Audio produkter fra Taiwan?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate B&W Spydeberg sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    539
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Audio produkter fra Taiwan?

Hei alle godtfolk.
    Lurte på om det er noen som vet om det går å få tak i noe billig utstyr i Taiwan.
    Har en bror som flytter dit snart og i den forbindelse må jeg jo finne ut om det er noe goder jeg kan få ut av det...

Rør til forsterkere er vel billig i Kina eller Japan, men hvordan er som sagt pris i Taiwan???

Noen forslag???

Newcomer Tuxflux sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    223
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uten at jeg baserer meg på noe som helst konkret, så tror jeg nok mye av varene som du finner i Hong Kong er å få tak i i Taiwan. Vil nok tippe at prisnivået er rundt det samme. Jeg vet det ikke, men har det på feelingen :P

Kanskje ikke helt det svaret du var ute etter, men basert på tidligere erfaring av "asiatisk marked" samt geografisk lokasjon så vil det være sannsynlig. 8)

Intermediate B&W Spydeberg sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    539
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Takk for innspill

Det hjalp en del det, men hvordan er prisen på hifi/hi end der kontra i Norge??

Sitat Opprinnelig postet av Tuxflux
    Uten at jeg baserer meg på noe som helst konkret, så tror jeg nok mye av varene som du finner i Hong Kong er å få tak i i Taiwan. Vil nok tippe at prisnivået er rundt det samme. Jeg vet det ikke, men har det på feelingen :P

Kanskje ikke helt det svaret du var ute etter, men basert på tidligere erfaring av "asiatisk marked" samt geografisk lokasjon så vil det være sannsynlig. 8)

Intermediate DiFontaine sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    1,331
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

E-bay

Sitat Opprinnelig postet av B&W Spydeberg
    Det hjalp en del det, men hvordan er prisen på hifi/hi end der kontra i Norge??
    En kjapp tur på e-bay så ligger det haugevis av av-utstyr der, mye fra Hong Kong og Kina så der får du en liten pekepinne på prisnivået.

Kjøpte selv en RIAA/Pre-amp fra HK til en tusenlapp inkl frakt, og den fungerer utmerket.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •