Emotiva Audio PRISTRÅD - Side 50

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0

Vis meningsmålingsresultat:

Velgere
0. Du kan ikke stemme i denne meningsmålingen
  • 0 0%
Side 50 av 75 FørsteFørste ... 10 20 30 40 46 47 48 49 50 51 52 53 54 60 70 ... SisteSiste
Viser resultater 981 til 1,000 av 1486
  1. #981
    Newcomer Sir.KnowsAlot sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    268
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ikke vær sure på posten da.

    De er sikkert ikke vant til så mange knekte rygger som de har hatt i senere tider. ^^

  2. #982
    Intermediate unified86 sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    1,678
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Bendalf
    Nå vil det vel snart vise seg om deres gode rykte får en bakside.
    D.v.s. ekstremt god service når det gjelder salg og penger i kassa for deres del, og muligens null service når det gjelder saker som dette.

    Nå som varene er betalt og levert gir de vel f*** tenker jeg.
    Jeg synes at det er greit at dere spør, men dere kan ærlig talt ikke forvente å få penger igjen i disse tilfellene. Emotiva sin service har visst seg å være ypperlig i de fleste tilfeller, og jeg synes det er på grensen til å utnytte deres gode service-rykte når dere spør om få penger tilbake på den måten.

    Å si at Emotiva gir f** pga. av en sak som dette fortjener virkelig ikke Cathy og de andre i Emotiva.

  3. #983
    Newcomer Acrobatic sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    106
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av unified86
    Å si at Emotiva gir f** pga. av en sak som dette fortjener virkelig ikke Cathy og de andre i Emotiva.
    Støttes!!!

  4. #984
    Intermediate Bendalf sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    1,024
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av unified86
    Jeg synes at det er greit at dere spør, men dere kan ærlig talt ikke forvente å få penger igjen i disse tilfellene. Emotiva sin service har visst seg å være ypperlig i de fleste tilfeller, og jeg synes det er på grensen til å utnytte deres gode service-rykte når dere spør om få penger tilbake på den måten.

    Å si at Emotiva gir f** pga. av en sak som dette fortjener virkelig ikke Cathy og de andre i Emotiva.
    Jeg syns ikke det er å utnytte noen som helst når de selv skriver
    we will happily accommodate a sale adjustment within 2 weeks from your order date
    Og får oss som er innenfor de 2 ukene er det vel naturlig å forhøre seg om det de skriver faktisk stemmer?
    Jeg regner ikke med at de gjør dette uoppfordret heller, så man må jo spørre om man vil se noe til de pengene.
    Jeg syns det er helt greit om jeg ikke får noe tilbake, men da bør de heller ikke gå ut å love noe de ikke kan holde.

  5. #985
    Intermediate Millmaker sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av unified86
    Jeg synes at det er greit at dere spør, men dere kan ærlig talt ikke forvente å få penger igjen i disse tilfellene. Emotiva sin service har visst seg å være ypperlig i de fleste tilfeller, og jeg synes det er på grensen til å utnytte deres gode service-rykte når dere spør om få penger tilbake på den måten.

    Å si at Emotiva gir f** pga. av en sak som dette fortjener virkelig ikke Cathy og de andre i Emotiva.
    Det støtter egentlig jeg også, men det står under deres sider på: Sales Adjustment, klart og tydelig.

    Deet er lov å spørre slik som jeg gjorde syns jeg i og med at de har denne policyen.

    Men jeg har ikke purret, sendte bare en forespørsel og som jeg har nevnt før så er det bare en bonus isåfall. Jeg dør ikke av dette uansett, men det er ikke forbudt å sende en forespørsel.

  6. #986
    Intermediate unified86 sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    1,678
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Tar selvkritikk der, hadde ikke fått med meg at de lovet sales adjustment for de som handlet to uker i forkant av salgsannonseringen.
    Da forventer også jeg at de faktiskt holder ord, for de hadde virkelig ikke trengt å kjøre en slik sales adjustment, er ikke mange butikker som sier de skal gjøre det.

    Alt i alt så er jo dette enda en overbevisning om at Emotiva har ypperlig service.
    Litt ventetid på e-post i disse dager må man vel regne med, salg, snart jul og mange e-poster fra utålmodige nordmenn som er super-kåte på emotiva-produkter

  7. #987
    Newcomer Backstreets sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    At de ikke nødvendigvis svarer på slike forespørsler 'på timen' betyr vel ikke nødvendigvis at de ikke holder mål, eller?
    I andre tilfeller, hvor et firma gir slik 'cashback' eller refundering kan det jo fort gå uker og måneder - men man får da de kronene det er snakk om til slutt. Å sende en mail er selvsagt ok, da det tross at står skrevet at de vil refundere, men å mase og hisse seg opp pga at man ikke får svar umiddelbart er unødvendig, IMO.

  8. #988
    Intermediate Bendalf sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    1,024
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Tiden vil vise om de bare har mye å gjøre for tiden, eller om de unlater å svare på spørsmål vedrørende sales adjustment.
    Jeg har i allefall ikke tenkt å bruke mer tid på dette.
    Vet at det er mange i samme båt som meg, så det strømmer vel inn med lignende epost...
    Men jeg håper i allefall at de har tenkt å holde det de lover!

  9. #989
    Intermediate Bendalf sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    1,024
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Backstreets
    At de ikke nødvendigvis svarer på slike forespørsler 'på timen' betyr vel ikke nødvendigvis at de ikke holder mål, eller?
    Du har ikke lest sammenhengen............

  10. #990
    Active
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Fikk svar og penger kreditert jeg uten problem , men jeg ba bare om at det ble godskrevet neste kjøp, og det var ikke noe problem :-P
    tommel opp for emotiva , sånn service er ikke "typisk amerikansk" det er helt sikkert

  11. #991
    Intermediate gubben sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    2,832
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Da var det mulig å reservere en UPA-5. 499 daler :arrow:
    5 x 125 W, sikkert en vinner for dem som ikke er plaget med Wattsyken og har litt snille høytalere...

  12. #992
    Intermediate Bendalf sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    1,024
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av kappel
    Fikk svar og penger kreditert jeg uten problem , men jeg ba bare om at det ble godskrevet neste kjøp, og det var ikke noe problem :-P
    tommel opp for emotiva , sånn service er ikke "typisk amerikansk" det er helt sikkert
    Merkelig at noen får svar og andre ikke...:???:
    Fikk du penger tilbakeført til konto, eller har du beløpet til gode?

  13. #993
    Active
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Bendalf
    Merkelig at noen får svar og andre ikke...:???:
    Fikk du penger tilbakeført til konto, eller har du beløpet til gode?
    Jeg har det til gode , da jeg vet jeg skal ha bla. en umc-1 så fort den er tilgjengelig.
    Cathy skrev i mailen at hun beklaget sent svar (tok en uke) og at de var "swamped" av mile om dagen .

  14. #994
    Intermediate Bendalf sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    1,024
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ok, en uke ja....da er det fremdeles håp.
    De er vel travelt opptatt av å selge tilbudsvarer regner jeg med, så det er vel bare å smøre seg med tålmodighet.

  15. #995
    Intermediate Millmaker sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Da var 100$ refundert til min Paypal konto, DET kaller man SERVICE!!!!!!!!!!!

    Har ikke mast noe mer eller spurt, fikk bare en hyggelig mail fra Cathy om at det var i orden, og som hun sa:

    Thank you for your patience, HA EN GOD DAG!

    Glimrende Emotiva, dere lever virkelig opp til ryktet dere har bygd opp!

    PS. Den "refunden" skal få stå der til min neste bestilling fra Emotiva, de skal få de tilbake igjen!

  16. #996
    Intermediate Bendalf sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    1,024
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Godt å høre!!

    Jeg har fremdeles ikke hørt et ord....:-?
    Men det blir vel med tid og stunde.

  17. #997
    Active
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Bendalf
    Godt å høre!!

    Jeg har fremdeles ikke hørt et ord....:-?
    Men det blir vel med tid og stunde.
    jeg fikk faktisk min mail forrige søndag, og det kan vel tyde på at de har det travelt, ikke alle som er på kontoret i helga ellers :-D

  18. #998
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    har nå satt meg opp på lista hos emotiva på bestilling av UMC-1 så skal bli artig og se hvor lang tid man må vente før det blir noe.Noen her på forumet som kansjke har noe info om når det slipper løs,ut av hjemmesiden deres så står det bare utshipping løpet av november men ikke så mye konkret.

  19. #999
    Intermediate CNK sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    1,787
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Kommer nok ikke til Norge før etter nyttår. Burde komme tilbakemeldinger fra usa på kvalitet og lyd/features denne uka.

  20. #1000
    Intermediate gubben sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    2,832
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Upa-2 i transit :-D Har egentlig ikke bruk for denne før UMC kommer, men det var salg ........ Frakt på småtassen er 141 daler.

Side 50 av 75 FørsteFørste ... 10 20 30 40 46 47 48 49 50 51 52 53 54 60 70 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •