Diskant til CV AL1002

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    234
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Diskant til CV AL1002

Jeg fikk nylig tak i et par Cerwin Vega AL1002, men det jeg ikke la merke til var at ene "sprederen" til min ene diskant er sprukket (se bilder i link under). Selger var heller ikke klar over dette og han holdt sitt ord om at om det var noe som ikke var i orden så fikser vi det etterpå. Det som imidlertid er litt problematisk er at det er vanskelig å fremskaffe diskant til disse. Noen som vet hvor man kan få tak i diskant/diskanter til disse høytalerene til en grei pris om man får tak i i det hele tatt lenger da? Og ja, det skal ikke være noe uorginale greier!!

Diskant

Intermediate reimers sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hør med soundpressure.no de har reperasjons kit til al1000 diskantene tror jeg.. koster vell 750kr eller noe slik.

her er en her på forumet som har diskanter til salgs
    http://avforum.no/avtorget/showprodu...=39115&cat=all

Newcomer cv-taggis sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Soundpressure har garantert rep-kit til diskanter liggene, det er bare å bestille så kan du fikse dem selv (lett jobb). Jeg har kjøpte en hel hau av ødelagte og fine Cv deler som jeg har fått fikset opp og da fikk jeg blant annet med to diskanter til AL-1000 som er strøkene som jeg som jeg betalte 178 kr stk for som er skittbillig. Men snakk med soundpressure. Spørr pent og prut litt så kan det hende du får rabatt.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •