 30min etter at de plutseli hadde de veggfestene inne allikevel, så de var kjappe mail og grei kundebehandling der =) men hadde jo desverre bestilt og betal annen plass de hadde dem inne =/ putt putt....

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •