Patos Basic 110 MKII TIL 199KR!!!!!! - Side 11

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 11 av 24 FørsteFørste ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 21 ... SisteSiste
Viser resultater 201 til 220 av 465
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg har kjøpt centeren og er forsåvidt godt fornøyd med kjøpet. Dog var den en del større en det jeg trodde.

Er det noe problem å sette TV'en oppå centerhøytaleren? TV'en veier 17kg men høytaleren kjennes jo forholdsvis solid ut?

Intermediate HansMarius sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,210
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av byton
    Jeg har kjøpt centeren og er forsåvidt godt fornøyd med kjøpet. Dog var den en del større en det jeg trodde.

Er det noe problem å sette TV'en oppå centerhøytaleren? TV'en veier 17kg men høytaleren kjennes jo forholdsvis solid ut?
    Det skulle ikke være noe problem. Regner med at du har en billedrørs-tv? Bare sørg for at den står støtt og ikke faller ned pga vibrasjoner forårsaket av membranutsving:-)

Intermediate Michael1 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    830
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er dette tilbud gått ut ??

Intermediate kfh74 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    1,001
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Michael1
    Er dette tilbud gått ut ??
    Jepp, men centeren koster vel fremdeles 199,- tror jeg.

Noen tanker om dette tilbudet! Det kan virke som om dette partiet stammer fra noen paller som har gått i bakken. Er ikke sikkert at posten står for all bombasje. Veldig høy feilprosent på de som har kjøpt i denne tråden.

Om så er tilfellet er det rett og slett forkastelig av komplett.no og ikke informere om at det er b-vare. Misforstå meg rett, kjempekjøp til den prisen, men det skal jo ikke være slik?

Intermediate dj-vega sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    2,008
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kfh74

Noen tanker om dette tilbudet! Det kan virke som om dette partiet stammer fra noen paller som har gått i bakken. Er ikke sikkert at posten står for all bombasje. Veldig høy feilprosent på de som har kjøpt i denne tråden.

Om så er tilfellet er det rett og slett forkastelig av komplett.no og ikke informere om at det er b-vare. Misforstå meg rett, kjempekjøp til den prisen, men det skal jo ikke være slik?
    Vell. Nå får jeg tilsendt nye par pga skaden og retur lapp er motat.
    Så får vi se hva som skjer.

Newcomer jonpet55 sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Basic 110 MKII sort koster nå 800kr:

Komplett.no - Patos Basic 110 MKII bookshelf speaker,

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HansMarius
    Det skulle ikke være noe problem. Regner med at du har en billedrørs-tv? Bare sørg for at den står støtt og ikke faller ned pga vibrasjoner forårsaket av membranutsving:-)
    Nei, det er en 40" LCD skjerm; den er nok noe mindre stødig enn de gamle CRT skjermene men bare høyttaleren ikke bryter sammen går det nok bra.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    55
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    tenkte på å kjøpe en onkyo tx-sr606 tror dere det blir et greit hjemmekinoanlegg med de patosene mkll 110 5.1 ,håper jeg klarer meg uten basskasse får det har jeg ikke råd til nå så vidt råd til forsterkern

Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    2,008
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av byton
    Nei, det er en 40" LCD skjerm; den er nok noe mindre stødig enn de gamle CRT skjermene men bare høyttaleren ikke bryter sammen går det nok bra.

De bryter ikke sammen. Disse er kjempegodt bygd.
    Hadde det vert snakk om Dantax eller noe sånt så hadde vertfall jeg vert mer beskymra. Men har du ikke mulighet til å handle en vegghyle fra ikea?

Intermediate B&W'Eier sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Huff.. Mange som har trøbbel med sine Patos 110 MKII ser jeg. Jeg har heldigvis fått et par uten feil, både kosmetisk og lydmessig. Leste at magnetene satt løst litt tidligere i tråden, og mine sitter som bare rakkern heldigvis.

Synd at det skal være sånn at over halvparten kanskje må sendes inn igjen å få nytt.

Skrudde ut bass elementet i den ene høyttalern i går, og kassa er solid bygd Delefilteret derimot, skulle faktisk jeg klart å lodde mye penere. Mye kluss der, men det sitter, og fungerer, så da er det greit.

Jeg for min del skal oppgradere til MK III når kittet kommer :-D

Active OhmRecs sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    397
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Han fyren i hentebua til Komplett mente det måtte være en innkjøper som hadde gjort en blemme der...

Uansett fikk jeg kjempeservice av gutta der i henteboden, og vil berømme dem for det.
    Og de to (av 6) parene jeg har pakket opp er i 100% stand... Litt skjevt påsatt Patos-klistremerker bare

Active Flateng sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    340
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal hente mine etterpå, håper de ikke er skadet. Ser ut av tråden aat en del er det..

Intermediate Michael1 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    830
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Lar oss si at den pallen har gått i bakken og den er skadet og Posten må betaler for skaden , så er det posten sine varer og Komplett.no har ikke lov å selge disse.
    Med mindre Komplett beholder varen og for etterlat en del av kjøpesummen som er på varens verdi.

Men uansett så skal kunden gjøres oppmerksom at det er feil/skade på varen eller handler om b-vare.

Newcomer miatajon sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hentet mitt par og koblet de opp idag. Vil bare si at de er 100% både kosmetisk og lydmessig. Helt greie høytalere til kjøkkenet for 337kr!

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hentet et par på posten i dag jeg også. Har hatt en lytte session nå og jeg ble faktisk positivt overrasket på hvor mye god lyd du får for så lite penger. Ingen patos lyric lyd men de spilte veldig godt sammen med mine svs subber!:-D

Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    2,008
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt enig.
    Utrolig hvordan disse presterer med 2x65 cambridge watt og cambridge cd spilleren min.
    Eneste er at de ikke er glad i heftige bass låter.
    Føler at de gir seg raskere en de små genexxa stativ ht jeg har som bakhøyttalere fortiden.
    Men de skyldes nok at de ble drevet av en t-amp og at de var ekstremt mer lettdrevne.
    God Helg Folkens

Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    2,008
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har jeg fått hentet det nye parret med Patos høyttalere.
    De gamle blir sendt i retur nå på mandag da disse var skadet.
    De nye var mer eller mindre perfekte. Det eneste jeg har å utsette er at noen av skruene hadde noe hvit på seg. Men de aktuelle skruene ble byttet ut med tilsvarende og helt svarte skruer fra de andre Patos høyttalerene.

Først nå kan jeg begynne innspilling på nytt.
    Og har nå spilt nesten 5min. Spiller like bra i toppen som den andre, men bedre på bassen en den andre, men det skylden at det ene bass elementet i den gamle høyttaleren hadde et sprukket bass element.

Det er heller ingen andre forsjeller. ALLE Patos Basic 110 MK2 leveres med nøyaktig samme delefilter som den "falske" mk1 som mange mener at den ble lagd på bestilling av Frode Ertzheid, eller mer kjent som Farmen Frode.

Min fine referanse plate er "Johan Lund - I Believe".
    Han er 13 år og kommer fra Nittedal. Han har en så vakker stemme at jeg får som regel frysninger når jeg hører han synge ut med sin "Gullgruve stemme".

Jeg vil anbefale alle dere som har sansen for litt variert pop musikk å teste ut denne platen. Den koster kun 130kr ink frakt.
    Kanske denne videoen fra YouTube er nok for å overtale deg til å kjøpe en fil julegave til deg selv, Familie og eller Venner. Cden hans kan du kjøpe her. <--- Trykkbar link.

Eller vil jeg ønske mine avforumere en god jul, med eller uten Patos høyttalere.

Men tilbake til "tema":

Noe som iallefall er sikkert er at de er lagd i Topsound systemet.
    Ikke noe negativt om det, men det er mange komponenter jeg kjenner igjen fra disse høyttalere som andre som er produsert på den fabrikken.

Terminalene blir brukt i Dynavoice og QLN.
    Designet på rammet på blir brukt i spesialmodeller fra genexxa. Proson, dynavoice etc.

Kommer med mer lytteintrykk.

Intermediate eMTea sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk mine 3 par og center idag.
    Har kun åpnet et av parene og center.
    En av de uåpnede pakkene er det ulyd i, må kikke nærmere på de senere.
    Høyttalerne overrasket (! som alle andre her også syntes). Satte de bare oppå M-65'ene mine bare for å teste. Spiller på en XTZ Class A-100D nå, og mitt inntrykk er at de trenger den effekten! må MYE høyere opp på volumkontrollen for å få liv i de, enn jeg vanligvis syntes er høyt på M-65'ene.
    Kommer tilbake etterhvert med mine amatørmessige lytteintrykk.

Intermediate eMTea sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av curtis
    tenkte på å kjøpe en onkyo tx-sr606 tror dere det blir et greit hjemmekinoanlegg med de patosene mkll 110 5.1 ,håper jeg klarer meg uten basskasse får det har jeg ikke råd til nå så vidt råd til forsterkern
    Mitt inntrykk er at du trenger ikke sub til disse for å nyte musikk, men til film blir det nok altfor tamt. Men en SUB er jo en option, så du kan jo kjøpe det senere.

Intermediate eksu sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,318
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dj-vega
    Min fine referanse plate er "Johan Lund - I Believe".
    Han er 13 år og kommer fra Nittedal. Han har en så vakker stemme at jeg får som regel frysninger når jeg hører han synge ut med sin "Gullgruve stemme".

Jeg vil anbefale alle dere som har sansen for litt variert pop musikk å teste ut denne platen. Den koster kun 130kr ink frakt.
    Kanske denne videoen fra YouTube er nok for å overtale deg til å kjøpe en fil julegave til deg selv, Familie og eller Venner. Cden hans kan du kjøpe her. <--- Trykkbar link.
    Dette vil nok en kamerat av meg like å høre. Det er nemlig han som har Johan i stallen sin.

Longship Entertainment - it's all about you!
    Epson | Panasonic | Denon | Emotiva | SVS

Min tråd

Side 11 av 24 FørsteFørste ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 21 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •