Emotiva Audio PRISTRÅD - Side 49

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0

Vis meningsmålingsresultat:

Velgere
0. Du kan ikke stemme i denne meningsmålingen
  • 0 0%
Side 49 av 75 FørsteFørste ... 9 19 29 39 45 46 47 48 49 50 51 52 53 59 69 ... SisteSiste
Viser resultater 961 til 980 av 1486
    Newcomer OddB sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hallo!

Driver og bestiller meg XPA-2 nå Så har jeg blitt bedt om å sende de min Paypal address. Hva er det?

Newcomer Backstreets sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av OddB
    Hallo!

Driver og bestiller meg XPA-2 nå Så har jeg blitt bedt om å sende de min Paypal address. Hva er det?
    Den mailadressa du har registrert PayPal kontoen din mot.
    Og det kan høres ut som du ikke har PayPal...? I fåfall må du opprette det på www.paypal.com. Knytt betalingskortet (visa, mastercard..) mot denne kontoen.

Newcomer Sir.KnowsAlot sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    268
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor lang tid tar det normalt sett å få svar fra Emotiva? Sendte mail i går kveld til sales@emotiva.com. Noen som har mail-adressa til Cathy?

Hva tror dere sånn ca jeg kan forvente i frakt av 60 kg? Brukte Quote-tingen til Fedex og havna på 958 dollar, og det syntes jeg var litt dyrt... ^^

Newcomer OddB sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Sir.KnowsAlot
    Hvor lang tid tar det normalt sett å få svar fra Emotiva? Sendte mail i går kveld til sales@emotiva.com. Noen som har mail-adressa til Cathy?

Hva tror dere sånn ca jeg kan forvente i frakt av 60 kg? Brukte Quote-tingen til Fedex og havna på 958 dollar, og det syntes jeg var litt dyrt... ^^
    cathy@emotiva.com

Active
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    316
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

De svarer for det meste etter kl 16.00 norsk tid. Cathy svarte meg iallefall veldig raskt mellom 16 og 19.00.

Jeg måtte betale 174 USD i frakt for XPA5 som veier ca 35 kg tror jeg. Kommer sikkert på 300-500 USD i frakt vil jeg tippe. Spørs antall kolli.

Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    391
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er min hjemmekino bestilt! Etter en del mail frem å tilbake med Cathy <3 så er nå min julegave til meg selv på vei! Bare synd att man må vente på UMC-1 ... men men.

Xpa-5
    XPA-2
    ERC-1
    USP-1
    1 Par ERT8.3
    ERM6.3
    2 Par ERD-1
    ET-3
    SS-6

Med juletilbudene deres og ett godt tilbud jeg fikk, så ble det en mye hyggeligere pris enn hva jeg kunne fått i Norge for utstyr av samme kvalitet, selv etter moms er jeg langt foran... Norge har en del å ordne opp i her synes jeg!

Mangler bare å bli ferdig med rommet nå :-?

http://avforum.no/forum/minhjemmekin...erdig-rom.html - tips og hjelp mottas.

Intermediate unified86 sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    1,678
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BigT
    Da er min hjemmekino bestilt! Etter en del mail frem å tilbake med Cathy <3 så er nå min julegave til meg selv på vei! Bare synd att man må vente på UMC-1 ... men men.

Xpa-5
    XPA-2
    ERC-1
    USP-1
    1 Par ERT8.3
    ERM6.3
    2 Par ERD-1
    ET-3
    SS-6

Med juletilbudene deres og ett godt tilbud jeg fikk, så ble det en mye hyggeligere pris enn hva jeg kunne fått i Norge for utstyr av samme kvalitet, selv etter moms er jeg langt foran... Norge har en del å ordne opp i her synes jeg!

Mangler bare å bli ferdig med rommet nå :-?

http://avforum.no/forum/minhjemmekin...erdig-rom.html - tips og hjelp mottas.
    Grattis!
    Very nice

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Du med det navnet på nicket burde jo vite dette. Nå spurte du hva jeg betalte for 100kg med fedex eco som emotiva bruker, så bla en side tilbake å les.

Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    268
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Razor
    Du med det navnet på nicket burde jo vite dette. Nå spurte du hva jeg betalte for 100kg med fedex eco som emotiva bruker, så bla en side tilbake å les.
    Nicket er ikke ment som noen nedverdigelse mot dere andre. Tvert imot er det litt ironisk. Fikk en kommentar på skolen en gang av en litt rappkjeftet medelev, så det var der ideen kom fra. Jeg anser ikke meg selv som så mye smartere enn alle andre, om det er det du tror. Brukte det for det meste når jeg og noen medelever spilte COD4, iom. at de da visste hvem det gjaldt. Grunnen til at jeg bruker det her på AVForum er at jeg rett og slett synes det låter litt kult, det er den eneste grunnen.

Men ja, jeg skal lese litt tilbake. Takk for tipset. Det gjelder forsåvidt dere andre også; takk for tipsene. =)

OddB: Ser du kommer fra Lesjaskog. Bor ikke så langt fra der selv. =)

Intermediate unified86 sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    1,678
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Razor
    Ok. Mine ting kom igår kveld, så får håpe de klarer det iløpet av uken. Skal få slite han fra bring med over 100kg med varer
    De kommer på palle, så han trenger ikke løfte en skit. Dersom du er heldig(eller uheldig) så få du med selve pallen på kjøpet

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av unified86
    De kommer på palle, så han trenger ikke løfte en skit. Dersom du er heldig(eller uheldig) så få du med selve pallen på kjøpet
    Som jeg har funnet ut idag så virker det som det bare er en cd spiller som er på vei, resten står fremdeles på gardermoen

Intermediate Bendalf sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    1,024
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Millmaker
    Prøvde meg på denne "sale adjustment" som de har.
    Fikk svar fra Cathy at de var usikre på hvordan dette var med Paypal, hun skulle sjekke det ut.

Er ikke noen krise, men det hadde jo vært greit å få tilbake 100$.

Eventuelt så får jeg spørre om de kan lagre det slik at jeg kan få 100$ i avslag neste gang jeg handler av de.

De er ihvertfall serviceinnstilt der borte, det er helt sikkert!

Har du fått noe mer tilbakemelding ang. dette?

Jeg skrev selv en mail og spurte om dette for noen dager siden, men har ikke fått svar enda.
    Muligheten for å få refundert 300$ må jeg si er svært interessant!
    Venter i spenning...

Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    268
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg fått svar fra Cathy.

Maken til utfyllende og trivelig svar er det en god stund siden jeg har mottatt. =)

Erc-1 $319.00
    Usp-1 $349.00
    Xpa-2 $699.00
    Freight $298.16 FedEx economy (better than your calculations J)
    Total $1665.16 USD

Dvs. at med mva. havner det på rundt 2100 dollar. Skal også ha noen kabler. Følger RCA-kablene for overgang mellom forsterker og for-forsterker med, eller må jeg kjøpe dette separat? (Er klar over de kan være av dårlig kvalitet, så skal vurdere å kjøpe med nye.) Høyttaler-kabler må jeg også ha med. Holder vel med 3m siden det kun er til frontene? Eller er det greit å ha litt lengde på dem for å flytte dem litt rundt? Rommet er ikke mer enn 4m bredt uansett. =)

Intermediate Millmaker sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bendalf
    Har du fått noe mer tilbakemelding ang. dette?

Jeg skrev selv en mail og spurte om dette for noen dager siden, men har ikke fått svar enda.
    Muligheten for å få refundert 300$ må jeg si er svært interessant!
    Venter i spenning...
    Har ikke hørt et ord jeg, hun lovet meg svar på Mandag. Men foreløpig er det tyst, så det går vel i dass tipper jeg. Litt skuffende.

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Følger RCA-kablene for overgang mellom forsterker og for-forsterker med, eller må jeg kjøpe dette separat? (Er klar over de kan være av dårlig kvalitet, så skal vurdere å kjøpe med nye.
    RCA kabler følger ikke med.

Kan anbefale www.thecableco.com for kabler. Har hauger av kvalitet og priser, samt hyggelig forsending med dem.

Man kan også som regel spesifisere plugger og lengder på kabelene. Det hender det tar ca 1 uke før det sendes, for de får kabelene ferdig laget fra produsent etter bestilling, hvis de ikke har på lager.

Newcomer Backstreets sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En del gromme handlelister her, ja..
    Nesten så en får lyst å handle mer bare for å handle

Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    1,024
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Millmaker
    Har ikke hørt et ord jeg, hun lovet meg svar på Mandag. Men foreløpig er det tyst, så det går vel i dass tipper jeg. Litt skuffende.
    Jeg sendte ny mail i dag formiddag.
    Ikke for å purre, men for å prøve på nytt siden jeg ikke har fått noe svar i det hele tatt.
    And guess what....fremdeles ikke noe svar på mitt svært så enkle ja/nei spørsmål.
    Nå vil det vel snart vise seg om deres gode rykte får en bakside.
    D.v.s. ekstremt god service når det gjelder salg og penger i kassa for deres del, og muligens null service når det gjelder saker som dette.

Nå som varene er betalt og levert gir de vel f*** tenker jeg.
    Men vi får vel se...får vel bare prøve å være optimist noen dager til

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk endelig cd spillerene idag. Imponert over kvaliet på lyd og produkt. Bare fjernkontrollen føles og ser ut som den koster mange tusen.

Men så var det forsterkerene da, stakkars posten klarer ikke å få med seg 80kg. Har stått på gardermoen siden søndag og status er: "Avvik i produksjonen Årsak: Oppdatering mål/vekt"??? Suppegjøker!

Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    1,024
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Posten er et sorgens kapittel!
    Jeg opplevde forsinkelser på grunn av dem jeg også, som de fleste andre også har gjort.
    Tragisk!

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    87
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er overrasket over hvor dårlig service posten (Bring) gir. Jeg måtte ringe FedEx for å få tak i sporingsnummer, deretter posten som kunne informere meg om at de hadde forsøkt å levere på døren dagen før. Jaha? Det var folk hjemme da, men ingen som hadde ringt på.

Får posten til å gi beskjed til sjåføren om å ringe meg, noe som han faktisk gjorde. Personen som ringte virket ikke så medgjørlig. Han ville ikke gå ut av bilen for å ringe på en gang! Måtte til og med gi veibeskrivelse til en enkel adresse og nesten krangle for at han skulle rygge 50m bakover fordi han hadde kjørt for langt.

Skal noe gjøres skikkelig må en gjøre det selv! hehe

Side 49 av 75 FørsteFørste ... 9 19 29 39 45 46 47 48 49 50 51 52 53 59 69 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •