For godt til å være sant ? Nettpris på Harmon/Kardon

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

For godt til å være sant ? Nettpris på Harmon/Kardon

Hei:-)
    Jeg har besluttet å skifte ut den gamle Denon recieveren. Har nettopp kjøpt PS 3, og vil gjerne få fullt utbytte av av lyden.
    Har mer eller mindre bestemt meg for Harmon/Kardon (bra pris/egenskaper); enten 255 eller 355. 255 Datakjeden Webshop / HARMAN KARDON AVR255, 7.1 Receiver 7x50 w, HDMI 1.3, EzSet m/mÃ¥lemic får jeg til ca. 5.000,- og 355 til ca. 6.000(NetOnNet - Prispresseren på hjemmeelektronikk)
    Dette er nesten for godt til å være sant.
    Er dette "samme" forsterkere som selges over disk hos Soundgarden, eller er det en grunn til at de er såpass mye billigere på nettet ?
    Noen som har erfaringer med disse forsterkerne ?

Intermediate svennand sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    regner med at dette er parallelimporterte varer.

dvs at de ikke kommer gjennom Harman Norge,De er dermed ikke veldig interessert i å ha noe med produktet å gjøre om det skulle bli feil på saken

Dette gjør i utgangspunktet ingenting da butikken som selger disse står selv ansvarlig for garanti/reklamasjon, minuset er om nettbutikken går konk. Da kan du få problem om det skulle bli noe galt med produktet.

Disse modellene har også en nokså "viktig" firmware oppgradering om jeg ikke husker helt feil.
    Handler du den hos Soundgarden gjør de denne jobben som en selvfølge, noe som kan være verre med hos diverse nettbutikker.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå ble oppdateringene mine plutselig mer aktuelt.. Sikkert bare en parallel import..

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jiframnes
    Nå ble oppdateringene mine plutselig mer aktuelt.. Sikkert bare en parallel import..
    ?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    litt dårlig setning kanskje Det jeg mente var at nå ble oppdateringene mine mer aktuelle, paralell import kommentaren var et svar på hvorfor de er billigere

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jiframnes
    litt dårlig setning kanskje Det jeg mente var at nå ble oppdateringene mine mer aktuelle, paralell import kommentaren var et svar på hvorfor de er billigere
    Nå koster ikke en oppdatering noe, men det er litt sånn "man får det man betaler for". om man ønsker litt ekstra service/ekstra sikkerhet med garantier, kan det være lurere å heller betale litt ekstra å ha en lokal forhandler å kommunisere med.

Nå sier ikke jeg at Nettbutikkene ikke har service, men er litt lettere når man kan hoppe i bilen og kjøre 10min istede for å måtte sende inn produktet gjennom posten o.l

Intermediate pesnp sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    934
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    255 koster 5000 på soundgarden også.