Dårlig kundeservice...? (HiFi Klubben)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 27
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Dårlig kundeservice...? (HiFi Klubben)

Jeg kjøpte en brukt Harman Kardon forsterker i slutten av august. Jeg fikk den for usedvanlig god pris, så jeg sjanset på å kjøpe forsterkeren usett/utestet da det var flere interesserte. Da jeg testet den hjemme, viste det seg at alt virket bra, utenom en liten skurring på senterkanalen.

Jeg leverte den inn på hifiklubben for å få et prisoverslag på hva det eventuelt ville koste å reparere den. Jeg fikk beskjed om at de skulle
    ta kontakt pr. telefon når den var ferdig taksert. Det gikk tre uker før jeg tok kontakt på telefon, da fikk jeg beskjed om at verkstedet hadde mye å gjøre og at de ville ta kontakt.

To uker etter dette tok jeg igjen kontakt på telefon. Denne gangen sa ekspeditøren i butikken at verkstedet ventet på prisoverslag på deler fra grosist, og at de skulle ta kontakt når de visste noe mer.

Etter nye 10 dager uten å høre noen ting fra butikken, ringte jeg på ny. Denne gang sa ekspeditøren at han skulle ringe med verkstedet for å få en oppdatering, og ringe meg opp snarest. Jeg hørte ingenting...

Idag dro jeg på ny innom butikken istedet for å ringe. Ekspeditøren gikk inn på dataen, og igjen får jeg beskjed om at han skal ta kontakt med verksted, og at han skulle ringe meg opp. Da jeg presiserte at jeg snart ønsker forsterkeren tilbake snarest, lovet han at han skulle ringe meg opp igjen, og at jeg skulle få prisoverslaget idag.

Det gikk som jeg regnet med, jeg hørte ingenting fra verken butikk eller verksted. Jeg begynner å bli ganske irritert over den arrogante holdningen de har til kunder, i tilegg til at de har brukt snart to månderer på å ta en diagnose på en forsterker.

Reagerer jeg litt sterkt, eller har jeg grunn til det? Hva kan jeg eventuelt gjøre??Takknemlig for alle tips!!

Mvh. Trond, Grimstad.

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hifiklubben har uansett lite med Harman/Kardon å gjøre. Gå heller til en butikk som forhandler Harman/Kardon, kanskje du får litt bedre service der.

Intermediate MindWaste sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    1,390
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    å bruke drøye 2 mnd på ett prisoverslag på rep er vel i lengste laget.
    De fleste ville vel reagert som deg.

hvor gammel er forsterker? er det fortsatt garanti på den?
    kanskje vært bedre å ta kontakt med en soundgarden butikk som fører H/K. ligger soundgarden i kristiansand, men spørs om du gidder kjøreturen :???:

Intermediate Gwandarion sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ta kontakt med butikken per e-post, slik at du har korrespondansen skriftlig.
    Jeg ville tatt dette opp med butikksjefen og forklart situasjonen og misnøyen.

Et annet alternativ er å kontakte importøren for å få de til å organisere reparasjonen.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er enig i det at kanskje en butikk som fører Harman Kardon ville tatt bedre imot forsterkeren, men når de tross alt har tatt imot den og tatt jobben må de fullføre den. Hvis jeg hadde fått beskjed med engang om at de har mye å gjøre og at kan ta lang tid, hadde det vært en ting. En annen ting er den arrogante holdningen, det setter jo hele butikken i dårlig lys.

Forsterkeren er fem år gammel, så garantien er vel gått ut. Skulle kanskje tenkt på hvem butikk/verksted jeg sendte den inn på...:S

Trond...

Intermediate Smurfen sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,324
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De bruker uansett samme reparatør.

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prøv med Soundgarden du ;-) de fører harman/kardon en stund enda

Intermediate Whoracle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Altså hva kan ekspeditøren gjøre? det er verkstedet som bruker lang tid.
    De venter da antageligvis på deler som er bestilt.
    Et låneprodukt hadde kanskje vært noe for deg. Men da burde du dratt til en forhandler som faktisk har H/K.
    Mye klaging/surving ute å går..

Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    1,390
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Whoracle
    Et låneprodukt hadde kanskje vært noe for deg. Men da burde du dratt til en forhandler som faktisk har H/K.
    det dreier seg vel først og fremst om ett prisoverslag så delevent er vel ikke noe tema foreløpig...?

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av harman/kardon
    Prøv med Soundgarden du ;-) de fører harman/kardon en stund enda
    Skal de slutte med H/K produktene?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Whoracle
    Når det er butikken som har tatt den imot, er det de som er mellomleddet og de som tar seg av kunden. Iløpet av de syv ukene det har gått, har ikke butikken/verkstedet tatt kontakt i det hele tatt, da er det ikke rart man blir litt irritert...
    Har full forståelse at ting tar tid, og at både butikk og verksted har mye å gjøre, men det går an å ta en telefon om hvordan ting ligger an:-? ...

Active hifiguru 2 sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    425
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av asvaberg
    Skal de slutte med H/K produktene?
    Du vet jo aldrig her i dag borte i morgen ? 8)

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei Trond (og resten av gjengen her inne),

Her må jeg få legge meg så flat som mulig er.
    Jeg har i forbifarten sett servicebilaget på denne Receiveren og blandet den med en annen.
    Tilfeldighetene har sett til at vi de siste 2 månedene har hatt 2stk Harman Kardon AV receivere inne til service og jeg har tatt dem begge for 1!
    Den første av disse 2 er reparert og levert tilbake til kunden for en god stund siden og dermed regnet jeg denne saken som avklart (og sjekket den desverre ikke opp).

Her er det helt tydelig at kommunikasjonen internt i butikken og med vårt eksterne verksted ikke har vært god nok.
    Det beklager jeg på det sterkeste og kommer til å gjøre noen grep for at det (forhåpentligvis) ikke skjer igjen!

Det første jeg gjør i morgen tidlig er å sjekke med verkstedet hva som er status på din receiver og så ringer jeg deg opp!

Hvis du ønsker det, kan du få låne en AV receiver av oss inntil du får din egen tilbake igjen.
    Jeg er fortsatt i butikken så det er bare og stikke nedom og banke på, evt. ringe 40854861 så skal jeg slippe deg inn!

Håper dette oppklarer hva som har foregått (og ikke foregått...) i denne saken.
    Det har på ingen måte vært intensjonen å fremstå som arrogante!
    Vi som jobber her er entusiaster og trives veldig godt her, og ønsker å være her i mange år fremover.

Jeg vil også komme med en oppfordring:
    Opplever dere noe i noen av våre butikker som dere føler bør forbedres eller endres på så ta for all del kontakt med butikksjefen/daglig leder og gjør oss oppmerksom på dette.
    Ingen av oss er perfekte og vi er veldig glad i konstruktive tilbakemeldinger!

Oppdatert:
    Glemte en liten sak, vi tar imot eksterne merker på lik linje med interne.
    Dvs, H/K kunder skal ikke få dårligere service enn f.eks NAD kunder.

Mvh
    Dan M. Søndeland
    Daglig Leder
    Hi-Fi Klubben Grimstad

Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg som skulle oppfordre deg til å ta kontakt med denne normalt ryddige herremannen. Han kom meg i forkjøpet gitt... ;-)

Håper det løser seg!

Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    1,390
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jøss avforum er kjappere enn "tv2 hjelper deg" jo

fra spøk til alvor:
    Flott at butikk/daglig leder tar ansvar! kudos!

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HFK Grimstad

Jeg har i forbifarten sett servicebilaget på denne Receiveren og blandet den med en annen.
    Tilfeldighetene har sett til at vi de siste 2 månedene har hatt 2stk Harman Kardon AV receivere inne til service og jeg har tatt dem begge for 1!
    Den første av disse 2 er reparert og levert tilbake til kunden for en god stund siden og dermed regnet jeg denne saken som avklart (og sjekket den desverre ikke opp).

Her er det helt tydelig at kommunikasjonen internt i butikken og med vårt eksterne verksted ikke har vært god nok.
    Det beklager jeg på det sterkeste og kommer til å gjøre noen grep for at det (forhåpentligvis) ikke skjer igjen!

Det første jeg gjør i morgen tidlig er å sjekke med verkstedet hva som er status på din receiver og så ringer jeg deg opp!

Hvis du ønsker det, kan du få låne en AV receiver av oss inntil du får din egen tilbake igjen.
    Jeg er fortsatt i butikken så det er bare og stikke nedom og banke på, evt. ringe 40854861 så skal jeg slippe deg inn!

Håper dette oppklarer hva som har foregått (og ikke foregått...) i denne saken.
    Det har på ingen måte vært intensjonen å fremstå som arrogante!
    Vi som jobber her er entusiaster og trives veldig godt her, og ønsker å være her i mange år fremover.

Jeg vil også komme med en oppfordring:
    Opplever dere noe i noen av våre butikker som dere føler bør forbedres eller endres på så ta for all del kontakt med butikksjefen/daglig leder og gjør oss oppmerksom på dette.
    Ingen av oss er perfekte og vi er veldig glad i konstruktive tilbakemeldinger!

Oppdatert:
    Glemte en liten sak, vi tar imot eksterne merker på lik linje med interne.
    Dvs, H/K kunder skal ikke få dårligere service enn f.eks NAD kunder.

Mvh
    Dan M. Søndeland
    Daglig Leder
    Hi-Fi Klubben Grimstad
    Det oppklarte jo en del ja... ;-)

Som sagt regna jeg med dette ville ta litt tid, så har beholdt den gamle som er "nesten" like god, så takker så mye for tilbudet...

Feil gjør vi alle, er ikke til å komme utenom. Får jeg en "status"-telefon imorra er alt så godt som glemt...;-)

Mvh. Trond...

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    135
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CavaleraRules
    Jeg som skulle oppfordre deg til å ta kontakt med denne normalt ryddige herremannen. Han kom meg i forkjøpet gitt... ;-)

Håper det løser seg!
    for dette var helt sikkert ikke en kompis av deg som du har tipset??

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HFK Grimstad

bla bla bla....

Mvh
    Dan M. Søndeland
    Daglig Leder
    Hi-Fi Klubben Grimstad

Er ganske utrolig etter så mange hendvendelser fra en kunde så klarer dere ikke å gjøre noe for han før han poster noe om hvor dårlig dere er... å da har dere plutselig ennå en dårlig unskyldning til han..

Det beviser jo bare hvor dårlig service de store butikkene ytter... Hi Fi klubben er like ille som Elkjøp.. er ikke noe hi fi butikk lenger...

Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sommer1976
    for dette var helt sikkert ikke en kompis av deg som du har tipset??
    Nope. Ingen tips herfra.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    135
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CavaleraRules
    Nope. Ingen tips herfra.
    om ikke du, noen har uansett tipset du oppdager ikke en slik tråd plutslig, melder deg inn i avforum og prøver å gjøre en kunde fornøyd...
    uansett flott at det ordner seg

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •