Emotiva Audio PRISTRÅD - Side 27

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0

Vis meningsmålingsresultat:

Velgere
0. Du kan ikke stemme i denne meningsmålingen
  • 0 0%
Side 27 av 75 FørsteFørste ... 7 17 23 24 25 26 27 28 29 30 31 37 47 57 67 ... SisteSiste
Viser resultater 521 til 540 av 1486
    Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Dette er helt sikkert besvart og fortalt om tidligere i tråden, men jeg fikk ikke opp noen gode svar eller rett og slett alt for mange svar. Hvor lang tid pleier det å gå fra man har betalt PayPal regningen, til dem sender av gårdene varene? Er over to arbeidsdager siden jeg betalte via PayPal og jeg bekreftet korrekt adresse + telefon nr. Ikke bekymret eller hastverk, men det er noe i meg som sier at jeg ønsker varene i hus og få en bekreftelse på at den er sendt . Er forøvrig en XPA-5, uten at det har noe å si.

Intermediate uGn sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Sted
    Halden
    Poster
    1,257
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da ville jeg ha slengt over en mail til cathy, hvis det er hun du har hatt kontakt med tidligere da.. De er serviceinnstilte folk der borte

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av uGn
    Da ville jeg ha slengt over en mail til cathy, hvis det er hun du har hatt kontakt med tidligere da.. De er serviceinnstilte folk der borte
    Når jeg våknet i dag lå det en e-post i innboksen min med sporing av pakka. Sendt på onsdag fra Emotiva. Estimert til å ankomme 20 august. Lønningsdag og forsterker på samme dag er gromt

Intermediate eksu sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,318
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Msport
    Når jeg våknet i dag lå det en e-post i innboksen min med sporing av pakka. Sendt på onsdag fra Emotiva. Estimert til å ankomme 20 august. Lønningsdag og forsterker på samme dag er gromt
    Gled deg, selv har jeg en XPA-2 på vei.
    Epson | Panasonic | Denon | Emotiva | SVS

Min tråd

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eksu
    Gled deg, selv har jeg en XPA-2 på vei.
    Problemet er at jeg "bare" må bli ferdig med å pusse opp stua først og bygge ny tv benk. Eller problem og problem... Er jo bare en utfordring egentlig:!:

Gleder meg? Ja tror meg - det gjør jeg

Intermediate FredrikC sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    1,562
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var nok en XPA-2 på vei over dammen. Gleder meg til å få den, skal sammenlikne den med en NAD C375 som jeg faktisk tror den slår rimelig greit.
    Dollaren er lav nå og med tilbudet som varer til 21.8 havnet forsterkeren på 5300 kr før moms ferdig levert, det skulle bli ca 6500 kr med moms. Ikke værst. :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    100
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fikk regnig fra FEDEX i dag på momsen på forsterkeren jeg fikk i juli. Dollarkursen de har beregnet er 6,46, og kjøpesummen var $784, dette skulle bli totalt 5065,- som de skal beregne moms ut ifra.

MEN, de har lagt til en sum på 1650,-, slik at jeg skal betale moms av 6715,-. Er det andre som har fått slike tillegg på fakturaen? Denne summen står oppgitt under "12. Verdiopplysninger" og "45. Justering".

Kan ikke helt forstå hvor denne summen kommer fra.

Intermediate freddie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    3,175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Trondsa
    Jeg fikk regnig fra FEDEX i dag på momsen på forsterkeren jeg fikk i juli. Dollarkursen de har beregnet er 6,46, og kjøpesummen var $784, dette skulle bli totalt 5065,- som de skal beregne moms ut ifra.

MEN, de har lagt til en sum på 1650,-, slik at jeg skal betale moms av 6715,-. Er det andre som har fått slike tillegg på fakturaen? Denne summen står oppgitt under "12. Verdiopplysninger" og "45. Justering".

Kan ikke helt forstå hvor denne summen kommer fra.
    uGn hadde samme problem, FedEx har lagt til frakten en ekstra gang:
    Sitat Opprinnelig postet av uGn
    Tenkte jeg bare skulle tipse folket, fedex trodde varens verdi var uten frakt, så summen de hadde regnet ut moms fra ble feil.

Sendte de en mail og forklarte, de skulle rydde opp og sende meg ny faktura, flinke folk men selv de kan ta feil

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    109
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du skriver ikke om kjøpesummen er inkludert frakt, men er den ikke det så er det nok frakt kostnad de har lagt til. Det skal dessverre betales moms på frakt også i norge.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    159
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av steinram
    Du skriver ikke om kjøpesummen er inkludert frakt, men er den ikke det så er det nok frakt kostnad de har lagt til. Det skal dessverre betales moms på frakt også i norge.
    Ja pussig det der. Du betaler moms på en tjeneste i utlandet på en måte. Blir for meg like dumt som om jeg skulle finne på å klippe håret i Sverige, for så å måtte betale moms for det idet jeg krysset grensa igjen.

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kickerzx
    Ja pussig det der. Du betaler moms på en tjeneste i utlandet på en måte. Blir for meg like dumt som om jeg skulle finne på å klippe håret i Sverige, for så å måtte betale moms for det idet jeg krysset grensa igjen.
    I og for seg enig. Det er litt pussig. Frisør eksemplet holder ikke helt vann, da hele tjenesten blir levert i utlandt. Derimot vet jeg at hvis feks jeg skal ha en gravmaskin på jobb i Sverige og leier frakt i norge over grensen, er det en tjeneste det ikke skal betales mva av. Samme når den skal returneres. Så litt pussig at man skal betale mva av frakt når man kjøper en vare. Mulig man ser det slik at det er en integrert del av produktet og således skal ses under ett - det er det jeg finner som eneste mulighet faktisk. Har bedrevet litt med mva problematikk i jobben.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    100
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Summen på $784 er jo inkludert frakt, så den skal ikke legges til en gang til. Jeg får sende en epost til Fedex og be dem endre dette.

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Trondsa
    Summen på $784 er jo inkludert frakt, så den skal ikke legges til en gang til. Jeg får sende en epost til Fedex og be dem endre dette.
    Det er jo helt korrekt - det endrere dem helt sikkert.

Newcomer Treespider sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    224
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette med mva-regnskap er ganske innfløkt, ja. Man kan kjøpe en vare mva-fritt i Sverige og betale mva når den krysser grensa. Altså betaler man for frakten i Sverige MED mva ? (Har alltid betalt varens pris minus 25%, PLUSS frakt.) I tillegg blir det så mva på frakten her i Norge, altså dobbelt opp ? Eller er Norge det eneste landet som har mva på frakt ? Rare greier...

Litt OT dette her, men...

Intermediate
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    1,059
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Angry frakt og moms

norge er et nisse land:evil:

Active Alinoe sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    406
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Syns vi har det ganske fint her, jeg.

Hvor lang tid tar det vanligvis fra man sender penger til paypal får dem inn? Jeg vil ha xpa-3en min!

P.S.
    Jeg har bestilt en xpa-3!!

Newcomer Treespider sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    224
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan har du 'sendt' penger ? Fra en PayPal konto knyttet opp mot et kredittkort ?

Når jeg bruker PayPal-kontoen min, får jeg en Receipt cirka 2 minutter etter at betalingen er gjordt, og samme bekreftelse går samtidig til pengenes mottaker.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    60
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg bestilt en XPA-2 og betalt med PayPal. Håper den postes på mandag

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    721
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hiver meg på jeg og å bestiller en XPA-2 jeg og. trenger en effektforsterker til bakkanalene. Morro dette.

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    Jeg skal få min xpa3 i hus denne uka. Bruker jbl array1400 i front. Tilbakemeldinger kommer

Av rein nysgjerrighet, hvilket array oppsett ser du for deg?
    Er din sendt enda??
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Side 27 av 75 FørsteFørste ... 7 17 23 24 25 26 27 28 29 30 31 37 47 57 67 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •