SVS Vs. XTZ - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23

Tråd: SVS Vs. XTZ

Newcomer octane sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    297
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Begge mine lagde portstøy både når jeg spilte uten propp og med 1 propp i.
    Mer støy med kun 1 propp i såklart, men uten noen propper syntes jeg bassen ble alt for "romlete" og slapp.

Men sett i Flight of the Phoenix, å skru opp volumet så hører dere det nok hvis dere "vil".

Nå har ikke jeg all verdens erfaring med subber, men den er sikkert god iforhold til pris.
    Men portstøyen i disse ble ett for stort irritasjons moment for meg, så jeg kvittet meg med de.

Det er MINE ERFARINGER med disse XTZ 99W12.

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har aldri hatt noe problemer med portstøy med mine XTZ-er. Kjører mine plugget da dette gir bass som ligger mere mot den stramme lyden jeg er ute etter. XTZ spiller meget bra og bra nok for veldig mange bare man får justert dem inn skikkelig. Men SVS-ene er råere. Til film er de overlegne XTZ, ihvertfall de modellene jeg har hørt. .
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Intermediate Hybris sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    3,772
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er det jo litt forskjell i pris, men jeg oppdaget plutselig at SVS har en veldig kompakt 12" i lukket kasse, SVS SB12-Plus (L-Sound - SVS SB12-Plus) - jeg har alltid forbundet SVS med sylindersubbene eller stoore kasser.

Den der er faktisk mindre i volum en min xtz 10". Lurer på hvordan de er i forhold til hverandre?
    --
    Thorbjørn

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •