Hvor finner man Cerwin Vega AL1000/1002

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    234
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvor finner man Cerwin Vega AL1000/1002

Som tittel beskriver er jeg på leting etter Al1000/1002. Er dette slikt som blir stuet bort på loftet etter at man har fått seg samboer/gitet seg og aldri blir solgt siden det er så få markedet eller leter jeg på feil steder.. Ser jevnlig på finn.no og har prøvd å søke litt på avforum, men det er ikke lette å finne noe.

Intermediate roeng2 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    857
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Står vel på en del gutte rom rundt om kring og noen er stuet bort. Og andre har vel gått av med døden pga for små forsterkere og tennårings volum.

Synd for dette var en bra høyttaler fra CV.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    234
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av roeng2
    Synd for dette var en bra høyttaler fra CV.
    Jeg også sitter igjen med det inntrykket etter å ha lyttet til et par av dem. De passer min musikk-sjanger og de er samtidig helt ok til filmbruk om man ikke er mer kresen en jeg er Håper på å finne et par der ute så jeg kan få byttet ut mine LS12. Ingen gode ideer til hvor jeg kan lete altså?

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    234
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Fant disse på Finn iallefall.
    Glemte å føre på en vesentlig ting i den første posten min. Jeg kan ikke kjøre landet rundt for å hente dem. Det koster vel noe helt vanvittig å få slikt sendt med posten (96kg)? Jeg bor på Lillehammer og reiser ofte Lillehammer-Vestfold/Telemark/Østfold så det lar seg enkelt gjøre å plukke opp noe på den strekningen eller i Lillehammer omegn begrenset til et par timers kjøretur herfra..

De som står til salgs fra lillehammer så mildt sagt "godt brukt" ut å jeg har allerede kontaktet selger å de er solgt.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Å håpe på at naboen selger kan være litt optimistisk kanskje

Men om du følger med på finn.no, zett.no, bruktbørsene her på AVforum, hifisentralen, audiophile.no, lyd&bilde osv. så vil jeg regne med at noe dukker opp i nærheten.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Intermediate roeng2 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    857
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan jo legge ut en annonse med ønskes kjøpt her på forumet og på hifisentralen. Så skriver du info om hvor du kan kjøpe de, er du heldig får du respons.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    234
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Å håpe på at naboen selger kan være litt optimistisk kanskje

Men om du følger med på finn.no, zett.no, bruktbørsene her på AVforum, hifisentralen, audiophile.no, lyd&bilde osv. så vil jeg regne med at noe dukker opp i nærheten.
    hehe det er nå så, men jeg nevner en rekkevidde sørover på nesten 300km og i tillegg 2timers kjøring rundt lillehammer i alle kanter og det dekker en veldig stor del av det indre østlandet og nedover mot sørlandet/sverige, men tilbake til saken. Tusen takk for mange gode tips. Flere sider jeg ikke har visst om tidligere, men jeg skal følge med der også nå fremmover.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    234
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av roeng2
    Du kan jo legge ut en annonse med ønskes kjøpt her på forumet og på hifisentralen. Så skriver du info om hvor du kan kjøpe de, er du heldig får du respons.
    Takk for tipset La ut en annonse her på forumet og nå står det et par AL-1002 bak i bilen. Tråden kan stenges.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •