Souround til 20k, dali+harmon/kardon? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 22 av 22
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Man kan jo si at man vurderer to forskjellige anlegg, men at det hele kommer litt an på pris. De bør jo kunne gi en form for pakketilbud...

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Re: Souround til 20k, dali+harmon/kardon?

Sitat Opprinnelig postet av jane
    Sitat Opprinnelig postet av SuperMorten
    Er det evnt noen andre høytalere eller forsterkere som passer til mitt bruk (og som ikke er alt for dyrt)?

Takker for alle svar!
    Det finnes en del tilbud om dagen, f eks purebeat.no har et veldig godt tilbud på Klipsch høytalere for tiden. Full pakke, med sub, for under ti tusen.
    Bestilte et Klipsch Synergy sett av purebeat i februar en gang og avtalen var at jeg skulle hente det i uke 13, altså i slutten av mars. Da jeg dro for å hente det så hadde han kun fått frontene og suben men han sa at resten av høytalerne skulle komme neste uke. litt ut i uka så prøvde jeg og ringe han, men som vanlig tar han ikke telefonen. Jeg tror jeg har ringt han rundt 20 ganger men har kun fått tak i han 4-5 ganger. På tirsdag (nå er vi i uke 17) sendte jeg han en melding hvor jeg sa at hvis han ikke hadde høytalerne i løpet av helga så ville jeg heve kjøpet. I dag fikk jeg som svar at han kunne ha de på mandag. IKKE BRA NOK! jeg er ikke fornøyd med purebeat!

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •