Bruktverdi på div komponenter ??

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Bruktverdi på div komponenter ??

Tenkte å selge noen komponenter i anlegget mitt men synes det er litt vanskelig å finne bruktverdien...har lett litt på nettet uten å finne tilsvarende komponenter som er lagt ut for salg. Så hvis noen har noen tips om realistiske salgspriser blir jeg veldig fornøyd...og hvis noen ønsker å kjøpe blir jeg enda mere fornøyd ;-)

Jeg tenkte å selge følgende:
    Harman Kardon AVR8500, lite brukt og i tilnærmet strøken stand. Usikker på alder siden jeg er andre eier. Ny prisen på denne var vel ca 25 000,- i sin tid.

Primare V25 dvd spiller (forgjengeren til dvd 26), lite brukt og tilnærmet strøken stand. Noen som husker nyprisen på denne ? Var en plass mellom 10- 15 000,- hvis jeg ikke husker feil. Usikker på alder på denne også.

Marantz CD17 KI Signature cd spiller. Betalte vel rundt 14000,- for denne 97/98. Noen få riper på fjernkontrollen men ellers i strøken stand.

Intermediate roeng2 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    857
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    H/K avr8500 ble solgt når den kom ut til 24000,- men gikk ned til utsalgs pris på 15000,- den siste stunnen. Tipper du kan få et sted mellom 4500,- og 5500,- for den. Eller så gjelder vel ca halv pris av ny pris på de fleste brukte produkter. Svært dyst utstyr faller ennå lenger ned i pris på brukt markedet.

Intermediate RS sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Eirik3
    Primare V25 dvd spiller (forgjengeren til dvd 26), lite brukt og tilnærmet strøken stand. Noen som husker nyprisen på denne ? Var en plass mellom 10- 15 000,- hvis jeg ikke husker feil. Usikker på alder på denne også.
    Har denne selv og mener den er kan selges for ca.Kr.2500.-
    Mener nypris var ca.11500.-
    Denne er forøvrig en meget bra cd spiller har sammeliknet den med spillere i klassen ca.5000 (Marantz, Thule og en Vincent med rør) og etter min oppfatning var den best.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •