Hvor finner jeg B&W elementer..?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvor finner jeg B&W elementer..?

Heisan, greide å sprenge ene diskanten min idag. SKal inn på hifi klubben og bestille ny. Dvs så sant ingen har et alternativ, for syntes å huske at de var dyre. Kjøpe i england kansje, ideer?

Høytaleren er DM604 s2, eller når jeg kikker etter står det ikke s2(mente det skulle være det, så vist noen kan si meg forsjellen så hadde jeg vært veldig takknemlig

takk

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skulle gjerne hatt et diskant element til en av mine DM602. Så jeg kaster med på denne.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    70
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tommy06

Høytaleren er DM604 s2, eller når jeg kikker etter står det ikke s2(mente det skulle være det, så vist noen kan si meg forsjellen så hadde jeg vært veldig takknemlig

takk
    S1 og S2:
    S1 har gullfarget diskant, S2 og S3 har sølvfarget diskant

S2 og S3:
    S2 har papirbass, mens S3 har aluminiumsbass.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av fayelund
    S1 og S2:
    S1 har gullfarget diskant, S2 og S3 har sølvfarget diskant

S2 og S3:
    S2 har papirbass, mens S3 har aluminiumsbass.
    ahh takker... da har jeg s1 da.. ikke det at det spiller noen rolle. Noen som vet hvor man får kjøpt diskantene da? Har egentlig ikke råd til å dra på hifiklubben, for da blir det mest sansynlig ikke nye diskanter. Men heller nye høytalere. Siden det er er så lett å forsvare da bare en diskant koster rundt 1200... hehe.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    960
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tommy06
    ahh takker... da har jeg s1 da.. ikke det at det spiller noen rolle. Noen som vet hvor man får kjøpt diskantene da? Har egentlig ikke råd til å dra på hifiklubben, for da blir det mest sansynlig ikke nye diskanter. Men heller nye høytalere. Siden det er er så lett å forsvare da bare en diskant koster rundt 1200... hehe.
    Du får ikke kjøpt disse delene løst, B&W er utrolig strenge på selvbygg så de har bestemt at det skal gå via importør.
    Nå som £ er så svakt som det er, er det kanskje muligheter for å kjøpe reservedeler rimeligere fra utsalgssteder i England- Om de vil selge til deg...

En annen ting er at B&W er super strenge på "online/mailorders" så lykke til i jakten :/

MVH
    Lars B

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dreamphaze
    Du får ikke kjøpt disse delene løst, B&W er utrolig strenge på selvbygg så de har bestemt at det skal gå via importør.
    Nå som £ er så svakt som det er, er det kanskje muligheter for å kjøpe reservedeler rimeligere fra utsalgssteder i England- Om de vil selge til deg...

En annen ting er at B&W er super strenge på "online/mailorders" så lykke til i jakten :/

MVH
    Lars B
    hehe, tenkte meg det. Har lett litt online men finner nada! så da er vel det grunnen. Uansett takk for svar

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •