Prisjakt Jungson JA-2 Preamp

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate AjSelj sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Prisjakt Jungson JA-2 Preamp

Dette er en litt omvendt prisjakt da jeg forsøker å finne nypris på et produkt som ikke selges lenger nytt.

Kjøpte for en tid tilbake en Preamp av typen Jungson JA-2 brukt uten kvitering, og kan i dag ikke minnes hva som ble gitt for den.
    Vet at denne preampen ikke egentlig ble solgt separat men sammen med to store monoblokker til en samlet pris. Jeg tror ikke preampen var mye brukt før jeg fikk den da den ikke hadde noen tegn til bruk og kjøper vist nok skulle bare ha monoblokkene.

Noen her som kjøpte dette settet nytt? eventuelt noen som ikke gjorde det men som alikevel vet hva det kostet?
    Eneste preampen jeg finner på nettsidene til Duet og Jungson nå er Jungson Primo som er en dyrere sak enn min.

Preampen er 13kg tung, har valg mellom transistor eller rør på utgangen, Jungsons fjernkontroll i aluminium og tre samt har balanserte inn og utganger.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate AjSelj sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker, fikk endelig svar fra forhandleren i norge også så fikk dobbelt svar.
    Tenker denne havner på Torget da jeg planlegger kjøp av surround reciver om bare pengene strekker til etter høytalerkjøp.

Sitat Opprinnelig postet av morrari

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •