gode tilbud på nett??

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer maxjeger sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

gode tilbud på nett??

hei!
    vet de fins en tråd der folk legger inn linker til gode brukt kjøp...
    her tenkte eg at folk kunne komme me linker til gode tilbud som fins på nettbutikker?
    alt innen hi-fi lyd og bilde

Intermediate Gwandarion sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Thumbs up

Dersom du faktisk tar deg tid til å søke så finner du en tråd som ble opprettet for kort tid siden hvor dette er diskutert.

Jeg håper du makter å søke før du starter en ny tråd neste gang.

Newcomer maxjeger sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gwandarion
    Dersom du faktisk tar deg tid til å søke så finner du en tråd som ble opprettet for kort tid siden hvor dette er diskutert.

sorry håpe ikje eg ødela dagen din

Intermediate kfh74 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    1,001
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gwandarion

Det var da veldig til irettesetting da, makan til oppførsel! Håper dette var en respons skrevet på en veldig dårlig dag.
    Folk må da få lov til å spørre om ting uten å få slike hovne svar tilbake. Tenker da på kommentaren om "Jeg håper du makter å søke...".

Det finnst ikke dumme spørsmål bare dumme svar, din respons går vel under kategorien dum.

I et forum så må man få lov til å stille spørsmål, masse spørsmål. Jeg skal være den første til å innrømme at jeg ikke alltid søker på et emne før jeg stiller spørsmål her på forumet, slik kommer til å bli i fremtiden også!

Forøvrig så får jeg ikke linken din til å virke!?

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate Gwandarion sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kan ikke si jeg tar kritikken om ufinhet fra en som kaller meg dum så seriøst, men jeg kan jo kanskje forklare situasjonen for deg?

Sitat Opprinnelig postet av kfh74
    Det var da veldig til irettesetting da, makan til oppførsel! Håper dette var en respons skrevet på en veldig dårlig dag.
    Folk må da få lov til å spørre om ting uten å få slike hovne svar tilbake. Tenker da på kommentaren om "Jeg håper du makter å søke...".

Det finnst ikke dumme spørsmål bare dumme svar, din respons går vel under kategorien dum.

I et forum så må man få lov til å stille spørsmål, masse spørsmål. Jeg skal være den første til å innrømme at jeg ikke alltid søker på et emne før jeg stiller spørsmål her på forumet, slik kommer til å bli i fremtiden også!

Forøvrig så får jeg ikke linken din til å virke!?
    Dagen min har vært riktig så fin den. Dog er det ikke første gangen jeg har fortalt Mr. maxjeger at det er fint om han søker før han poster, men det vet jo ikke du...

Forøvrig spør ikke trådstarter om noe - han forsøker å opprette en allmennyttig tråd som skal samle en kategori innenfor prisjakt, noe vi allerede har flere forsøk på.

At du ikke kommer til å søke i fremtiden er jo dumt av deg, siden du ganske sikkert ville få bedre svar på de spørsmålene du har dersom du tar deg tid til å samle litt informasjon, fremfor å bare forlange å få de servert. Derimot tar du deg god tid på å henge deg opp i at jeg har en mindre pedagogisk tiltaleform til trådstarter… Vel, den har jeg prøvd og forkastet siden det ikke virket. Kanskje din tålmodighet strekker bedre til?

Moderator Kokken sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,576
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som nevnt - temaet er debattert i to tråder allerede og jeg ser ikke at denne tråden har noe konstruktiv debatt - følgelig stenges den!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •