Patos Basic 110 MKII TIL 199KR!!!!!! - Side 13

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 13 av 24 FørsteFørste ... 3 9 10 11 12 13 14 15 16 17 23 ... SisteSiste
Viser resultater 241 til 260 av 465
    Intermediate dj-vega sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    2,008
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Vell ja.
    Den "mk1" versjonen er IKKE bestilt av Roar Moen og er dermed falsk.

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tenkte mest på lyden da.

Active Flateng sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    340
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har nå hentet mine. Uten noen skader heldigvis. Må si meg godt fornøyd med ht til den prisen.

Intermediate B&W'Eier sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Greit nok at høyttalern er fake, men det spiller jo uansett bra til prisen uansett hvordan man vrir og vender på det. :-)

Intermediate Herminator sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De spiller bra til prisen ja, kunne lett gitt 1000,- for disse og fortsatt vært fornøyd, men da skulle de har virket ut av boksen. Virker som flere har litt løse kontakter innvendig...

Dette er etter min smak de beste stativ høyttalerene jeg har hatt av bla annet: Klipsch RF-35 og B3, Proson 51RR og Dynavoice S-4. Men det skal nevnes at klipsch B3 var mest oppløst av samtlige, men litt for mye diskant etter min smak.

Newcomer maxjeger sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    fikk midt par som eg kjøpte for 199 i går... og de er jo ingen tvil om at de ikke er vert pengenne da

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg angrer på at jeg ikke kjøpte et par til. Dette er de høyttalerne som har vært uten tvil best å integrere med med mine SVS subber. Spiller svært sømløst på musikk. :-D

Intermediate Tigerberget sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Herminator
    De spiller bra til prisen ja, kunne lett gitt 1000,- for disse og fortsatt vært fornøyd.
    ..så hvis du hadde betalt 1000 spenn uka før de ble solgt til 199,- så hadde du ikke irritert deg over at de plutselig ble billigere..?

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tigerberget
    ..så hvis du hadde betalt 1000 spenn uka før de ble solgt til 199,- så hadde du ikke irritert deg over at de plutselig ble billigere..?
    Hva for ett spm er det? Selvsagt ville jeg blitt litt irritert, de er jo klart ett bedre kjøpt til 199,- enn til 1000,-! Jeg hadde nok uansett ikke kjøpt de for 1000,- da jeg i utganspunktet ikke hadde bruk for de, men til 199,- så er det mye morro med testing!

Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg hørt høyttalere som har kostet 10x prisen på Patos`ene som er mye dårligere lydmessig..

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    160
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har begynt å spille inn mine nå, og må si jeg trives veldig godt med lyden (en aning mer tungdrevet en System Audio). Lyden begynner å åpne seg og synes det lover veldig bra. Skal bruke de som bakhøyttaler etter hvert, men de duger jaggu som fronter også (har bare testet på lavt/moderat volum), så lenge man har en sub som fyller på i de nedre frekvensene.
    Heldigvis ser det ut til at mine er uskadet. I hvertfall de to første jeg har montert. Selv om det er en bagatell, irriterer det meg at det ikke skal gå an å klistre logoene helt rett.

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av antiloop
    Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg hørt høyttalere som har kostet 10x prisen på Patos`ene som er mye dårligere lydmessig..
    Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg har hørt høyttalere til 35 ganger prisen som spiller dårligere etter min smak!

Disse 110Mk2 er blant det beste "hifi" kuppet jeg noen gang har kjøpt, det også t-amp! Har ikke testet de sammens enda, men det kommer...

Active OhmRecs sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    397
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Herminator
    Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg har hørt høyttalere til 35 ganger prisen som spiller dårligere etter min smak!

Disse 110Mk2 er blant det beste "hifi" kuppet jeg noen gang har kjøpt, det også t-amp! Har ikke testet de sammens enda, men det kommer...
    Jeg ville droppet gåseøgne rundt "HiFi", og heller si det er HiFi! Spiltter ny HiFi til loppemarkedpris! Venter VELDIG spent på t-amp testen din, Herminator! Funker det skal jeg nok kjøpe meg noen av dem jeg også. Har blandt annet sett noen t-amp kort på ebay til 200 spenn... Men gidder ikke å kjøpe hvis det ikke funker :I

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    OhmRecs: Siden du venter så spent, så koblet jeg nettopp opp en t-amp gen 2. på patosene. HAr ikke lyttet så mye enda, prøver først og fremst å se hvor høyt det kan gå før go'lyden forsvinner. Det gikk bedre enn forventet ut fra hvor mye volum som måtte til på 540R for å få lyd i dem. Det spiller absolutt høyt nok til vorspiel, det blir vanskelig å holde en samtale uten å heve stemme betraktelig!

Blir ikke noe finlytting da jeg ikke har jobbet noe som helst med plassering, ei heller sitter jeg i sweetspot. I forhold til mine dynavoice m65 som jeg bruker hele tiden er disse litt spissere i toppen, men også litt mer oppløst og detaljert. Dette er i allefall inntrykket jeg sitter med nå etter noen sanger...

mulig jeg prøver trendsen litt senere, den er en smule mer rund i toppen. I forhold til camrbridgen min så er det mindre tyngde i bunn, men t-amp'en har en strammere og tørrere bass... Jeg blir en anelse massert her jeg sitter i sofaen, men noe dypbass er det ikke, men de spiller overraskende dypt størrelsen i betraktning.

På vanlig lyttenivå er det nok de beste stativht'ene jeg har hatt, mens klipschene spilte en del høyere, proson 51rr også...

Uansett, dette må jo være det billigste en kan få av hifi, det hadde vært morro å sammenlignet dette med noe annet dyrere greier. Som sagt så syns jeg disse spiller bedre enn nevnte klipscher jeg har hatt, der de dyreste hadde en veiledende pris på 7000,- paret!!!

Angrer bitter på at jeg ikke bestilte flere par, men mulig ett par center i stereo oppsett kan fungere?

Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ble til at jeg bestilte 1.stk Patos Basic 210C MKII Center i Calvados også til samme pris som Basic 110mk2.

Intermediate dj-vega sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    2,008
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vurderer å gjøre det samme, men IKEA OPPLI racket mitt er for lite

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har senteren min oppå racket. Nesten 70cm senter er vanskelig å plassere

Har ikke kommet på noen fornuftig løsning for å få hengt opp 110 MK2 heller. Må ha dem "liggende" for at det ikke skal bli for dominerende der de skal henge.

Tips?
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    397
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Herminator: Tusen takk! Da skal jeg bestille meg en slik 15W forsterkermodul fra ebay til 210 spenn til soverommet.

Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Jeg har senteren min oppå racket. Nesten 70cm senter er vanskelig å plassere

Har ikke kommet på noen fornuftig løsning for å få hengt opp 110 MK2 heller. Må ha dem "liggende" for at det ikke skal bli for dominerende der de skal henge.

Tips?
    Nesten 70 cm??? Min 210 MKII er da unektelig på millimeteren 50 cm!

Synd biltema har sluttet med sine små, billige høyttalerfester.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke Patos i stua, er en PSB 9C som ligger på Opplibenken
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    397
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Aha. Jeg begynte virkelig å lure!

Da er en stk 2*15 watt @ 4ohm, TA2024 D-class Audio Amplifier T-AMP - eBay (item 370133059073 end time Jan-18-09 04:35:51 PST) bestilt, ser ut som den ikke er utstyrt med volumkontroll, men så lenge jeg bare kjører ipod på den går det nok greit!

Side 13 av 24 FørsteFørste ... 3 9 10 11 12 13 14 15 16 17 23 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •