Tips til high end for ca kr 200.000 - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 10 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 ... SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 186
    Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hva med å høre på alt det andre som finnes utenfor hifiklubben, Oslo hifi senter og soundgarden??
    Jeg føler jeg sier dette hver gang en slik tråd dukker opp, men det er fortsatt like sant.
    Mange her inne snakker om matching, hvilke produkter i high-end klassen har f.eks hifiklubben som matcher hverandre? I mine ører er svaret INGEN!
    At B&W er lett tilgjengelig gjør de ikke til verdens beste høyttaler, hva med å høre på Wilson, Proac, avantgarde, Revel, avalon eller noen av de ørten andre produsentene som lager høyttalere i øverste klasse?
    Det samme gjelder for elektronikk, jeg er møkka lei av å lese om hegel, elektrocompaniet og macintosh! Igjen verden er stor og utvalget av produkter er svimlende. Krell, Theta, Wadia, Ayre, Dartzeel, nagra - the list goes on and on.
    I disse usikkre tider er det sikkert gode dealer å gjøre i de små private butikkene, vi Nordmenn klager over dårlig mangfold, alikevel flokker vi til Elkjøp, Rema, hifiklubben, Narvesen og alle andre kjede eller franchise konsepter som selger mer eller mindre det samme.
    vel jeg tror du skjønner mitt budskap og det var alt for i natt.

Kim

Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nøkkelen til god lyd ligger aller først på samspillet mellom høyttaler og rom. Så kommer samspillet mellom høyttaler og forsterker. Til slutt har samspillet med øvrige komponenter også litt å si.

De som sier "Velg rør" er omtrent like mye på jordet som dem som sier "ikke velg rør", men det forstår vel et hvert tenkende menneske bare man legger kjepphestene til side et øyeblikk.

Det kanskje største avgjørelsen bør være "skal jeg kjøre romkorreksjon i systemet eller ikke". Årsaken til det er at romkorreksjon kan fjerne en del problemer du ellers ville støtt på slik at du kan legge andre kriterier til grunn for valget ditt. Det forenkler også forsterkervalget da du slipper å bruke forsterkeren som EQ eller som primitiv romkorreksjon.

Ad kommersielle kanaler kommer budsjettet ditt med stor sannsynlighet til å bli presset uten at du nødvendig vis ender med et anlegg som passer veldig godt til ditt rom, din musikksmak, din lydsmak osv. Årsaken er at rådene du får er så universelle at de ikke vil passe til akkurat ditt rom og din lydsmak, altså, du kan ikke kompensere for erfaring ved å spørre om råd på forum eller i butikker. Du må ta i mot den informasjonen du får, være forberedt på at ca halvparten er mer eller mindre ufrivillig løgn og at det kommer til å ta tid å lære det du trenger å vite for å ikke havne rett inn på "skifte komponenter ukentlig-karusellen".

Butikkdemoene vil heller ikke gi deg så veldig mye. Jeg har selv mange ganger spurt "kan jeg få høre på den CD-spilleren?", og det skulle gå mange år før jeg forstod hvor uendelig naiv jeg var. Jeg er imidlertid ikke sikker på om noen av dem som holdt demo for meg forstod det. Ikke vondt ment, men ting blir ikke mer riktig av at noen tror det veldig sterkt. På samme måte vil høyttalere, som låter langt mer ulikt og derfor er mer relevant i demosammenheng, heller ikke oppføre seg slik hjemme hos deg som de gjør i demorommet. Det et tross alt utstyret og ikke demorommet du skal kjøpe.

Active mikkel rev sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    345
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wotg
    Hva med å høre på alt det andre som finnes utenfor hifiklubben, Oslo hifi senter og soundgarden??
    Jeg føler jeg sier dette hver gang en slik tråd dukker opp, men det er fortsatt like sant.
    Mange her inne snakker om matching, hvilke produkter i high-end klassen har f.eks hifiklubben som matcher hverandre? I mine ører er svaret INGEN!
    At B&W er lett tilgjengelig gjør de ikke til verdens beste høyttaler, hva med å høre på Wilson, Proac, avantgarde, Revel, avalon eller noen av de ørten andre produsentene som lager høyttalere i øverste klasse?
    Det samme gjelder for elektronikk, jeg er møkka lei av å lese om hegel, elektrocompaniet og macintosh! Igjen verden er stor og utvalget av produkter er svimlende. Krell, Theta, Wadia, Ayre, Dartzeel, nagra - the list goes on and on.
    I disse usikkre tider er det sikkert gode dealer å gjøre i de små private butikkene, vi Nordmenn klager over dårlig mangfold, alikevel flokker vi til Elkjøp, Rema, hifiklubben, Narvesen og alle andre kjede eller franchise konsepter som selger mer eller mindre det samme.

Kim
    Kunne ikke vært bedre sagt !!

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei, igjen!
    Takk for mye bra tilbakemeldinger. Jeg tenker absolutt å høre mer i praksis, men ønsker innspill fra andre på hva det er verdt å lytte på. Har kun vært på et par demoer (B&W 802D bl.a.) foreløpig.

Når det gjelder preferanser så liker jeg generelt lyd som er luftig og detaljrik, men balansert med tanke på bass/diskant. Ikke spesielt glad i tung bass eller skrikende diskant. Bør være litt engasjement/dynamikk tilstede. Spiller normalt også må lavt/medium volum. Det er ikke så viktig for meg hvordan det låter på full trøkk.

Jeg kunne tenkte meg å bruke høyttalerne i et hjemmekino-oppsett. Kanskje også forsterkeren hvis det er mulig, men som noen her påpeker så ønsker jeg ikke klare kompromisser. Da splitter jeg det heller opp.

En annen ting: Hvordan skal bygge opp anlegget? Kan noen raskt forklare meg hva som skiller integrerte forsterkere fra monoblokker, forforsterkere og alt det andre. Er fullstendig grønn her, sorry. Det eneste jeg vet er at jeg elsker god lyd og god musikk - elektronikk har jeg null peiling på foreløpig, men vil gjerne lære

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    962
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Veldig enkelt forklart:

Integrert forsterker: Da har du både kontrolldelen og effektdelen i en og samme kabinett. Disse finner du oftest i lav - mellomklasse, men også enkelte konstruksjoner i high end klassen kommer i integrert utgave, f. eks. produsenten Gryphon.

Forforsterker: Separat kontrolldel. Her kobler du alt av kabler inn fra CD-spiller, tuner og lignende. Må ha effektforsterker. Selv om det kun er en kontrolldel, så kan faktisk en god forforsterker løfte opp lyden litt.

Effektforsterker: Må ha forforsterker koblet til for å kunne levere lyd fra signalkilder (signalkilder = CD-spiller f. eks.). Disse kommer i et kabinett hvor det som regel er to eller flere mono-forsterkere (fem stk. i en surroundeffektforsterker f. eks., eller to stk. for et stereoppsett).

Monoblokker: Dette er også effektforsterkere, men det er altså kun en kanal (mono) per kabinett ("blokk"). Har du stereoppsett skal du ha to stk, har du surround skal du ha fem eller flere avhengig av hvor mange høyttalere som skal ha strøm...

Veldig tynt, er ikke verre enn det.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    220
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

jeg kan komme med et utrolig spennende musikk(!) oppsett som jeg lenge har tenkt på selv og som virkelig bør pirre flere enn meg

filosofien er; et fremtids rettet full-range system med mulighet for avspilling av høyoppløselige formater, kortest mulig signalvei, basert på innovative løsninger, fleksibilitet, brukervennelighet og selvsagt kompromissløs lyd og byggekvalitet. og ja, designet er absolutt i bakhodet.

T+A Criterion TCI 2 Active 140 K
    TCI 2A

Wadia 521 Dac (med digital volum kontroll) 60 K
    Wadia Digital

Logitech Transporter
    http://www.logitech.com/index.cfm/sp...3163&cl=no,no#

T+A: en skulptur av en høyttaler som leveres i mange finisher. En Transmisjonslinje høyttaler med aktiv drift toppet med en elektrostat diskant, høyttaleren har "tonekontroll" slik at du enkelt kan tilpasse høyttalernes tonale balanse etter rommet. En ekte full-range høyttaler 20 - 45 000hz! ps: har du muligheten, prøv å ta "knakke-testen" på disse.

Wadia: Bygd som en tanks, en av markedslederne innen digital tenknikk. I mine øyne en prisgunstig DAC (med digital volum kontroll og justerbart gain som tillater deg å hoppe bukk over forforsterkeren) i forhold til hvilket nivå vi er på rent ytelsesmessig. den meget positivt omtalte Wadia 581ise bygger på denne. den støtter selvsagt 24/96 på alle digital inngangene.

Logitech: Nettverksbasert avspiller som tillater opptil 24/96 og støtter de viktigste formatene. bra signal / støy forhold og lav forvrengning etc. mulighet for world clock. utstyres med en brukevennelig squeezboox controller (fargeskjerm og 2-veis kommunikasjon). hvorfor dvele ved fysisk medier som slites ut og har klare ytelsesmessige begrensninger? (cd-mediet)

Musikken lagres enkelt på noen NAS disker som er koblet opp til en pc etter eget ønske.

Hva trenger du så? Vi snakker da om 1 stk XLR digital kabel mellom Logitech og Wadia + 1 par XLR kabler mellom Wadia og T+A og kun 4 stk nettkabler totalt. Kanskje noen soundcare spikes under høyttalerne for enkel plassering? btw. T+A lager fornuftig konstruerte kabler (nett, analoge og digital kabler) til meget fornutige priser, så slipper det temaet å bli en stooor diskusjon i seg selv.

jeg håper ikke dette virker komplisert og fullstendig fremmed.

selvsagt mye enklere å presentere et klassisk system med pre, power, cd / vinyl og noen passive høyttalere og et drøss med kabler, men jeg er temmelig overbevist om at mitt drømme anlegg overgår det meste som kan oppdrives innenfor 200 K rammen på ALLE parametre.

any thoughts anyone ?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    106
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei friedman.

Jeg er så frekk at jeg legger inn en link på min egen annonse. ( Håper ikke jeg bryter noen regler på AVforum ved å gjøre dette? )

http://avforum.no/avtorget/showprodu...t=40137&cat=12

Tror dette anlegget vil være det du trenger. Det eneste jeg i utgangspunktet ikke vil selge er CD-spilleren. Linkene i annonsen har en god forklaring av hva anlegget består av og en god del bilder.

Dere som kommer med forslag må gjerne diskutere/si hva dere mener.

Mvh Thomas

Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som sagt, finn ut om du vil ha romkorreksjon eller ikke. Om du ikke vet så bør du få noen til å forklare og demonstrere de ulike systemene på markedet skikkelig. Egentlig tror jeg det ender med at om den som demonstrerer dette for deg gjør jobben sin så blir det romkorreksjon på deg.

Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Anlegget til General 8 låter hinsides alt jeg har hørt på demoer, men jeg er en smule inhabil når det gjelder akkurat det oppsettet.

Newcomer StriferNet sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    72
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Exclamation

Sitat Opprinnelig postet av wotg

Kim
    Sant så sant. På hifiklubben er det snakk om denon og dali. På stereofil er det tannoy og pioneer og onkyo. Helt forskjellige meninger om hva folk liker.

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Audiophil
    jeg kan komme med et utrolig spennende musikk(!) oppsett som jeg lenge har tenkt på selv og som virkelig bør pirre flere enn meg

filosofien er; et fremtids rettet full-range system med mulighet for avspilling av høyoppløselige formater, kortest mulig signalvei, basert på innovative løsninger, fleksibilitet, brukervennelighet og selvsagt kompromissløs lyd og byggekvalitet. og ja, designet er absolutt i bakhodet.

T+A Criterion TCI 2 Active 140 K
    TCI 2A

Wadia 521 Dac (med digital volum kontroll) 60 K
    Wadia Digital

Logitech Transporter
    http://www.logitech.com/index.cfm/sp...3163&cl=no,no#

T+A: en skulptur av en høyttaler som leveres i mange finisher. En Transmisjonslinje høyttaler med aktiv drift toppet med en elektrostat diskant, høyttaleren har "tonekontroll" slik at du enkelt kan tilpasse høyttalernes tonale balanse etter rommet. En ekte full-range høyttaler 20 - 45 000hz! ps: har du muligheten, prøv å ta "knakke-testen" på disse.

Wadia: Bygd som en tanks, en av markedslederne innen digital tenknikk. I mine øyne en prisgunstig DAC (med digital volum kontroll og justerbart gain som tillater deg å hoppe bukk over forforsterkeren) i forhold til hvilket nivå vi er på rent ytelsesmessig. den meget positivt omtalte Wadia 581ise bygger på denne. den støtter selvsagt 24/96 på alle digital inngangene.

Logitech: Nettverksbasert avspiller som tillater opptil 24/96 og støtter de viktigste formatene. bra signal / støy forhold og lav forvrengning etc. mulighet for world clock. utstyres med en brukevennelig squeezboox controller (fargeskjerm og 2-veis kommunikasjon). hvorfor dvele ved fysisk medier som slites ut og har klare ytelsesmessige begrensninger? (cd-mediet)

Musikken lagres enkelt på noen NAS disker som er koblet opp til en pc etter eget ønske.

Hva trenger du så? Vi snakker da om 1 stk XLR digital kabel mellom Logitech og Wadia + 1 par XLR kabler mellom Wadia og T+A og kun 4 stk nettkabler totalt. Kanskje noen soundcare spikes under høyttalerne for enkel plassering? btw. T+A lager fornuftig konstruerte kabler (nett, analoge og digital kabler) til meget fornutige priser, så slipper det temaet å bli en stooor diskusjon i seg selv.

jeg håper ikke dette virker komplisert og fullstendig fremmed.

selvsagt mye enklere å presentere et klassisk system med pre, power, cd / vinyl og noen passive høyttalere og et drøss med kabler, men jeg er temmelig overbevist om at mitt drømme anlegg overgår det meste som kan oppdrives innenfor 200 K rammen på ALLE parametre.

any thoughts anyone ?
    Wadia er et merke jeg virkelig liker sounden til. At de er bygd som en tanks og at Wadia har forskjellige oppgraderingsprogrammer er med på å heve helhetsinntrykket, Wadia er vel en av de få produktene du meget sjelden ser får tyn.

Når det gjelder trådstarters predikament så anbefaler jeg å ta noen helgeturer til f.eks Stockholm, København, Berlin, London osv. da kan man høre et større spekter av produkter og bli enda mer forvirret
    Som Snickers påpeker så er det vanskelig å gjøre sg opp inntrykk av et produkt i et demorom, mest sansynligvis av andre dimensjoner og med utstyr og til og med musikk du ikke kjenner.
    Litt synsing og litt risiko er det alltid å kjøpe en ny komponent. Men first hand erfaring og mye lesing på nettet hjelper ihvartfall hodet å katalogisere de forskjellige merkene .
    Husk at ved siden av rommet så er det valg av høyttalere som vil dominere sounden i størst grad. Velg derfor akkurat den komponenten med omhu.

Skal du vidre fra Stereo til surround så må du sørge for å velge en høyttallerprodusen som også leverer kvalitets senter og surround høyttalere.

Når det kommer til elektronikk så vil jeg personlig si at det har vært større fremskritt på digital og forforsterker siden enn på effektforsterker siden, med det mener jeg at relativt rimelige cdspillere og preamper låter meget tett på det ypperste av high-end. På effektforsterker siden er det fortsatt slik at du får hva du betaler for.
    Avhengig av hva slags høyttaler du velger så blir paringen med effektforsterker den viktigste matchen.
    Du nevner så vidt hjemmekino, da er rør ute av bildet med en gang. det blir ikke praktisk og det meste av rør har ikke nok saft til å gjengi den voldsomme eksplosive dynamikken filmeffekter kan by på ( ingen regel uten unntak osv...)
    Jeg hadde gått for en så bra gulvstående høyttaler jeg kunne tatt meg råd og staret derfra.

Intermediate frdrk sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    666
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her har du noen litt mer eksotiske butikker, riktig nok i Belgia da, men men...:-D

"New Music"
    YouTube - "New Music", B&W 801D, Halcro and DCS.
    "Noir & Blanc"
    YouTube - "Noir & Blanc" and Magico V3 !

Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av friedman
    Hei, igjen!
    Takk for mye bra tilbakemeldinger. Jeg tenker absolutt å høre mer i praksis, men ønsker innspill fra andre på hva det er verdt å lytte på. Har kun vært på et par demoer (B&W 802D bl.a.) foreløpig.

Når det gjelder preferanser så liker jeg generelt lyd som er luftig og detaljrik, men balansert med tanke på bass/diskant. Ikke spesielt glad i tung bass eller skrikende diskant. Bør være litt engasjement/dynamikk tilstede. Spiller normalt også må lavt/medium volum. Det er ikke så viktig for meg hvordan det låter på full trøkk.

Jeg kunne tenkte meg å bruke høyttalerne i et hjemmekino-oppsett. Kanskje også forsterkeren hvis det er mulig, men som noen her påpeker så ønsker jeg ikke klare kompromisser. Da splitter jeg det heller opp.

En annen ting: Hvordan skal bygge opp anlegget? Kan noen raskt forklare meg hva som skiller integrerte forsterkere fra monoblokker, forforsterkere og alt det andre. Er fullstendig grønn her, sorry. Det eneste jeg vet er at jeg elsker god lyd og god musikk - elektronikk har jeg null peiling på foreløpig, men vil gjerne lære
    Disse høytalerne burde du få hørt på(maxwell hifi/import)
    utrolig luftig,detaljrik og balansert.Beste lyden jeg har hørt.

Ursa Major

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for mange bra tilbakemeldinger. Har mest lyst til å kjøpe splitter nytt denne gangen, selv om jeg sikkert får enda mer for pengene brukt. Men nytt denne gangen altså.

Rommet jeg skal benytte er lukket m/ én dør og 3 x 5 m, altså 15 kvm. Romkorreksjon har jeg null peiling på - hva er fordelen og ulempen? Er klar over behovet for demping og tenker å investere i noen på veggene. Tar gjerne mot tips på hva jeg trenger på den fronten i et slikt rom.

Jeg har hørt Burmester ved ett tilfelle tidligere og likte lyden svært godt. Husker dessverre ikke hvilke høyttalere det var koblet mot.

Vurderer seriøst dette oppsettet:

Integrert forsterker (Burmester 051)
    Burmester

Men hva er surround loop?

Og denne CD-spilleren (Burmester 052)
    Burmester

Og disse høyttalerne (Sonus Faber Cremona M)
    FONA HI-FI

Må høre det sammen først og høre litt alternativer, men etter å ha lest en del om Sonus Faber (bestilt lyttedemo i Bergen) så synes jeg dette virker som en bra høyttaler til mitt behov.

Hva tror dere? Noen som kjenner kombinasjonen Burmester + Sonus Faber?

Julehilsen fra

friedman!

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Surround loop er sikkert det samme som prosessorinngang.
    Dvs. en inngang som gjør at signalet unngår volumkontrollen og du slipper å justere volumet hvis du kobler den til ett surroundanlegg

Intermediate shakudu sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Offtopic: Kom du godt ut av rentenedgangen i dag?

Forøvrig gøy å lese slike tråder med utstyr jeg bare kan drømme om

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mute
    Hold deg langt unna rør. Gå dit det finnes highend kompetanse.
    Litt spent på denne uttalelsen om rør jeg også.
    Jeg vil vel påstå at mitt eget røroppsett nærmer seg high-end klassen, men det er mulig jeg tar fullstendig feil......
    Det finnes mye rørutstyr på high-end nivå, men det vil likevel ikke si at rør er for alle. Skal man svi av 200 laken bør man bruke god tid til å lytte til div utstyr.
    Av de høyttalerene du nevner ville jeg utelukket Gradient da de skiller seg for mye ut fra resten av de du har nevnt (har eid et par av disse selv) Derimot vil jeg absolutt anbefale deg å lytte til Kef Reference 203.2 eller 205.2
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    PianoBlack - Takk for fin forklaring, det hjalp.
    Audiophil - Fin lesning. Ser ut til å være et spennende prosjekt.
    wotg - En tur til London eller Berlin er en god idé! Skal huske på det neste gang jeg reiser. Trenger jeg samme merke for senter osv. som for fronthøyttalerne?
    shakudu - Ja, blir faktisk 50.000 spart på ett år når renten har falt så mye de siste månedene

Foreløpig har jeg komponenter på listen som vi gi en totalpris litt i underkant av kr 200.000,-, inkl. alt. Men mye kan skje, har jo enda ikke hørt en tone fra oppsettet :-) Kan fort ende på noe helt annet.

Vennlig hilsen

friedman

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BGuarden
    Surround loop er sikkert det samme som prosessorinngang.
    Dvs. en inngang som gjør at signalet unngår volumkontrollen og du slipper å justere volumet hvis du kobler den til ett surroundanlegg
    Javel! Takk for info. Hvis jeg skal kjøpe en komponent til for å få surround til filmvisning, har det da noe for seg å koble opp mot forsterkeren? Hvilke alternativer har jeg her egentlig? Trenger jeg en mulitikanalsforsterker f.eks.?

Beklager mye banale spørsmål, men når folk gidder å svare så må jeg bare utnytte meg av det så lenge jeg kan...:wink: En takk til alle for bra info.

Vennlig hilsen

friedman

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    denne egenskapen har bare blitt mer og mer normalt, for at folk skal kunnet integrere hjemmekinooppsett med ett godt stereoanlegg. Den fungerer kun som en effektforsterker da.

Side 2 av 10 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •