Klipsch RS 62.. stor pris forskjell

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Klipsch RS 62.. stor pris forskjell

Fant dem på Komplett.no og div and PC nettbutikker for 5.495,-.. merklig alle andre selger de på 9.000,-.. kansje det bare er for 1 høytaller.. Klipsch RF62 var dyrer på komplett en hos BMaudio.no

Noen som har handlet disse fra Komplett?

Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    såvidt jeg har forstått selges disse parvis.. og da til rundt 10 000kr... mulig komplett opererer med pris pr stk ? hørtes veldig billig ut ja... selv kjøpte jeg mine på tvboden i sverige, og betalte 6500 ferdig levert på dør i ålesund.. :-)

Intermediate bamse sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    747
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis noe høres for utrolig ut til å være sant så er det nok det. Her er det nok oppgitt pris per stykk og per par på de forskjellige stedene.

Intermediate Mori sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,713
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du må ha sett feil, komplett o.l fører kun rs-52.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja ser det nå.. søkte på RS-62 og fikk opp noen prisguider men så ikke at der sto det 52..

Sjekket med TV Boden nå og de kan selge et sett med RS-62 for 7.500,- NOK,
    RF-83 for 19.900,- NOK og RC-64 for 7.500,- NOK.. kjøpte man flere ting samtidig så kunne de gi litt mere.. hadde vist på lager også

Newcomer
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    160
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    rf-83 til under 20k da begynner det faktisk å ligne noe. De ligger på 16000.- med dagens $ kurs i USA.

Intermediate bamse sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    747
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Quicksilver
    ja ser det nå.. søkte på RS-62 og fikk opp noen prisguider men så ikke at der sto det 52..

Sjekket med TV Boden nå og de kan selge et sett med RS-62 for 7.500,- NOK,
    RF-83 for 19.900,- NOK og RC-64 for 7.500,- NOK.. kjøpte man flere ting samtidig så kunne de gi litt mere.. hadde vist på lager også
    TVBoden. Det hørtes svenskt ut. Er det virkelig verdt å kjøpe høyttalere fra Sverige med tanke på all jobben det medfører hvis noe er feil. Ser at veiledende pris på RF83 er 22 495,- hos f.eks Oslo Hi-Fi Center. Og det har alltid vært enkelt å prute litt på prisene på Klipsch der.

Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg kjøpte hele mitt sett over en periode på 6mnd fra tvboden, INGEN problemer derfra! topp service og gode priser! hadde hatt mine rf83 i 7mnd når jeg flyttet til ny leilighet, og klarte da å lage en liten skade på ene elementet på min rf83, 3 dager etter, hadde jeg et helt nytt i hus! for en svært billig penge!

når jeg mottok de var det også en liten skade på ene elementet, dog så emballasje helt prikkfri ut, mulig vært sånn fra fabrikk? ikke vet jeg.. uansett, under 3-4 dager etter, hadde jeg også denne gang et nytt element!

jeg kjøpte mine rf83 for rundt 17-18 000, rc 64 og rs62 for 6600 var det vel.. :-)

kan uansett anbefale tvboden, flott service, og hyggelige priser der!

Newcomer Wes sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tar man en telefonrunde (evt epost) til norske forhandlere kan man bli gledelig overrasket over hvilke tilbud man kan få.

Synes det er litt hyggelig å støtte opp norske aktøre i dette turbulente markedet jeg da, og kanskje spesielt nå når så mange struper forbruket. Slik er nå ihvertfall jeg skrudd sammen.

Tror forøvrig ikke man vil ha større problemer i handel med tvboden enn hvillken som helst annen leverandør i norge. Svinesund er vel strengt tatt en del av norge (historisk sett), er det ikke?

- Wes

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •