Dårlig kundeservice...? (HiFi Klubben) - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 27 av 27
    Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Godt at butikkene legger seg flate, er tross oss de lever av. Blir det dårlig service så kommer det fort ut her på forumet. Det er godt vi alle kan høre om folks erfaringer med disse butikkene, er så deilig at folkene i butikkene kneler av skam her inne. Dette er Avforum Hjelper deg, tror pokker dette er mere effektivt jeg gitt.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Godt at butikkene legger seg flate, er tross oss de lever av. Blir det dårlig service så kommer det fort ut her på forumet. Det er godt vi alle kan høre om folks erfaringer med disse butikkene, er så deilig at folkene i butikkene kneler av skam her inne. Dette er Avforum Hjelper deg, tror pokker dette er mere effektivt jeg gitt.
    Kan vel hende denne butikken å merker nedgangs tidene og trenger ikke noe ytterligere hjelp for sviktende omsetning... Hadde det vært oppgangstider ville nok HiFi Klubben vært like arogant som vanlig... 8)

Newcomer Prat sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er jo uansett hyggelig at Hifi-klubben faktisk tar ansvar når et problem blir påpekt, og ønsker å rydde opp!! All ære for det..

Men i lys av trådene som har dukket opp her inne den siste tiden, virker det som tiden er inne for kvalitetssikring av medarbeidere og prosesser internt i Klubben.

Jeg har som sagt stor sans for butikker som velger å legge seg flat, men det betyr jo ikke at det ikke vil skje igjen... Og at en slik tråd dukker opp i så kort tid etter forrige tråd får meg til å undres over hvilke grep en faktisk tar for å Forhindre at slikt skjer i hifiklubben.

Jeg har ingen vonde erfaringer fra Hifiklubben selv, men jeg så som sagt tråden der Ivar Brath Lien gikk ut å beklagte seg på vegne av HiFi Klubben. Og nå, bare kort tid i etterkant så er det nok en tråd om rett og slett elending kundeservice!Totalt sett gjør dette at jeg mister tiltroen til Hifi-Klubben som kunde! Begynn å "Walk the Talk"

Jeg blir rett og slett irritert både på dere, og på deres vegne! Vern bedre om merkenavnet deres for pokker! Dere opplevdes engang som best practise, nå sammenlignes dere med Elkjøp, en av konkurrentene dere indirekte (og arrogant) sammenligner dere med i kampanjene deres!

Så Ivar B. Lien... -Hvilke grep tas sentralt for å kvalitetsikre kundeservice og interne prosesser for unngå at slike ting skjer?
    Og vennligst ikke dra frem at dette er enkelthendelser, -For det jeg lurer på er hvorfor oppstår disse enkelthendelsene så hyppig hos dere, og hva har dere tenkt å gjøre for å forebygge dem?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er ikke overrasket over at HiFi-Klubbens representant fant denne tråden. Jeg kjenner folk i flere elektrobutikker, og de pleier å lese dette forumet.

Intermediate fordfiesta sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    1,071
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjempeservice på Hifi-klubben Ålesund idag:-)

Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dzjeezus
    Er ikke overrasket over at HiFi-Klubbens representant fant denne tråden. Jeg kjenner folk i flere elektrobutikker, og de pleier å lese dette forumet.
    Hadde du regnet med annet?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    960
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0