Priser på hifiklubben.... - Side 9

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 9 av 23 FørsteFørste ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 19 ... SisteSiste
Viser resultater 161 til 180 av 444
    Newcomer c0n05 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    177
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Teddytusen: ikke noe slemt ment når jeg skrev mangel på fantasi, vi ser bare verden på to forskjellige måter..

Roger Waters: Det er greit å ha en slik holdning, problemet er bare at til slutt mister noen hodet og dumper prisen bare for å få salget.. Jobber selv med lyd og bilde og vet veldig godt hvor kyniske kunder kan være, selv om man har gjort sitt aller beste for å forstå og hjelpe kunden med sitt behov så ender det ofte med at kunden stikker til en konkurrent for å spare 1-4%, vi gjør jobben, de andre får salget.. Nå har jeg aldri handlet på HFK siden jeg har skaffet mitt direkte fra leverandør, men om dere sier at de aldri gir rabbat så kan jeg forstå at denne tråden har tatt en slik retning den har tatt..

Til dere andre: Les litt rundt på forumet, ikke så veldig komplisert å handle varene direkte fra vertslandet produktet kommer fra, eneste som er kjipt er jo som det ble linket til i en annen tråd, netshop EKSPORTERER pioneer tv til utlandet pg.a vi er så sykt billige, kanskje har vi vært for billige i Norge?

Intermediate Danke sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,730
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dersom du tilbyr 70000 strake så får du sef varen for det.
    Hallo, er dere ikke businessmenn eller?

Ellers så er jo butikkene stokk dumme.
    De har lov til å forhandle skjønner dere, det har de gjort mange, mange ganger.
    Det går på Elkjøp, på Lefdals, Expert, hifiklubben.

Skjerp dere..

Det er bare å gå inn spørre, vri litt på det, er ikke sikker på om du trenger men er litt interressert osv. spørre om pris.. så si det du har....

Det må da vel gå an å få til det?

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av c0n05
    Teddytusen: ikke noe slemt ment når jeg skrev mangel på fantasi, vi ser bare verden på to forskjellige måter..
    Helt iorden det. Jeg har handla MYE på Klubben og aldri fått hverken en krone i rabatt eller kabler med på kjøpet. Hva det har med hvordan jeg ser verden på skjønner jeg ikke....
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Intermediate spoonfeedme sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    1,254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg gidder som sagt ikke å gå innom engang. Blir nok merker som Marantz, Onkyo, Sony, Pioneer og Cary som vil jeg vil satse på. Hadde faktisk tenkt til å gjøre en storhandel på HFK hvis jeg hadde fått en god pris på de gamle prisene. Nå tar jeg pengene mine (eller bankens sine) og forhandler med konkurrentene istedenfor. Riktignok så er min handel litt frem i tid så vi får krysse fingrene for at HFK igjen normaliserer seg på sitt vanlige grisedyre nivå.

Hadde f.eks sterkt vurdert DENON AVP-A1HDA til 52.500 kr (mener den kostet det). Den hikket seg opp til 66.700. Et småpent prishopp på 14200 kr over natta og jeg gratulerer med et prispåslag på over 20 %.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Danke
    Dersom du tilbyr 70000 strake så får du sef varen for det.
    Hallo, er dere ikke businessmenn eller?

Ellers så er jo butikkene stokk dumme.
    De har lov til å forhandle skjønner dere, det har de gjort mange, mange ganger.
    Det går på Elkjøp, på Lefdals, Expert, hifiklubben.

Skjerp dere..

Det er bare å gå inn spørre, vri litt på det, er ikke sikker på om du trenger men er litt interressert osv. spørre om pris.. så si det du har....

Det må da vel gå an å få til det?
    Har du handla på Klubben?

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,730
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prisene går selvfølgelig opp hos konkurrentene også. Følg med litt på verden da, hva tror dere?

Tror dere liksom at Soundgarden er noe mer beskyttet mot valuta og finanskrise enn Hifiklubben? Verden er rund og liten.
    De kommer sannsyneligvis til å bli ENDA dyrere.

Det betyr jo ikke at det ikke er lov å gi BUD, har dere cash så får dere tilbud, det kan dere stole på. De TRENGER sårt å få solgt noe i finanskrisen forstår dere og de er garantert villig til å selge med avslag.
    Prisen går jo opp uansett, det får de ikke gjort noe med men selge varer må de jo uansett.

Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    1,254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har handlet for over 250 000 på HFK siden jeg begynte med Hi-Fi for 15 år siden. Så jeg tenkte at jeg snart ville kvalifisere til å forhandle litt om pris nå og da. Kommer aldri til å glemme den selgeren der som spurte om jeg prutet melk på Rema også...

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,730
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Har du handla på Klubben?

Danke

Både jeg og kameratene mine har handlet masse på klubben.

Kameraten min fikk Arcam forsterkeren sin prutet ned med 5000,- Jeg fikk prutet ned Cerwin centeren min med 500kr.
    Nad receivern min fikk jeg ned 700 med litt mas.
    Panasonic plasmaen min prutet jeg ned 1400,- på elkjøp fordi jeg sa at jeg syntes de var så dyre iforhold til konkurrentene.. så vist de ikke gav meg noe tilbud så kjøpte jeg tvn hos de istedenfor...

Dersom du ikke liker å prute, så kan du jo bare be om å få et bedre TILBUD.

Prøver alltid å få avslag når jeg handler DYRE ting. Det funker nesten absolutt alltid. Den selgeren som ikke gir noe er enten bundet eller rett og slett dum.

Men klart kommer du bare villig med pengene så tar de i mot det.
    Du må som sagt vri litt på det og si du har bare osv osv.
    Ikke sikkert at du får så mye avslag, men avslag det vil du nok få.

Det å si at du synes det er litt dyrt, men om du kan få et bedre tilbud feks.
    Det pleier nesten alltid å funke, iallefall om det er snakk om store summer.

Nå er det jo allikevel så dyrt at de bare må gi litt avslag, alt annet er urimelig.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmmmm.... Jeg har handla for omtrent 100k på 3 forskjellige Klubben-butikker og ikke fått noe. Uansett hvor hardt jeg prøvde. Hvor har du/dere handla da?

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,730
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I Sarpsborg og Fredrikstad....
    Den Arcamen var litt spesiell da den ble handlet i Fredrikstad, er lenge siden det nå men kameraten min har fortsatt en Arcam hjemme i stua si han.

Han stod å vrei lenge på det, hadde så lyst på Arcam men han viste ikke om han hadde råd hadde med alle sparepengene osv.
    Så fikk han den 5laken billigere bare fordi han ikke viste om han hadde råd hehe.

Er ikke alltid det funker men det er jo lov å prøve å få et ordentlig tilbud når du har penger og skal handle dyrt.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    220
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    er det "dyret" (de som har spilt CS vet hvem jeg snakker om ) som styrer skuta i ffk avdelingen fortsatt ?

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,730
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet ikke, her er det Sparta for alle penga hehe..

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Helt iorden det. Jeg har handla MYE på Klubben og aldri fått hverken en krone i rabatt eller kabler med på kjøpet. Hva det har med hvordan jeg ser verden på skjønner jeg ikke....
    Jeg handla på klubben en del før i min karriere, kjøpte kabler for rundt 4k og fikk 900kr i rabatt.

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,730
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja dere får ha lykke til med handel folkens.

En ide kan feks være å ringe rundt til butikkene og gi bud på høytaler.
    Høre om det er mulig å kjøpe den og den ht for xxxkr kontant.
    Noen må jo nappe et ell annet sted..

Intermediate AjSelj sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av spoonfeedme
    Jeg har handlet for over 250 000 på HFK siden jeg begynte med Hi-Fi for 15 år siden. Så jeg tenkte at jeg snart ville kvalifisere til å forhandle litt om pris nå og da. Kommer aldri til å glemme den selgeren der som spurte om jeg prutet melk på Rema også...
    Hehe ja hørte om den "Melk på Rema" saken, kanskje av deg?

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,730
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da svarer du bare at hadde melka vært så dyr at du ikke hadde råd til den så hadde du pruta...

Da er du på glid da vet du...
    Så kan han jo enten bli sur eller gi et tilbud...

hehehe

Intermediate Joakim-G_R sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Utrolig at folk SKAL HA, men ikke har penger NOK til å betale det det koster..

Så jeg skjønner selgeren også. De som føler at de må få produktene billigere enn på prislappen kan jo enten kjøpe brukt, eller besøke TV-boden i Svinesund. Der er de heftige med kalkulatoren.

Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    1,254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Unnskyld du har selvsagt rett. Jeg beklager at jeg har forhandlet om prisen på varer og tjenester. Jeg har i min selviske egoisme forgrepet meg på stakkars konserner som lever fra hånd til munn. Jeg håper du i ditt hjerte kan finne vilje til å tilgi meg Joakim-G_R...

Intermediate Joakim-G_R sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av spoonfeedme
    Unnskyld du har selvsagt rett. Jeg beklager at jeg har forhandlet om prisen på varer og tjenester. Jeg har i min selviske egoisme forgrepet meg på stakkars konserner som lever fra hånd til munn. Jeg håper du i ditt hjerte kan finne vilje til å tilgi meg Joakim-G_R...
    Jeg forstår jo hvor dere vil. Men det å si at f.eks HFK har så utrolig stor avanse at de kan slå av som f.eks 5000 på den Arcam-forsterkeren, på HVER forsterker de selger, hvor skal de tjene penger da?

Det er litt mer enn bare frakt fra fabrikk og ut i butikk som skal dekkes, det er jo husleie, lønninger til selgere, ledere, service på kassaapparat f.eks, strømregninger, de har sikkert også hovedkontorer som det sitter noen små søte tupper og tar telefoner og ordner regnskap, så skal revisorer ha betalt, osv. Det er utrolig mye som skal betales, og jeg tror at alt i alt, så har de ikke så veldig stor profitt på det de selger.

Klart gamle ting som ikke blir solgt, utgåtte modeller osv, de kan man jo med glede prute på, og det har jeg jo gjort selv også. Men jeg tar det for gitt at det som står på prislappen på nye produkter, det er det det koster.

Bruktmarked er selvfølgelig noe helt annet, der er jo ALLE tjuver

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,730
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Joakim-G_R
    Utrolig at folk SKAL HA, men ikke har penger NOK til å betale det det koster..

Så jeg skjønner selgeren også. De som føler at de må få produktene billigere enn på prislappen kan jo enten kjøpe brukt, eller besøke TV-boden i Svinesund. Der er de heftige med kalkulatoren.

eknaD

Det er jo ikke SIKKERT de vet hva det koster da.

Det er helt lovlig å spørre om man kan få et bedre tilbud, når man skal ut med mange tusen kr så synes jeg man skal høre seg fore..

Side 9 av 23 FørsteFørste ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 19 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •